Heb voor mn huidige 1.8 toch n Pathfinder ledspoiler gekocht. Zwart, wil m laten spuiten in de metallic zwart van de kuip/kofferdelen. Ook de kapjes van de "valbeugels" neem ik dan mee. Niet echt opvallend, wel netjes.....lijkt ons. Weer n leuk klusje dus.
Iedereen weet alles maar... Niemand weet iets...
Groetjes Rob.
Deze week een dash cam gemonteerd. Bij Aliexpress een setje gekocht met 2 cameras en de voorste camera al gemonteerd. Achter weet ik nog niet zeker, ik heb nog geen goede plek gevonden en ik wil niet boren in het bodywerk. Sowieso vind ik voor belangrijker.
De dash cam maakt naar keuze filmpje van 1, 2 of 3 minuten totdat de SD kaart vol is en gaat dan het 1e bestand weer overschrijven. Start automatisch en ik kan m koppelen aan mijn telefoon om de filmpjes daar te bekijken. Het beeld valt niet tegen(1080p), op TV is het natuurlijk geen GoPro kwaliteit maar het is voldoende om af en toe eens iets te bekijken. Voordeel is dat hij gewoon altijd aanstaan en opneemt.
Ik heb naar de Innovv K6 zitten kijken om aan te schaffen. AliExpress kan natuurlijk ook .
Hoe is de leesbaarheid van kentekens, Erik? Voor het geval je dat nodig mocht hebben bij ongelukken enzovoort.
Groeten, Hans.
2004 Goldwing 1800, blauw. Just so you know,
Cool people ride slow
ik heb de viofo MT1 en die bevalt prima. ik krijg duidelijke beelden zowel van voor als van achter de motor.
kentekens zijn goed leesbaar zeker als ze te dichtbij komen.
kost wel wat 250 euro.
Een voorspatbord verlenger want dat scheelt vuil en een rugsteun voor de bestuurder dat verhoogt het comfort.
Daarnaast ook een breder plaatje voor de zijstandaard, je weet nooit wat de ondergrond doet.
Vorige week zaterdag 2 nieuwe banden en een setje remblokken bij WingService in Hilvarenbeek.
Als je daar nieuwe Bridgestone banden koopt heb je Gratis bandenpech-garantie van Bridgestone. Dat is altijd mooi meegenomen.
De oude Bridgestone banden heb ik goed in kunnen ruilen, daar was ik wel blij mee.