spoken in km teller

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert111
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
Type Goldwing: GL1500
Locatie: België

spoken in km teller

Bericht door bert111 » 08 mar 2007, 20:05

hoi,

vandaag de wing nog eens laten draaien en er is mij opgevallen wat mij voordien ook al opgevallen is . Verleden week bij het syncro van mijn carbs de motor laten draaien in de garage om op temperatuur te komen en plots zie ik de kmteller bewegen , 8 , 15 , 48 ml /h zonder dat de motor beweegt :D , zal wel mijn verbeelding zijn .... De volgende dag een tourtje gemaakt , vreemd , de ml teller blijft op nul de toerenteller gaat wel!!
Vandaag dus de wing terug doen draaien in de garagen en we zijn weer vertrokken , 11 , 25 , 84 ml/h :D

Wie heeft dat ook al gehad en wat is er aan te doen ??

PS; het is dus een digitale teller.
bert

goldyfan

Bericht door goldyfan » 09 mar 2007, 22:45

Zelf heb ik ook problemen gehad met de teller (digitaal). Bij de dealer is er een nieuw loopwerk in het voorwiel gezet en probleem opgelost.
:D

Goldyfan.

Gebruikersavatar
bert111
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:54
Type Goldwing: GL1500
Locatie: België

Bericht door bert111 » 10 mar 2007, 09:02

goldyfan schreef:Zelf heb ik ook problemen gehad met de teller (digitaal). Bij de dealer is er een nieuw loopwerk in het voorwiel gezet en probleem opgelost.
:D

Goldyfan.
had je dezelfde symtonen ?

bert

goldyfan

Bericht door goldyfan » 11 mar 2007, 18:18

Ja in het begin wel, later had ik helemaal geen snelheidsmeter meer.
Op het moment dat het gebeurde zat ik Oostenrijk en heb het toen gelaten voor wat het was. Omdat ik bang was voor een elektrisch probleem, maar bij de dealer bleek het een mechanisch probleem en simpel op te lossen.

Plaats reactie