Goedemorgen , met of zonder zorgen !
voor de techneuten onder ons de volgende vraag.
Een technische vraag, mijn motor start prima , echter als ik rijdt en door wil trekken vanaf zo'n 3000 rpm dan houdt hij in.
hij heeft dan geen verbranding meer .
Wil zeggen net of hij niet voldoende brandstof krijgt. ik vermoed een vacuum lekkage , of onvoldoende brandstof in de vlotterkamers. Nou heb ik de hoogte van de vlotters nagezien en dat is goed . heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad ? dus bij het gasgeven zegt ie bluuurhhhh. blijf ik beneden 3000 rpm is er niks aan de hand .
inhouden motor
- lord of the wing
- Berichten: 308
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:52
- Type Goldwing: GL1500
Re: inhouden motor
Probeer haal eens je vuldop van de benzine los wanneer je een zuigend geluid hoort is er weer normale druk in je tank dit kan gebeuren wanneer hij lang stil stond, succes.
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE
KGAAI ENNIE WEE
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: inhouden motor
Vuil benzinefilter .....
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Re: inhouden motor
Helaas , none of the above .
kan iemand mij iets vertellen over de vervroeger van de ontsteking. was daar ook iets met vacuum ?
kan iemand mij iets vertellen over de vervroeger van de ontsteking. was daar ook iets met vacuum ?
- Silverwing
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 28 feb 2012, 13:43
- Type Goldwing: GL1100
Re: inhouden motor
Hai,
in mijn geval heeft de motor op een dynajet bank gestaan. De meters gaven aan dat er een verschil/probleem was.
Kon van alles zijn ....
Gaatje in de uitlaat /bougies/bougiekabelbreuk/carburateurs/benzine naalden/....
uiteindelijk is het blok er uit geweest en de vervroeger vervangen (zat een en ander vast/roest)en toen het blok er toch uit lag heel veel nagelopen en gereviseerd .
Liep daarna weer prima (Aspencade 1100 1981...)
Succes ermee.
Peter.
in mijn geval heeft de motor op een dynajet bank gestaan. De meters gaven aan dat er een verschil/probleem was.
Kon van alles zijn ....
Gaatje in de uitlaat /bougies/bougiekabelbreuk/carburateurs/benzine naalden/....
uiteindelijk is het blok er uit geweest en de vervroeger vervangen (zat een en ander vast/roest)en toen het blok er toch uit lag heel veel nagelopen en gereviseerd .
Liep daarna weer prima (Aspencade 1100 1981...)
Succes ermee.
Peter.
-
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 19 jan 2012, 16:05
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Lioessens
Re: inhouden motor
Er staat ergens(ik ben een leek) dat de caberateurs) bij een gl1100 wat extra`s doen,ik weet het ,aangezien ik nu niet boven de 4000 kom,maar bij 4500 ruik ik de brandstof en werkt de gl 1100 als een turbo,,vraag maar aan harm deboer
-
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 19 jan 2012, 16:05
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Lioessens
Re: inhouden motor
ik bedoel de brandstofleiding