Zumo

Technische vragen, tips, trucs, enz.
goldwingdriver

Zumo

Bericht door goldwingdriver » 22 jan 2007, 14:07

Hierbij een vraag over de Zumo (Navigatie) er zit een MP3 speler
in verwerkt.
Nu wil ik weten of ik mijn cdwisselaar ingang kan gebruiken voor de MP3 speler van Zumo, want dan kan mijn vrouw ook mee genieten van de muziek.

gjcoach

zumo

Bericht door gjcoach » 05 jun 2007, 18:17

Hallo ik heb ook een zumo en intercom maar bij mij gaat het geluid van de mp3 gelijk over de intercom maar je moet wel even een interface ertussen zetten.

Ger

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Bericht door wingryder » 06 jun 2007, 12:29

Hoi,

Als je Dimac belt of mailt dan kun je daar een interfaceje kopen speciaal voor de zumo, even drie draadjes aan je kabeltje van de intercom er bij solderen en klaar is kees. perfect geluid op de intercom.

Let wel even op: op het schema wat dimac er bij levert staan andere draadkleuren genoemd dan in werkelijkheid nodig was.
Tenminste dit was bij mij zo, 1500 '88, omdat ik het complete werkplaatshandboek heb kon ik de pinconfiguratie uit het schema halen, dus het lukte toch wel.
het interfaceje is ook bij mototronic te koop maar daar was het iets duurder, en "ons bent zuunig he" :wink:

Als je het schema nodig hebt dan hoor ik het wel, in mijn boek staan behoorlijk wat bouwjaren vermeld dus misschien kan ik je er aan helpen.

groet
wingryder
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten