Ben ook aan het hobby-en
Tja, ik heb al eerder een stuk folie op de motor geplakt (zijkant van 'neptank') en daar schuur je toch redelijk met je benen tegen. Ik moet zeggen dat die folie nog geen enkele sporen van slijtage vertoonde. De folie op zich is ontzettend taai en met de hand al zeer moeilijk kapot te krijgen zonder te verwarmen of te snijden.Wup schreef:Maar hoe zit het met de krasvastheid als je gaat rijden.
Heeft iemand hier al ervaring mee op gedaan?
Ik ga binnenkort de rechterkoffer beplakken en daarbij wat extra foto's tussendoor maken, zodat je een idee krijgt van mijn geprutsG.winger schreef:kan je ook eens uitleggen ( als je tijd ervoor hebt natuurlijk) hoe je dat allemaal doet, aan de hand van een paar foto`s of filmpje.
met wrapfolie en stripingtape beplakt.biettie schreef:Ziet er goed uit, Wim. Gespoten?
net als de wings die two tone hebben , zo wil ik ook de verweerde grote vlakken beplakken.De Motormuis schreef:Ga je de hele Wing doen dan ????
Ziet er ook mooi strak uit! Goed idee om mallen te maken. Zelf heb ik het een beetje op zicht gedaan omdat de vormen nogal grillig zijn af en toeWingwesp schreef:met wrapfolie en stripingtape beplakt.biettie schreef:Ziet er goed uit, Wim. Gespoten?
leuk werkje , nu alleen de rest nog van het plastic.
heb eerst mallen gemaakt en dan snij je de folie op maat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten