GL1000 K2 weer goed en mooi maken
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Gisteren contact opgenomen met Bridgestone Nederland over de scheurtjes in de band. De meneer aan de andere kant van de telefoon verwees me direct door naar de leverancier en liet geen ruimte voor een gesprek over de verantwoordelijkheid van Bridgestone en een eventuele vervolg actie. Dus afgepoeiert als ik was heb ik de leverancier maar een mailtje gestuurt .
Hopenlijk hebben ze toch service met een grote S....
Wordt vervolgt
Hopenlijk hebben ze toch service met een grote S....
Wordt vervolgt
GL1000 K2
-
- Berichten: 1496
- Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Waar de Wing ons brengt..
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Wellicht met hulp Hilvarenbeek???? Geen idee of je daar wel s komt vanzelf......
Iedereen weet alles maar... Niemand weet iets...
Groetjes Rob.
Groetjes Rob.
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Nee ik ben daar nog nooit geweest maar als het via de lijn niet lukt ga ik zeker even contact met hun opnemen. Dank voor de tip!
GL1000 K2
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
En toen was ie rood
Gisteren de lakset gemonteerd en vanmorgen meteen maar op de gevoelige plaat vast gelegd.
Gisteren de lakset gemonteerd en vanmorgen meteen maar op de gevoelige plaat vast gelegd.
GL1000 K2
-
- Berichten: 1496
- Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Waar de Wing ons brengt..
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Kort. Prachtig!!!
Iedereen weet alles maar... Niemand weet iets...
Groetjes Rob.
Groetjes Rob.
- Wingnut
- Berichten: 713
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
- Type Goldwing: GL1800
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Zeer mooie originele GL1000
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6769
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Hardstikke mooi geworden.
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- rudolphwolven
- Berichten: 534
- Lid geworden op: 26 mei 2008, 02:11
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Erg mooi hoor.......!
Veel rijplezier........
mvg, Ruud
Veel rijplezier........
mvg, Ruud
Proud winner of the NGWClub-USA contest "Bike of the Year 2016"-----with my 1975 Honda GL1000 K1
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
-
- Berichten: 1496
- Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Waar de Wing ons brengt..
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
25 nov. zien we m wel??
Iedereen weet alles maar... Niemand weet iets...
Groetjes Rob.
Groetjes Rob.
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
- 25 jaar k2
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: IJmuiden
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Dat is nou eens een goed gelukte make over waar je trots op kunt wezen
Ik ga vet in de problemen komen bij de volgende taxatie ronde dat weet ik wel
Geniet van je behaalde resultaat Jan Willem je hebt er hard voor gestreden.
Gerard
Ik ga vet in de problemen komen bij de volgende taxatie ronde dat weet ik wel
Geniet van je behaalde resultaat Jan Willem je hebt er hard voor gestreden.
Gerard
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Thx Gerard, enneh je hebt nog 1,5 jaar de tijd dus..........
GL1000 K2
- jwt67
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 K2 weer goed en mooi maken
Maandje terug wat gepost over scheurtjes in mijn 3 jaar oude Bridgestone Battlax band. Ik heb toen de leverancier Delticom AG benaderd met dit probleem. Na wat "vertragingstactieken" uiteindelijk na zo'n kleine 4 weken toch antwoord gekregen. Helaas waren de banden ouder dan 24 maanden en konden ze dus niets voor mij betekenen. Gelukkig had ik ook al een pb gehad van Antoon van Wingservice. Hij had met een vertegenwoordiger van Bridgestone gesproken en de band kan naar hun toe om te beoordelen of het een garantiegeval is. Dus vandaag in Hilvarenbeek weer nieuw rubber op de achtervelg laten zetten en nu nog even afwachten wat Bridgestone van de band gaat vinden.
Natuurlijk heb ik nog iets. Mijn oude koni's waren aan vervanging toe dus even googlen en toen kwam ik o.a. een mooi setje retro schokbrekers tegen op ebay. Besteld gekregen gemonteerd gereden en geconstateerd dat de binnenzijde van de spiraalveer tegen de demper aan was gekomen. Dus chroom eraf en al een paar flinke krassen en dat na nog geen 1500 km. Dus ook hier de leverancier gemaild over het probleem en gemeld dat het m.i. een constructiefout van de spiraalveer is omdat ie scheef/ krom inveert. Nou dat was zeker niet waar want het is heel normaal dat de spiraalveer de demper raakt. Ik heb ook nog even de vergelijking gemaakt met mijn oude koni's waar geen krasje op zit maar daar werd niet meer op gereageerd. Voorlopig laat ik ze nog maar even zitten, wel de spiraalveren zo gedraaid dat ze de demper raken op een plek die uit het zicht zit. Tzt maar Hagons gaan aanschaffen.
Moraal van het verhaal mocht je aan andere dempers toe zijn kan ik je deze zeker niet aanbevelen..........
Wanneer de veer 2,5 cm ingeveerd wordt raakt de binnenzijde de demper al. Duidelijk is de kromming te zien.
Natuurlijk heb ik nog iets. Mijn oude koni's waren aan vervanging toe dus even googlen en toen kwam ik o.a. een mooi setje retro schokbrekers tegen op ebay. Besteld gekregen gemonteerd gereden en geconstateerd dat de binnenzijde van de spiraalveer tegen de demper aan was gekomen. Dus chroom eraf en al een paar flinke krassen en dat na nog geen 1500 km. Dus ook hier de leverancier gemaild over het probleem en gemeld dat het m.i. een constructiefout van de spiraalveer is omdat ie scheef/ krom inveert. Nou dat was zeker niet waar want het is heel normaal dat de spiraalveer de demper raakt. Ik heb ook nog even de vergelijking gemaakt met mijn oude koni's waar geen krasje op zit maar daar werd niet meer op gereageerd. Voorlopig laat ik ze nog maar even zitten, wel de spiraalveren zo gedraaid dat ze de demper raken op een plek die uit het zicht zit. Tzt maar Hagons gaan aanschaffen.
Moraal van het verhaal mocht je aan andere dempers toe zijn kan ik je deze zeker niet aanbevelen..........
Wanneer de veer 2,5 cm ingeveerd wordt raakt de binnenzijde de demper al. Duidelijk is de kromming te zien.
GL1000 K2