GL1000 1975
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Dank voor jullie input. Om de feestvreugde te verhogen is net het laatste cijfer van het bouwjaar op het plaatje aan de andere zijde van het framenummer lastig te lezen, wat staat er, 1979, 1978 of 1975?
In ieder geval lijkt het er op dat ik op een GoldWing uit 1975 rij, maar dat op het kenteken 1978 staat.
In ieder geval lijkt het er op dat ik op een GoldWing uit 1975 rij, maar dat op het kenteken 1978 staat.
Re: GL1000 1978
Heeft weinig betekenis , ik zie vooral een fiets waar optisch nog veel werk aan is
Grt
Grt
Re: GL1000 1978
Who cares? Frank heeft er schik mee en dat telt. Ik heb liever een lelijkerd die wel perfect rijdt als een bloedmooie die bij de hoek alweer stilstaat
Re: GL1000 1978
Ik heb graag beide en een goldwing die achter de hoek stilstaat...????
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Ik zie veel meer ...
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1975 - Rubberen ringen en indicatielampjes
Re: GL1000 1978
Voor de rubberen ringen kun je terecht bij https://www.classicbikemeters.com/
Hij repareert en reviseert oude tellers naar nieuwe.
Hij repareert en reviseert oude tellers naar nieuwe.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Dank je!! Heb een mail gestuurd, ook maar gelijk gevraagd voor die indicatielampjes, je weet maar nooit!
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
ClassicBikeMeters heeft me doorverwezen naar CMSNL. Indicatielampje heeft nummer 34902259000 en rubbers om de tellers 37235323700. Helaas zijn die laatste daar uitverkocht.
-
- Berichten: 705
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1000 1978
Keek ff op je site en daar staat
"Voorband 130/70R-18, Tubeless; 2,0 bar
Achterband 200/55-16, Tubeless; 2,4 bar"
Klopt dat wel?
"Voorband 130/70R-18, Tubeless; 2,0 bar
Achterband 200/55-16, Tubeless; 2,4 bar"
Klopt dat wel?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Bedankt voor je oplettendheid, Don! Ik ben, maar dat hadden jullie al in de gaten, maar een leek op het gebied van kennis en kunde van de GoldWing. De informatie die op mijn website staat is nog maar een concept, dus wellicht hebben jullie opmerkingen omtrent het periodiek onderhoud en de gegevens zoals ze er nu staan:
https://www.selenet.nl/honda-goldwing-g ... ud-gl1000/
Het toeval wil dat de GoldWing voor nieuwe banden (15 en 21 jaar oud) bij de bandenspecialist staat, dus de precieze gegevens kan ik snel weer bekijken. In ieder geval komen er binnenbanden in!
https://www.selenet.nl/honda-goldwing-g ... ud-gl1000/
Het toeval wil dat de GoldWing voor nieuwe banden (15 en 21 jaar oud) bij de bandenspecialist staat, dus de precieze gegevens kan ik snel weer bekijken. In ieder geval komen er binnenbanden in!
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Verder ben ik werkkaarten aan het maken voor het reguliere onderhoud. Dus een (gelamineerde) kaart die je bijvoorbeeld bij het kleppenstellen kunt gebruiken: Kleppenstellen. Is deze kaart in orde?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1975
Voorband 100/90 - 19 (2,5 bar)Frank Selen schreef: ↑02 jan 2021, 11:45Het toeval wil dat de GoldWing voor nieuwe banden (15 en 21 jaar oud) bij de bandenspecialist staat, dus de precieze gegevens kan ik snel weer bekijken. In ieder geval komen er binnenbanden in!
Achterband 130/90 - 17 (2,8 bar)
Ik ben de delen van de dummytank en de zijdelen aan het verwijderen. Ga ik spuiten en voorzien van de strepen en logo.
Hoe kan ik het rubberen hoesje/stekkertje verwijderen van de benzinemeter?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
Re: GL1000 1978
Al gevonden. Achter de linker klep van de dummytank zit nog een stekkertje.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast