Mooi het licht dat nu door de cijfers op de klokken schijnt

Het werkt!!
Nogmaals de zekeringen uitvoerig gecontroleerd en één maakte toch geen goed contact. Ik meet nu op de bruin/witte draad wel nog net geen 10 Volt.
RDW geeft aan dat mijn GL1000 van 1978 is, motor- en framenummer wijzen echter op 1975, K0 dus, volgens mij. Oa heeft hij geen schroefje om het kijkglaasje motorolie te reinigen, alleen een benzinemeter op de dummytank en ook de groene wijzerplaten zouden daar op duiden.
Ga nog op zoek naar het juiste elektrische schema voor een GL1000. In het boek van Darlington (GL1000 en GL1100) zit alleen een schema van een 1100. Volgens mij gekocht op een tweedehandsbeurs.
Overigens zie ik maar vijf zekeringen op een rijtje achter de dummytank.
En de twee richtingaanwijzers aan de voorzijde branden nu ook continu, zoals dat in Amerika normaal was.
Erg bedankt weer, Bertrand, ik ben er blij mee!
