Uiteraard volg ik de huidige COVID beperkingen en maatregelen en bestaat de kans dat we de rit moeten annuleren of uitstellen. Veiligheid voor de forumleden gaat voor alles, op de motor en tijdens de stops!
Een aantal van jullie moeten vrije dagen opnemen/plannen dus mede daarom nu al deze aankondiging.
We willen een rit in de regio Brabant organiseren op zaterdag 29 mei, details over de start en route komen later bekend. We starten dit keer bij onze nieuwe sponsor, Chromeburner in Nieuwkuijk (bij 's-Hertogenbosch). We krijgen daar koffie, thee, enzo
Vertrektijd volgt later, ik wacht nog even op antwoord van Chromeburner.
Ga er vanuit dat we een aantal kastelen zullen bezoeken

Vul de poll even in, meer informatie volgt.
nieuwe aangepaste informatie 20 mei:
Na vele proefritten, wegomleggingen, MyRoute-App studies en natuurlijk met hulp van RonalT is de route eindelijk goedgekeurd.
Hieronder de definitieve informatie die ik ook in het eerste bericht (pagina 1) zal zetten.
De start is op zaterdag 29 mei 2021 vanaf 10:00 bij de McDonalds in Rosmalen (Burgemeester Burgerslaan 48, 5245 NH Rosmalen). Je kunt hier gewoon koffie of iets anders bestellen maar volgens mij niet naar het toilet.
• We rijden dit keer niet met het follow-up systeem, de groep is gewoon te groot om dit veilig te kunnen doen.
• Dit keer rijden we met groepen van zo’n 5-7 motoren die jullie zelf kunnen samenstellen. Ben je vroeg in bij het startpunt, vertrek je ook vroeg. Op die manier voorkomen we grote groepsvorming en houden we het veilig voor iedereen.
• Bij aankomst (McDonalds Rosmalen) zal ik je de forumcol overhandigen en als er een groep van zo’n 5-7 motoren is, zal ik jullie op pad sturen.
• Zorg dat er zeker een paar personen in je groepje de route in de navigatie hebben.
• Er zijn 8 stops (7 kastelen en 1 koffiepauze). Je kunt bij ieder kasteel even stoppen, een foto maken of zomaar een wandelingetje maken om het kasteel. Onderweg langs de route zijn er genoeg terrassen open voor een kopje koffie of snack.
• In Boekel (halfuurtje na het 1e kasteel) is er een tussenstop waar jullie gratis een kop koffie/thee kunnen krijgen. Hier zal jullie op tijd worden gevraagd weer te vertrekken, we kunnen nu eenmaal geen te grote groep bij elkaar hebben.
Iedereen rijdt mee op eigen initiatief en risico. Goldwingforum.nl is op geen manier verantwoordelijk voor deze toerrit in welke vorm dan ook. Jullie zijn van tevoren op de hoogte gebracht van de route, de regels en rijden mee op eigen initiatief en verantwoordelijkheid.
Volg de verkeersregels, RIVM richtlijnen en gebruik je gezond verstand.
De route kun je downloaden via deze pagina. Kom je er niet uit, vraag dan even om hulp.
edit 14 maart, post aangepast nav nieuwe informatie
edit 13 april, post aangepast ivm wijziging datum naar 29 mei
edit 20 mei, post aangepast obv definitieve route info