Verlichting goldwing

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Johanzijlstra
Type Goldwing: GL1500

Verlichting goldwing

Bericht door Johanzijlstra » 24 okt 2024, 22:54

Wie heeft dit ook keer gehad .ik heb zins kort een goldwing 1500. Als goed is is onder de mist licht dan branden de zij en koffer
Lichten ook als ik het mist lucht aan heb . Dan is er ook nog scachakeling mist lamp uit en gewoon licht aan . Als ik gewoon licht aan doe brand koffer verlichting niet en achter licht ook niet . Kan dit een zekering zijn die stuk is ???? Motor is van 1994??????

RonalT
Type Goldwing: GL1800

Re: Verlichting goldwing

Bericht door RonalT » 25 okt 2024, 11:46

Wat bedoel je met mistlicht?
Een 1500 beschikt standaard niet over mistlichten.
Een 1500 heeft dimlicht en grootlicht, naast deze lampen zitten ook nog kleinere lichten die door Honda iets van contourverlichting genoemd worden (dacht ik).
Dan kunnen er laag in de kuip ook nog cornerlight zitten, deze branden als de richtingaanwijzers knipperen. Soms wordt er aan deze lampen geknoeid zodat ze altijd branden.
Groeten, RonalT

Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

mauss
Type Goldwing: GL1500

Re: Verlichting goldwing

Bericht door mauss » 26 okt 2024, 10:31

Zou het kunnen zijn dat de vorige eigenaar een verbinding heeft gemaakt tussen de mistlichten (cornerlights) en de koffers zodat ze tegelijk branden. Dit zal je dus moeten uitproberen, welke lampen branden standaard als je de motor start. En wat gaat er branden als je andere lampen gaat inschakelen.