Onderdelen bestellen

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Ron#65
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 sep 2025, 16:28

Onderdelen bestellen

Bericht door Ron#65 » 27 apr 2026, 08:30

Ik ben bezig met mijn gl1000 uit ‘77
Ik heb deze 33 jaar geleden verkocht aan een vriend en kon deze afgelopen jaar weer hetzelfde bedrag terug kopen. De motor stond als vijf jaar werkloos in de garage dus het was even prutsen om deze weer lopend te krijgen, maar toen hij eenmaal weer liep was het als vanouds, starten en lopen.
Remmen zaten uiteraard vast en niet alles van de elektra doet het nog, maar daar ben ik nu mee bezig.
En hij lekt koelbloedig via de pakkingen
Vandaar ook mijn vraag; waar bestellen jullie onderdelen zoals pakkingen?

En misschien is een werkplaats handboek ook handig😉
Afbeelding

Fronteradriver
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 okt 2024, 07:09

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Fronteradriver » 27 apr 2026, 12:18

Cmsnl.com
Daar kan je onderdeelnummers opzoeken...
Honda GL1800 (2002)
Honda SWT-400(2010)
Peugeot django 50(2016)

Bobby60
Berichten: 315
Lid geworden op: 07 jan 2022, 19:42
Type Goldwing: GL1000

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Bobby60 » 27 apr 2026, 23:21

Dat zal toch niet zo moeilijk zijn.

Tja onderdelen bikkersbest zoeken naar org koppakking lukt bijna niet.
Let op niet zomaar vlakken kans dat nokkenassen zwaar lopen.

Goed waar woon je? Ik heb er een in Engels

Vr gr Bob
Gl1000 oude blauwe.
Gl 1800 bagger blauwe engel

Ron#65
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 sep 2025, 16:28

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Ron#65 » 29 apr 2026, 20:06

Hallo Bob,

Zowel de onderdelen als de handboeken zijn onderweg.
Was inderdaad niet erg lastig omdat ze bij bikers best goed mee hebben gedacht!

Groet
Ron

Gebruikersavatar
DonvanVliet
Berichten: 960
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: overig
Locatie: Den Briel

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door DonvanVliet » 30 apr 2026, 10:46

Vlakken van die korte cilinderkoppen hoeft niet lijkt mij. Zeker niet als de motor nooit heet is geweest zonder koelvloeistof.
Alleen goed schoonschrappen met een schraper volstaat. Kijk uit met schuren ofzo want dat kan de vlakheid aantasten. Voor monteren nog goed ontvetten en de koppakkingen "droog" monteren.
"When music is a religion, Zappa will be our god"
- Honda CB750 Four
- Suzuki GT750
- Benelli 750 Sei
- Honda GL1000 K0
- Harley Davidson FXSTC 1340 Softail
- Honda F6C/Valkyrie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten