GWEF classic tour

Plaats hier berichten die betrekking hebben op activiteiten van de Gold Wing Club Holland.
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: GWEF classic tour

Bericht door Honda GL Castlebiker » 05 jul 2013, 19:18

Nou Henk, dan ben ik benieuwd wat de ellende daar was, je maakt me nieuwsgierig. Wat was er niet goed volgens jou?

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 05 jul 2013, 20:01

Nee, klopt..

Het veld liep schuin naar beneden, dus de meeste tenten stonden schuin
Volgens de info waren er zat plekken, maar woensdag was het al eigenlijk vol.. dus alles proppen tussen de andere tenten.
Duitser die erg grote plekken bezet hielden voor vriendjes die vandaag pas kwamen waardoor andere buiten het terrein moesten staan
WC was een oude gebouwtje wat reuze stonk, Douchen koste een euro of je moest naar het andere kant van het terrein om daar te douchen, waar al de andere 1000 mensen ook gingen..
Camping was van kwaliteit nul.
Afgelopen nacht waren er duitser tot half 4 aan het gillen in hun party tent, en toen werd er pas wat gezegd door de leiding.
Veel mensen hebben geklaagd. want die konden niet slapen..
Ook veel mensen zijn vandaag weer vertrokken net zo als wij.
Ik hoop niet dat daar iets gebeurd met brand of een ambulance want dan vallen er doden.
Echt ongelofelijk slecht geregeld, door de GWEF
wel een mooi feesttent en genoeg te eten maar dat was ook alles..

Voor mij NOOIT meer een duits treffen..
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 05 jul 2013, 20:14

Hier een foto van Dinsdag, en toen moesten er nog 500 man bij..en dit is nog het vlakke gedeelte

Afbeelding
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: GWEF classic tour

Bericht door Honda GL Castlebiker » 06 jul 2013, 07:19

Hmm, ja dat zijn wel wat argumenten. Als Duitsers bij elkaar zijn, maken ze altijd veel herrie. En als ze dan nog veel gezopen hebben, beginnen ze ook altijd nog te schreeuwen. Geen idee hoe dat eigenlijk op die treffens geregeld is met rust. Volgens mij op een familie camping meestal na 22:00 uur dat het rustig moet zijn?

1.000 mensen is veel. In Nederland zullen er ook wel zoveel zijn geweest? Jij komt vaker op die treffens. Als je dan kijkt Ierland, Oostenrijk, Italië, wat moet ik me daar dan ongeveer voorstellen hoeveel mensen (Goldwings) er komen? Ierland 300? Oostenrijk en Italie 500? (die 3 kan ik me herinneren dat jij schreef dat je er was geweest laatst.)

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 06 jul 2013, 07:59

Resultaten kan je zien op GWEF.net
als je op 1000 rekent moet je ook het terrein er voor hebben.. lijkt mij..

gr henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: GWEF classic tour

Bericht door RonalT » 06 jul 2013, 08:31

Johan Helmond schreef:Hmm, ja dat zijn wel wat argumenten. Als Duitsers bij elkaar zijn, maken ze altijd veel herrie. En als ze dan nog veel gezopen hebben, beginnen ze ook altijd nog te schreeuwen.
Onderschat je landgenoten niet, Johan.
De gemiddelde Nederlander kan ook behoorlijk wat herrie maken. Vooral Nederlandse gezinnen met kinderen kunnen er wat van. Die kinderen maken veel kabaal en de moeders proberen dan door schreeuwen de boel in het gareel te houden. Uiteindelijk brult Pa het hardste zodat alles weer rustig wordt.
Ik ben heel veel op vakantie geweest in het Buitenland en was altijd weer blij als we een hotel met weinig Nederlanders hadden.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 06 jul 2013, 08:37

Dat is weer heel wat anders Ronald, hier heb ik het over het treffen, weinig kinderen.
Schuin naast ons stond een duitser die echt ruim plek vrij hield voor 2 vrienden een loeier van een party tent had neergezet en je mocht eigenlijk ook niet lopen over zijn terrein.. hij komt ook meestal naar het Nederlands treffen, maar hij heeft geen vrienden gemaakt kan ik zeggen..

