wat is er toch aan de hand in goldwingland?
de tweedehands onderdelen zijn belachelijk hoog.......het is interresanter om je wing te slopen en geduld te hebben dan hem zo te verkopen
om maar iets te noemen.............een plastic deurtje wat op de topkoffer zit, je weet wel , die 2 kastjes.......deurtje kost nieuw 8 euro en het klepje 12
dus 20 euro nieuw............gebruikt kom ik het tegen voor 35 euro...........ik neem maar aan dat de verkoper zijn werk en tijd ook aanrekent
dan heb ik het niet eens over een lcd display , wat alleen de klok en radio laat zien..........475 euro???????
ik zet er dan wel een nieuwe garmin op ..........heren tweedehands handelaars......
gouden 1500
gouden 1500
Mooi hee............die gele
Re: gouden 1500
Gelijk heb je de prijzen rijzen de pan uit je kan vaak de onder delen ergen voor meer dan 3keer minder uithalen dan bij de goldwing verkopers teminst de onder delen voor een beurt
Gl 1200 LTD '85
CB 500 Four K2 '74
gl 1000 k0 '75
gl 1000 k2 '78
CB 500 Four K2 '74
gl 1000 k0 '75
gl 1000 k2 '78
-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42
- Locatie: Kapelle
Re: gouden 1500
Ze kunnen zoveel vragen als ze willen maar of je dat dan moet betalen ?
Ik vergelijk altijd wat ik bij wie moet afrekenen en dan kijk ik verder als de landsgrens.
In Engeland is het de helft goedkoper of je probeert Google en dat geeft verrassende resultaten.
Ik vergelijk altijd wat ik bij wie moet afrekenen en dan kijk ik verder als de landsgrens.
In Engeland is het de helft goedkoper of je probeert Google en dat geeft verrassende resultaten.
Re: gouden 1500
De prijzen vor onderdelen lijken op marktplaats erg hoog.
Wat mij ook opvalt is dat de meeste aanbieders van Goldwing onderdelen handelaren (of slopers ?) zijn, en er erg weinig aanbod van particulieren tussen zit.
Wat mij ook opvalt is dat de meeste aanbieders van Goldwing onderdelen handelaren (of slopers ?) zijn, en er erg weinig aanbod van particulieren tussen zit.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Re: gouden 1500
Dat klopt ook en wil je zelf eens een sloper kopen koop een opkoper hem voor je neus weg voor een prijs die eigelijk veel te hoog is
Gl 1200 LTD '85
CB 500 Four K2 '74
gl 1000 k0 '75
gl 1000 k2 '78
CB 500 Four K2 '74
gl 1000 k0 '75
gl 1000 k2 '78
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: gouden 1500
Sorry!
Niemand verplicht je om het te kopen...
niemand dwingt je om het duur te betalen...
je bent vrij om te kopen en te betalen wat jij wil... bij mij... tja ook bij mij maar mijn prijs bepaald wat jij betaald...
Zo denk ik er over...
(Overigens heb ik nu al 2 jaar geen "handel" meer maar ik probeer te vragen wat ik er voor zou willen betalen.)..
Niemand verplicht je om het te kopen...
niemand dwingt je om het duur te betalen...
je bent vrij om te kopen en te betalen wat jij wil... bij mij... tja ook bij mij maar mijn prijs bepaald wat jij betaald...
Zo denk ik er over...
(Overigens heb ik nu al 2 jaar geen "handel" meer maar ik probeer te vragen wat ik er voor zou willen betalen.)..
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten