Ik heb vandaag de mijne opgehaald bij de garage na een wel zeer grote beurt. Bij thuis komst heb ik de dashcams er op gebouwd en morgen eens zien wat het resultaat is.
even ruimte maken om de kabels te trekken naar de topkoffer.
de regelunit.
de opname knop om een deel van de rit vast teleggen op de sd kaart zo dat dit niet wordt overschreven.
Niet aan mn eigen. Gisteren wel aan een aangekochte van mn maat. 2018 dct zonder historie en geen boekjes of wat dan ook.
Olie zwart, rest dus ook twijfelachtig. Lekte minimaal wat olie......Hij had alles meegenomen en dus beginnen maar......
Wing kaal gemaakt. Olie afgetapt. Triest.
Pluggen zaten zo vast dat de pluggen in de alu ringen waren gedraaid. Ook n randje bij schroefdraad waar de plug ingedraaid word. 30 nm was wellicht 300 nm.....
Ok, transmissiefilter eruit. De kit kwam tegemoet evenals n beschadigde o ring. Maar goed uitlekken en de rest gedaan. Luchtfilter, remvloeistof en koelwater ook maar....toch bezig. Eindreductie idem. Was goor.....
T vertrouwen daalde iets wat de Wing aanging....
Na uitlekken alle pluggen/filters erin en olie erin.
Heet stoken en t leek goed.
DCT gelijk resetten, alles opbouwen en n rondje, alles leek ok.
Hij naar huis, 2nhalf uur later n belletje dat t prima was......gelukkig maar.
Zelf doen is prima maar doe t dan n beetje volgens de regeltjes. Dit was n ramp(je).
Enigzins verbaast was ik wel dat er nergens magnetische aftappluggen inzitten, ga ik s achteraan...
Iedereen weet alles maar... Niemand weet iets...
Groetjes Rob.
Nou, niet vandaag, maar wel van de week.
Mijn footwings waren gebroken, door verschillende oorzaken.
Een gemis na jaren geen koude voeten te hebben op de motor.
Moeilijk om aan nieuwe te komen, en als ik ze vond waren ze erg prijzig.
Ik heb een lieve zoon die heel handig is.
Hij heeft nieuwe voor me gemaakt.
Ze passen perfect, en ik heb nu geen koude voeten meer!
Ik ben trots op mijn zoon dat hij dit heeft gemaakt voor me.
Niet vandaag, wel gisteren.
Bij Hooligan Custom tijdens het treffen in De Steeg deze speakerset gekocht en nu gisteren dus geplaatst.
Plaatsing vergt wel wat werk en voor zij die ook het windscherm van Hooligan erop staan hebben zoals wij komt er nog een obstakel bij.
Deze past immers niet met de speakerset. Ondertussen al kontakt opgenomen met Serega en zoals steeds direct antwoord gehad en prima geholpen.
Binnen 14 dagen doen we het treffen in Slovenie, hij adviseerde ons van het scherm mee te brengen en hij past het gratis ter plaatse aan.
Zoals steeds weer een prima service van Hooligan Custom dus! Wat betreft de speakerset zelf, geluid is niet echt luider (kan ook niet zonder extra versterker) maar wel veel zuiverder waardoor het volume toch hoger kan zonder je speakers te beschadigen en slechte geluidskwaliteit te horen. Super tevreden met het resultaat!