RonalT schreef:
Johan Helmond schreef:Hmm, ja dat zijn wel wat argumenten. Als Duitsers bij elkaar zijn, maken ze altijd veel herrie. En als ze dan nog veel gezopen hebben, beginnen ze ook altijd nog te schreeuwen.
Onderschat je landgenoten niet, Johan.
De gemiddelde Nederlander kan ook behoorlijk wat herrie maken. Vooral Nederlandse gezinnen met kinderen kunnen er wat van. Die kinderen maken veel kabaal en de moeders proberen dan door schreeuwen de boel in het gareel te houden. Uiteindelijk brult Pa het hardste zodat alles weer rustig wordt.
Ik ben heel veel op vakantie geweest in het Buitenland en was altijd weer blij als we een hotel met weinig Nederlanders hadden.
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: GWEF classic tour

Bericht door Honda GL Castlebiker » 06 jul 2013, 09:17

RonalT schreef:Vooral Nederlandse gezinnen met kinderen kunnen er wat van. Die kinderen maken veel kabaal en de moeders proberen dan door schreeuwen de boel in het gareel te houden.
Pfff RonalT. Mijn schoonzus bedoel je. Hele dag door: doe niet -> jankende kinderen, dat mag niet -> jankende kinderen, hou op -> jankende kinderen. Vorig jaar met 19 mensen van de familie naar Turkije geweest. Elke avond gewoon hoofdpijn van hele dag gemouw van schoonzus en van haar jankende kinderen (en van de rook van 13 kettingrokers in de familie). Dat begint 's-ochtends met het ontbijt omdat ze met eten zitten te gooien of vieszakken, en eindigt als ze naar bed moeten maar dat niet willen.

Ik heb al niet veel met verjaardagen, maar volgend jaar vier ik geen verjaardag meer. Want dan weet ik het al: hele middag gezeur tegen haar kinderen, kinderen maken weer wat dingen kapot, laten glazen limonade omvallen, knoeien met het eten, wurgen de hond (chihuahua) zodat die bijna geen adem meer krijgt, janken als je daar wat van zegt of als ze hun zin niet krijgen.

Als die komt, maak ik dat ik weg ben. En als je er wat van zegt, heb je ruzie in de tent.

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: GWEF classic tour

Bericht door Honda GL Castlebiker » 06 jul 2013, 09:23

Henkie de ledman schreef:Schuin naast ons stond een duitser die echt ruim plek vrij hield voor 2 vrienden een loeier van een party tent had neergezet en je mocht eigenlijk ook niet lopen over zijn terrein.. hij komt ook meestal naar het Nederlands treffen, maar hij heeft geen vrienden gemaakt kan ik zeggen..
Tsja, lastig. Wat doe je eraan. Je kan er wat van zeggen, maar je bent in Duitsland, da's al nadeel, want ze hebben thuisvoordeel, en als je als enige of weinige Nederlander bent, maak je ook weinig indruk (tenzij je eruit ziet als Ted van der Parre). Weet je wat ik zelf vind Henk, je kan dat op 2 manieren oplossen. Je kan het hele treffen chagrijnig naar elkaar kijken, maar die Duitser had jou ook uit kunnen nodigen om erbij te komen, wat eten/drinken. Dan tolereer je meer van hem.

Pas geleden was er bij ons in de straat achter ons een feest. En dat ging tot laat door. We hadden de dag ervoor allemaal een briefje in de bus gekregen met dat er de volgende dag een feest zou zijn, zou lang duren, en er kon geluidsoverlast zijn. Maar bij deze werd iedereen uitgenodigd om langs te komen om mee te doen, mee te drinken, mee te eten. Kijk, zo kan het ook. Dat vind ik wel netjes, en heb er dan geen problemen mee. Ben trouwens niet langs geweest hoor, maar het gaat om het gebaar.

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 06 jul 2013, 09:40

klopt helemaal,

maar als ik na een dag rijden wil slapen,,, althans ik wil niet maar mijn ogen pleuren gewoon dicht...
en die leuite willen in hun party tent feesten als enigste en ik ga vragen om 01.45u of het wat minder kan, en dan als antwoord krijg
slapen doe je thuis.... dan word ik net niet agressief...
Maar zoals als in het boekje stond vermeld , s'avonds rustig te zijn, met motor rijden helm op, en honden aan de lijn..
Aangezien hun honden gewoon los liepen en overal tegen zeikte alleen niet tegen hun eigen spullen dat wekt dit toch al enige lichte irritatie
Jochem die leider van het geheel van het GWEF zelf de hele dag zonder helm reed, tegen de richting in reed en een vriend had die een party tent had en 2 honden
dan zeg ik niet wie dit dat was.. onze duitse buurvrouw klaagde ook al over deze mensen maar er kon niet over gesproken worden.
Onze laatste nacht daar zijn ze tot 03.30 door gegaan, iedereen hoorde je klagen in de morgen, alleen ik niet want na 2 nachten 4 a 5 uur slaap kan je mij verhuizen want ooit val je toch tegen de aarde...
Toen werd Jochen het zelf zat en heeft er toen wat van gezegd

Kijk een treffen is een treffen en geen rust oord.. maar je kan wel ietse rekening houden met andere mensen lijkt me.. hoeft ook niet om 10,.00 uur stil te zijn maar na 12 uur mag je wel iets minder luid zijn,
Maar als deze zelfde mensen op een gewone camping staan, dan staan ze als eerste bij je tent dat je in Duitsland om 10.00 uur stil moet zijn..
Maar ik heb mijn plan al klaar hihiihih voor het NED. treffen volgend jaar want daar kom de fuher ook..
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Karin

Re: GWEF classic tour

Bericht door Karin » 06 jul 2013, 09:57

Henkie de ledman schreef:Maar ik heb mijn plan al klaar hihiihih voor het NED. treffen volgend jaar want daar kom de fuher ook..





Nu al voorpret, Henk? :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: GWEF classic tour

Bericht door Honda GL Castlebiker » 06 jul 2013, 10:16

Henkie de ledman schreef: Aangezien hun honden gewoon los liepen en overal tegen zeikte alleen niet tegen hun eigen spullen dat wekt dit toch al enige lichte irritatie
Was één van hun Martin Gaus? :mrgreen: Afgezien van het asociale gedrag hebben ze hun honden wel goed afgericht :mrgreen: .

Maar het is wel jammer zo als een klein groepje zo een treffen weet te verzieken. Ik weet ook niet hoe ik gereageerd zou hebben. Misschien eerder weggaan. Maar aan de andere kant, wil je een treffen eigenlijk ook niet eerder afzeggen. Lastig.

Wat betreft de revanche, wat ga je doen? Een grote hond kopen, africhten, en met het NL treffen zorgen dat hij aan de diarree is? :mrgreen: :evil: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: GWEF classic tour

Bericht door Henkie de ledman » 06 jul 2013, 10:22

Die is ook wel goed hhahhaha ga ik over denken.. maar aan de andere kant gaan staan was al geen optie.. alles vol..!!!!!!
Johan Helmond schreef:
Henkie de ledman schreef: Aangezien hun honden gewoon los liepen en overal tegen zeikte alleen niet tegen hun eigen spullen dat wekt dit toch al enige lichte irritatie
Was één van hun Martin Gaus? :mrgreen: Afgezien van het asociale gedrag hebben ze hun honden wel goed afgericht :mrgreen: .

Maar het is wel jammer zo als een klein groepje zo een treffen weet te verzieken. Ik weet ook niet hoe ik gereageerd zou hebben. Misschien eerder weggaan. Maar aan de andere kant, wil je een treffen eigenlijk ook niet eerder afzeggen. Lastig.

Wat betreft de revanche, wat ga je doen? Een grote hond kopen, africhten, en met het NL treffen zorgen dat hij aan de diarree is? :mrgreen: :evil: :mrgreen:
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

peter

Re: GWEF classic tour

Bericht door peter » 07 jul 2013, 12:32

Duitsers zijn nogal territoriaal ingesteld en het kan nog gekker. Ik sta op een camping, komt er een duitser met sleurhut en deze pakt een grasmaaier uit de sleurhut. Eerst even gras maaien dus. Sleurhut geplaatst, voortent eraan, partytent ernaast, auto erbij en toen Der Herr eenmaal zo ver was werden er paaltjes in grond geslagen en een rood/wit lintje gespannen. :lol:
Mooiste is nog dat hij de volgende ochtend weer verder trok met zijn handel :lol:

Plaats reactie