Hallo allemaal,
Mijn gl1500 uit 1989 is omgevallen met het contact uit. Nadat ik hem overeind had gezet en het kontact aan zetten branden alleen het klokje nog. Geen controle lampje onder de tellers brand. Ik heb de - bank angle sensor - rechts achter (achter de rechter koffer vervangen, maar dit veranderd niets.
Hoofdzekering en andere zekeringen zijn goed. Heeft iemand enig idee waar het in zit? BijVoorbaat Dank. Paul.
Gl1500 omgevallen en nu geen stroom meer.
Gl1500 omgevallen en nu geen stroom meer.
Een motor is om op te rijden...
Member of the free world.
Member of the free world.
Re: Gl1500 omgevallen en nu geen stroom meer.
Miss, iets meer info voor verduidelijking graag?
Wat heb je al nagekeken b.v
Accu voltage, zitten de polen nog goed vast, wat is er allemaal door gemeten?
Bedrading wat los is gegaan miss,
Wat heb je al nagekeken b.v
Accu voltage, zitten de polen nog goed vast, wat is er allemaal door gemeten?
Bedrading wat los is gegaan miss,
Onder het mom, niet ouwe hoeren maar toeren!!!
-
- Type Goldwing: GL1500
De sleutel is wel de juiste kant op gedraaid, en heeft de tweede stand aangedaan.
Mijn eerste gok is de bedrading van het contact, ik las dat de cockpit al eens gedemonteerd was, doet de radio wel wat, of ook niets.
Mijn eerste gok is de bedrading van het contact, ik las dat de cockpit al eens gedemonteerd was, doet de radio wel wat, of ook niets.
dit wordt een rare vraag maar, als je van de plus van de accu een draad doet naar de plus van de accesoire in de zekeringen kast heb je dan wel stroom?
ik heb dit namelijk ook gehad met mijn 89 1500 toen ik een bocht doorging, motor sloeg af en ik had geen stroom meer.
bij een boer hebben we hem door gemeten maar de accu was goed. de boer heeft een draad gemaakt tussen de plus en de zekeringen en ik kon gewoon naar huis rijden.
mocht dit het geval zijn dan is er een draad breuk of los contact op je plus draad. bij mij was de verbinding door gerot.

ik heb dit namelijk ook gehad met mijn 89 1500 toen ik een bocht doorging, motor sloeg af en ik had geen stroom meer.
bij een boer hebben we hem door gemeten maar de accu was goed. de boer heeft een draad gemaakt tussen de plus en de zekeringen en ik kon gewoon naar huis rijden.
mocht dit het geval zijn dan is er een draad breuk of los contact op je plus draad. bij mij was de verbinding door gerot.