GL1100 naked
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 10 jul 2017, 16:38
- Type Goldwing: GL1100
- Locatie: Ermelo
GL1100 naked
Beste allemaal,
Wie heeft er ervaring in het βnakedβ maken van een gl1100?
Ik heb inmiddels de kuip gedemonteerd evenals achterrek en naar mijn smaak oerlelijke bouwlampen
Nu ben ik op zoek naar lamporen, koplamp en knipperlichten. Zoals op de foto is te zien zijn er behoorlijk wat draden weg te werken, tips zijn zeer welkom hoe dat aan te pakken.
Alvast bedankt voor je reactie!
Wie heeft er ervaring in het βnakedβ maken van een gl1100?
Ik heb inmiddels de kuip gedemonteerd evenals achterrek en naar mijn smaak oerlelijke bouwlampen
Nu ben ik op zoek naar lamporen, koplamp en knipperlichten. Zoals op de foto is te zien zijn er behoorlijk wat draden weg te werken, tips zijn zeer welkom hoe dat aan te pakken.
Alvast bedankt voor je reactie!
Re: GL1100 naked
Ik ben een beetje met hetzelfde bezig, heb een 1100 Interstate waar ik de kuipdelen af heb gehaald.
Koplamp, beugels en knippers kan je mooi via aliexpres bestellen, prima kwaliteit ook.
Als je het kapje van je tellers afhaalt komt er een mooie set tellers onder tevoorschijn.
Alle bedrading wegwerken is inderdaad wel even een dingetje.
Mijn project tot dusver, let niet op de bende .
Koplamp, beugels en knippers kan je mooi via aliexpres bestellen, prima kwaliteit ook.
Als je het kapje van je tellers afhaalt komt er een mooie set tellers onder tevoorschijn.
Alle bedrading wegwerken is inderdaad wel even een dingetje.
Mijn project tot dusver, let niet op de bende .
- Wingnut
- Berichten: 713
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
- Type Goldwing: GL1800
Re: GL1100 naked
Gezien de belijning op de '"Dummy" tank lijkt me dit al een naked af fabriek en eventueel achteraf een kuip op gezet. De belijning bij een interstatee vooraan is meer naar achteren, zodat dit in lijn ligt met de originele Honda kuip. Zie foto van originele interstate.Debuteer schreef: β07 jun 2018, 10:13Ik ben een beetje met hetzelfde bezig, heb een 1100 Interstate waar ik de kuipdelen af heb gehaald.
Koplamp, beugels en knippers kan je mooi via aliexpres bestellen, prima kwaliteit ook.
Als je het kapje van je tellers afhaalt komt er een mooie set tellers onder tevoorschijn.
Alle bedrading wegwerken is inderdaad wel even een dingetje.
Mijn project tot dusver, let niet op de bende .
Laatst gewijzigd door Wingnut op 07 jun 2018, 18:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 10 jul 2017, 16:38
- Type Goldwing: GL1100
- Locatie: Ermelo
Re: GL1100 naked
Hoi Debuteer,
Dank voor de tip van aliexpres. Weet iemand of de lamporen van een gl1000 op een gl1100 passen?
Mocht iemand die of een koplamp hebben liggen dan hou ik aanbevolen
Ikzelf heb dus nog een kuip (in de weg) liggen...
Dank voor de tip van aliexpres. Weet iemand of de lamporen van een gl1000 op een gl1100 passen?
Mocht iemand die of een koplamp hebben liggen dan hou ik aanbevolen
Ikzelf heb dus nog een kuip (in de weg) liggen...
-
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1100 naked
Andere kleppendeksels zie ik.
Re: GL1100 naked
Nog steeds dezelfde, alleen ik heb ze gespoten met zwarte krimplak.
-
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1100 naked
Zijn toch gl1000 deksels of zie ik het verkeerd
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: GL1100 naked
En ook zie je duidelijk dat de Kuip niet origineel is. Deze komt over de letters heen.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1100 naked
Oke, weer wat geleerd
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 10 jul 2017, 16:38
- Type Goldwing: GL1100
- Locatie: Ermelo
Re: GL1100 naked
Ander vraagje, bij het starten vind ik dat i aardig wat rookt. Wordt daarna wel weer minder maar iets om me zorgen over te maken?
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: GL1100 naked
Zuigerveren versleten en of klep zetels....
Laatst gewijzigd door wilco op 13 jun 2018, 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel