Telefoon op GL1800 NAV
-
J.Slingerland
Telefoon op GL1800 NAV
WIe heeft er ervaring met telefoon op de Honda. En wel zodanig dat je zelf kunt bellen (nummers/namen kiezen) als gebeld worden.
- wing67
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Re: Telefoon op GL1800 NAV
werkt bij mij ook perfect via de zumo 660..........

http://www.runeworld.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Mark 1800gl
Hoi,
werkt bij mij perfect met de Zumo 500 (1800/08)
Mark
werkt bij mij perfect met de Zumo 500 (1800/08)
Mark
- Jucht
- Type Goldwing: GL1800
Wie weet raad inverband met telefoon op je wing
Ik heb een europees model 1800 met ingebouwde Nav en een headset van honda in mijn helm is er een mogelijkheid om mijn
Telefoon te gebruiken via intercom of hoe werk dit en wat moet ik me aanschaffen
Mvg jucht
Ik heb een europees model 1800 met ingebouwde Nav en een headset van honda in mijn helm is er een mogelijkheid om mijn
Telefoon te gebruiken via intercom of hoe werk dit en wat moet ik me aanschaffen
Mvg jucht
-
japie de cipier
- Type Goldwing: GL1200
Indien je bleutooth in je helm heb zitten kan je de telefoon op automatich beantwoorden zetten en dan als je gebeld word gaat het gesprek rechttreeks naar je helmintercom.
En als je zelf wilt bellen, zet hem op een parkeerplaats en neem daar rustig de tijd voor je gesprek en vervolg daarna weer je route.
Want; [ik wil niet betuttelent zijn] bellen en aan het verkeer deelnemen gaat absoluut niet samen, je verliest gegarendeerd je concentratie.
let maar eens op andere weggebruikers die je met 120 voorbij komen en dan even later slingerend met een slakkegang van 80 ergens anders mee bezig [Bellen, sms-en of internetten]
En als je zelf wilt bellen, zet hem op een parkeerplaats en neem daar rustig de tijd voor je gesprek en vervolg daarna weer je route.
Want; [ik wil niet betuttelent zijn] bellen en aan het verkeer deelnemen gaat absoluut niet samen, je verliest gegarendeerd je concentratie.
let maar eens op andere weggebruikers die je met 120 voorbij komen en dan even later slingerend met een slakkegang van 80 ergens anders mee bezig [Bellen, sms-en of internetten]
Japie de Cipier.
als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com
als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com
- Jucht
Ok japie bedankt
Groeten juct
Groeten juct
-
lodde
Dag Juct en hoever staat het nu met dat telefoneren op de wing. Lodde
Laatst gewijzigd door lodde op 09 feb 2012, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Mag ik vragen hoe ??? via de honda intercom met bluetooth ?????wing67 schreef:werkt bij mij ook perfect via de zumo 660..........![]()
Met groet Ralph
-
RonalT
Ik denk dat Wing67 een losse 660 gebruikt om te navigeren en daarmee kan je bellen en gebeld worden.
Volgens mij wil jij de originele navigatie gebruiken....
Vraag het eens aan Aspie, die is altijd nogal aan het proberen hoe een en ander werkt.
Volgens mij wil jij de originele navigatie gebruiken....
Vraag het eens aan Aspie, die is altijd nogal aan het proberen hoe een en ander werkt.
Nee hoor heb geen vaste navi op de wing wel een losse 660 en kastje van motronix maar hoor de navi prima maar bellen is niet te doen de andere kant kan mij van af de motor dan niet verstaan , dus vroeg me af of hij ervaring had met bluetooth headset en aanpassing aan de wing omdat systeem op bluetooth te krijgen.
Met groet Ralph
-
RonalT
Dat ligt bijna zeker aan de gebruikte headset. Er zijn namelijk volop voorbeelden van mensen die met het zelfde type ZUMO en het "mototronix"- kastje prima kunnen bellen op de motor.
Diverse vragen,
welk merk en type headset gebruik je?
is dat bij elke snelheid zo?
Heb je en plopkap (schuimhoes) over de microfoon?
Het zou natuurlijk best kunnen dat jij met bleutooth beter zou kunnen bellen, maar waarom?
En wat bedoel je met "aanpassing aan de wing omdat systeem op bluetooth te krijgen"?
Je heb toch een Z660 met Bleutooth?
Diverse vragen,
welk merk en type headset gebruik je?
is dat bij elke snelheid zo?
Heb je en plopkap (schuimhoes) over de microfoon?
Het zou natuurlijk best kunnen dat jij met bleutooth beter zou kunnen bellen, maar waarom?
En wat bedoel je met "aanpassing aan de wing omdat systeem op bluetooth te krijgen"?
Je heb toch een Z660 met Bleutooth?
Ja de zumo wel maar de wing is nog al van de antiekiteiten .
Verder autocom en ja dat werkt niet met motronix en zumo en wing.
Dus zou ik graag weten iemand ervaring heeft met het hele spul aan de bluetooth.
Wat inhoud dat de wing aan de bluetooth moet want de zumo telefoon zijn het al en headset is ook te doen.
Verder autocom en ja dat werkt niet met motronix en zumo en wing.
Dus zou ik graag weten iemand ervaring heeft met het hele spul aan de bluetooth.
Wat inhoud dat de wing aan de bluetooth moet want de zumo telefoon zijn het al en headset is ook te doen.
Met groet Ralph
-
peter
Ik heb 2 helmen met bleutooth ingebouwd en ik heb in de wing op de intercomkabel een bleutooth zender en ontvanger van starcom1. Leuk systeem maar er zijn wel nadelen aan. Ik heb ook een cb op de wing en als je de spreeksleutel indrukt gaat het systeem fluiten
Ook zijn er toch wel wat storingen op het systeem te horen
Ik heb jarenlang met een kabel aan de helm rond gereden en dat is toch wel een hele goede kwaliteit, en weinig storingen gehad. Het Starcom systeem zou goed moeten werken volgens de makers maar helaas kan ik dat nog niet beamen. Wel hebben we afgesproken dat ik eens langs kom met wing en dan gaan we een en ander eens testen.
Van J&M heb je ook een systeem op bleutooth
maar daar heb je ook deze
kabel voor nodig. Bij elkaar ben je dan al 600$ kwijt. Er wordt gezegd dat het systeem ook alleen met J&M headsets werkt en die kosten ook nog eens rond de 250$. Voor 2 helmen ben je dan al 500$ kwijt. Samen met de bleutooth voor in de motor kost het systeem je 1100$ en dan moet je het nog hier krijgen, je loopt dan kans dat er nog invoerrechten en btw bij komt. Al met al niet goedkoop om 2 kabeltjes te vervangen.
Zelf zit ik er wel aan te denken om zo'n set eens aan te schaffen mocht de Starcom1 niet lekker gaan werken in de toekomst.
Van J&M heb je ook een systeem op bleutooth
maar daar heb je ook deze
kabel voor nodig. Bij elkaar ben je dan al 600$ kwijt. Er wordt gezegd dat het systeem ook alleen met J&M headsets werkt en die kosten ook nog eens rond de 250$. Voor 2 helmen ben je dan al 500$ kwijt. Samen met de bleutooth voor in de motor kost het systeem je 1100$ en dan moet je het nog hier krijgen, je loopt dan kans dat er nog invoerrechten en btw bij komt. Al met al niet goedkoop om 2 kabeltjes te vervangen.Zelf zit ik er wel aan te denken om zo'n set eens aan te schaffen mocht de Starcom1 niet lekker gaan werken in de toekomst.