Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 23 feb 2019, 11:52

K zak ook s kijken wat ie verbruikt.......geen idee.....
Harley vd buurman gemaakt. Ook ff gereden. N chopper dus zonder achterveren, erg steile voorvork......dat is wennen!!! En n achterband zo breed als n stoeptegel. 113 cu i S&S blok met dito bak. Dat gaat echt rap zeg......pfoei. open schoorstenen met n giga bak geluid.
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
MoneyFor
Berichten: 299
Lid geworden op: 15 okt 2015, 08:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Oost-Vl. - Belgie
Contacteer:

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door MoneyFor » 23 feb 2019, 12:30

GL-1800 schreef:
23 feb 2019, 11:52
K zak ook s kijken wat ie verbruikt.......geen idee.....
Harley vd buurman gemaakt. Ook ff gereden. N chopper dus zonder achterveren, erg steile voorvork......dat is wennen!!! En n achterband zo breed als n stoeptegel. 113 cu i S&S blok met dito bak. Dat gaat echt rap zeg......pfoei. open schoorstenen met n giga bak geluid.
Heb zelf meerdere Harley's ( 5 stuks ) waaronder de nieuwste M8 114 Fat Bob maar als ik slechts 1 motor mocht houden dan zou het sowieso zonder twijfel de Goldwing zijn. Harley's zijn showbakken
waar je zonder veel kennis kan aan sleutelen en spreekt daarom het grote publiek aan + de sfeer die er rond hangt maar blijft uiteindelijk een compressor op wielen zeg ik altijd ;).

En nou ben ik weg naar de Harley garage sale :) , met een Harley dus :)

PS. bij enige interesse kan je hieronder op mijn sig klikken, dan zie je ze allemaal.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 23 feb 2019, 16:19

We wilden kiezen tussen n FLHTK en de Wing. We vonden de Harley goed rijden. Veel beter dan verwacht. De leefruimte achterop gooide roet in t eten. Ook de voetsteunen achter kon Jo niets mee ivm n gesloopt bekken na n ongeluk. T is dus de Wing geworden....Jou witte valt wel op tussen t andere geweld. Mooi spul hoor!

Of we gereden hebben vandaag.......yep. zomaar overal en nergens. Veel plofkes gezien....
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 24 feb 2019, 10:33

Terugkomend op ons verbruik.....206.9 km op 12.74 liter. Is dus 1 op 16.2401 enz enz.....dubbelbemand.
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door DeWoert » 24 feb 2019, 16:58

Geen bijzonder grote rit gereden vandaag, persoonlijk vind ik het 's-morgens nog net FF te fris.
Maar in ieder geval 2e ritje van dit jaar gemaakt, toch weer 160km in de omgeving gemaakt hier.
Lekker hoor. :mrgreen: :mrgreen:

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 24 feb 2019, 18:09

Mini rondje ijsselmeer. 7bergen, enkhuizen, lelystad......daar ff de slagaders van wat vet voorzien en....na tanken weer 7bergen. Plan was om dit rap te doen. Ook gedaan. Godsamme....1 op 13 net niet kunnen halen.....Wij gaan weer normaal rijden... ...
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 24 feb 2019, 18:31

Naar Burgh-Haamstede en terug, 210 km.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Marco66
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 jul 2018, 16:12
Type Goldwing: GL1500

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Marco66 » 26 feb 2019, 22:48

Vandaag even heerlijk gereden. Met m'n meissie achterop even naar Renswoude geweest. Jammer dat we nog moesten gaan werken, op tijd terug dus...
Regelmatig sla ik mijn vleugels uit....
Goldwing 1500 1988.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 02 mar 2019, 14:52

Bakkie gedaan Renswoude. Binnendoor zo her en der zonder doel. Kwam uiteindelijk in Zutphen uit. Gezien de kans op regen weer naar 7bulten. Mooi ritje, goed weer en helaas weer.............druk....
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 17 mar 2019, 11:11

