Ik heb deze 33 jaar geleden verkocht aan een vriend en kon deze afgelopen jaar weer hetzelfde bedrag terug kopen. De motor stond als vijf jaar werkloos in de garage dus het was even prutsen om deze weer lopend te krijgen, maar toen hij eenmaal weer liep was het als vanouds, starten en lopen.
Remmen zaten uiteraard vast en niet alles van de elektra doet het nog, maar daar ben ik nu mee bezig.
En hij lekt koelbloedig via de pakkingen
Vandaar ook mijn vraag; waar bestellen jullie onderdelen zoals pakkingen?
En misschien is een werkplaats handboek ook handig




