gr.Bart.
Wat heb jij nieuw aangeschaft voor je Wing?
-
Bart
-
peter
Tja, ben gewoon zwaar verslaafd aan dat ding
De vrouw begint nu zachtjes aan wel wat te sputteren en ik citeer " Dat ding kost klauwen vol geld, is het nu niet genoeg geweest?" Het volgende moment naar de bloemist en bosje bloemen kopen en een ontbijtje maken voor haar, en haar aankijken met de meest onschuldige blik in je ogen
( de herdershond hier wordt jaloers op zo'n blik)
groeten Peter
groeten Peter
- jantje beton
- Black Wing
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Type Goldwing: GL1500
-
ronnieD
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
stom-stommer-stomst--naar BB gereden vandaag om nieuwe laarzen te kopen,ben ik bijna daar ontdek ik dat mn portomonee nog thuis ligt--toch maar door gereden voor een kopje koffie--kom ik daar vertel dat ik geen geld bij me heb
blijkt dat helemaal geen probleem te zijn--ze sturen gewoon een rekening
heb gelijk ook maar een nieuwe broek meegenomen en een setje bougies---dat is niet alleen de bekende BB service maar ook een stukje vertrouwen in je klanten
gr RonnieD
gr RonnieD
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
-
RonalT
He Peter, kijk eens wat ik vandaag vond..... Xenon licht speciaal voor jou motoraspie schreef:Mijn oudste zoon heb ik onterft vanwege het feit dat hij durfde te zeggen dat de wing op een tractor leek met die lampen, hij noemde hem zelfs John Deere![]()
![]()
Xsafelights & Supro zetten vanaf maart 2008 op verlichtingsgebied opnieuw een kanjer van een primeur in de markt met de Powerxenon HID werklamp voor de John Deere. Deze werklamp is geschikt voor OE of achteraf montage op alle nieuwe John Deere's die voorzien zijn van de ronde hella werklampen.
- jantje beton