Beste Forumrijders / rijdsters , gisteren is het eindelijk gelukt om mijn eerste trip van 2019 met Wingske te maken 8) :lol: :P :mrgreen: :wink: . Het werd tijd want volgende week staat de eerste rit met de werkmakkers voor de deur :!: :!: :!: .Gisteren was het volop genieten van de wing ondanks de sterke wind :x . Het was wel een beetje aan de frisse kant en ik dacht tijdens het rijden dat ik niet droog thuis zou geraken aan de grijze , met momenten zwarte bijeengepakte wolken en waar elk moment een stortvlaag op onze nek kon neerkomen ( wel droog thuisgekomen ) :roll: :roll: :roll: :shock: .De rit zelf was goed om ongeveer 250 km op de tellers bij te zetten . De meeste kilometers afgemalen op de snelweg , daarna werden kleine wegen afgelost met iets groter wegen ( nationals , steenwegen ) .Ook nog verzeild geraakte in een wielerwedstrijd , de opzichters dachten dat ik bij een groep motorrijders behoorde die hier en daar de wegen moesten afsluiten en ook opstakels op de weg moesten duidelijk maken voor de trappende tweewielers ( middenbermen , wegversmallingen en asverschuivingen en meer van dat fraais dat je tegenwoordige kan aantreffen op de ozo beroemde Belgishe wegen : Putten , afgewisseld met stukken opgelapte wegen , echt kunst en vliegwerk dat hier en daar word toegepast om de wegen eningzins in goede staat te houden ( ze zouden beter even over de grenzen kijken , zowel bij onze noorderburen , als bij de zuiderburen en oosterburen ) :roll: :lol: :wink: .Maar al bij al toch genoten van mijn trip .Iets na de middag vertrokken en rond 17 uur weer op de thuisbasis :D .Ook bijna een ongeval dankzij de beschermkap voor batterijen van Oostblokse vrachtwagen die er vandoor ging en plotseling op mijn rijvak werd geblazen door de sterke wind ( gelukkig kon ik net op tijd reageren en kon ik me , dankzij een leeg derde rijvak , links wegsmijten en zo het obstakel kon vermijden :evil: :cry: . Dus onze reactie op dreigend gevaar ( autobestuurders die zo maar van rijvak veranderen ( automatische richtingaanwijzers zou op elke wagen moeten staan ) en nog meer van dat (overstekende voetgangers ) ) werd weer aardig op de proef gesteld . :shock: :shock: De rit met de werkmakkers , had ik samen met Bob en Christine , verledenweek Zondag al verkend met de auto 8) :lol: :P . Yep , de mooie dagen op de motor komen er weer aan . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 20 mar 2019, 11:42

Zojuist even......was n paar km van huis en....de Wing zo dood als n pier. Gek dat dan iedereen achter je nek staat te hijgen. Als 1e de Rijkswaterstaat. Op de vraag wat ik deed kon ik alleen maar zeggen dat t Plofke niets meer deed. Vlak bij afrit Moerdijk.......of ik m kon duwen. Tuurlijk... Om n lang gezeur kort te maken.......ik had zonder mn weten de dodemansknop bewogen...en ja...dan houd t op. Inmiddels ook n politiewagen erbij, zelfde verhaal maar na uitleg moest men er wel om lachen..ik ook, zag de bedragen al op mij afkomen. Al met al n goede afloop maar hoe k dat ding heb aangeraakt......geen idee!!
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 22 mar 2019, 19:07

Yep...samen. gewoon naar overal en nergens. Geen doel, geen tijdnood. Beetje snelweg, wat meer grote binnendoor wegen en n paar uur later.....navi op naar huis.

Da s gewoon leuk rijden.

Trouwens...komende zondag t 1e tourritje van de MTC Zevenbergen. 180 km ongeveer door Brabant, dussssss....als er iemand wil aanschuiven...Mag. Kost WEL... 5 euro mits.. t berekend word.
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 24 mar 2019, 18:36

Van 10.00 tot 17.00 uur. 200km, vol met pannekoeken en en n mooie tourrit. Ik heb de hele dag allerlei motoren gezien. 1 GW.....daar zat ik op. Verder 0.0 Wings gezien. Maar t ritje was prima evenals t weer...👍
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 24 mar 2019, 19:10

Beste forumrijders / rijdsters , vandaag eerste rit van onze kalender gereden met de werkmakkers . Was in de ochtend wel fris , maar dra kwam de zon piepen en konden we genieten van de zonnestralen en aangename tempraturen . We waren met 7 motoren , allen solo's ( geen duo's ) .Ook even moeten improviseren want de weg was onderbroken door werkzaamheden ( was bij het uitstippelen nog niets van te zien ) , maar gelukkig toch weer op de juiste weg geraakt . Deze morgen vertrokken om 9 uur en omstreeks 16uur 45 weer in Asse ( woonplaats ) .Even nog iets gaan drinken met de werkmakkers , Bob en Christine kwamen onze vervoegen ( bel steeds op de laatste pauzeplaats tijdens de rit en vermeld het vermoedelijk uur dat we toekomen in Asse ).Na een drietal drankjes naar huis gereden ( Bob was met de fiets en Christine te voet ) . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 25 mar 2019, 09:13

Wij waren met n 20 tal motoren. Meest 2 cil met die open uitlaten. Minder prettig. Nogal....luidruchtig...In totaal n man/vrouwtje of 30 denk ik. T merendeel Harley s. Ook dikke 2 cil Japanners van div merken, 2 MotoGuzzi s en verder wat lichtere en zwaardere multicilinder motoren. Leuk zo n verschillend merkengroepje, veel babbelstof bij stops.

Maar t was leuk, groep bleef prima bij elkaar en de Wingnavi.....geen enkele afwijking met de Garmins, tomtoms e.d. Had de route op t sd tje gezet en feilloos. Mooi!!
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Plaats reactie