MOOI WEER

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
ProgWing
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jan 2008, 21:52
Locatie: Bakkeveen

MOOI WEER

Bericht door ProgWing » 08 feb 2008, 22:00

De komende dagen wordt het prachtig weer, de sneeuwklokjes en krokussen bloeien al, het lijkt wel voorjaar.
Mijn bloed begint weer sneller te stromen en heb vanmiddag direct mijn Goldwing gepakt om vast heerlijk van de omgeving (Drenthe, Friesland, Groningen) te genieten.
Ik ben al weer de nodige motorrijders tegengekomen maar heb nog geen Goldwing gesignaleerd!
Komend weekend zal ik wel weer de nodige kilometers draaien want het weer blijft er voorlopig goed uitzien.
Ben benieuwd of ik nog de nodige Wingrijders zal tegenkomen!
Dus mocht je ergens in Friesland, Noord Oost Drenthe of Groningen een groetende rode Goldwing GL 1200 Interstate tegenkomen dan zou ik dat kunnen zijn!

GENIET ERVAN!!

Koen

Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

Bericht door harryvbr » 08 feb 2008, 22:37

Ik trok vanochtend ook mijn fiets uit de schuur.....Maar dat ging erg zwaar. De voorband bleek nagenoeg leeg te staan. Kennelijk afgelopen zondag op de terugweg van de motorbeurs in een spijker gereden. Maar ik kon niets vinden. Ben naar een zeer nabijgelegen benzinestation gereden en de zaak op spanning gebracht. Rechtuit rijden ging nog wel maar een bocht nemen viel niet mee. Leek alsof de stuurbekrachtiging was uitgevallen :D
Thuis ben ik maar aan het poetsen geslagen. Vanavond stond de band nog op spanning. Vorig jaar had ik een gelijke ervaring. Toen ik s'ochtends bij een hotel wilde vertrekken in de Harz stond mijn voorband ook bijna plat. Na het op spanning brengen helemaal geen last meer gehad. Vreemd verhaal natuurlijk. Ik ging toen uit van een grappenmaker die s'nachts lucht had laten weglopen. Maar dat kan hier thuis niet gebeurd zijn. Maar als de spanning er in blijft ga ik morgen zeker op pad. En anders naar de motorzaak voor een reparatie :cry:
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 09 feb 2008, 01:18

8) Al een paar hele mooie droge dagen gehad hier in Zeeland! Ben al een paar keer met de 1500 naar het werk gebold. :lol: En huiswaarts even een ommetje gemaakt, heerlijk! Vanmiddag met de oudste dochter een ommetje maken, mooi excuus om even te rijden!! :wink:

loewieke
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 apr 2007, 20:41
Locatie: GLABBEEK (3381 Kapellen) BELGIE

mooi weer

Bericht door loewieke » 09 feb 2008, 09:22

Hallo Wingers

Lees al dat er veel hun wing de sporen aan het geven zijn,kan ook niet anders met dit weer,en voor het weekend al van hetzelfde.
Voor mij is het voorlopig maar kijken naar de wing,en hoop ook snel terug ritjes te kunnen rijden,daarom wens ik iedereen in het weekend aangename en veilige km.

Met vriendelijke winggroeten

Louis :wink: 8)

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Bericht door director » 09 feb 2008, 18:59

Het was vandaag inderdaad geweldig motorweer voor Februari. Ik heb een uurtje over de dijken langs de maas gereden met mijn zoon, geweldig.
Morgen weer een rondje maken met mijn dochter :lol: .
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 09 feb 2008, 20:40

wij ook, effe tot aan de franse grens, bochtige binnenbaantjes..
yeehaa, meer moest da nie zijn.
en morgen van het zelfde ! 8) 8) 8)

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 09 feb 2008, 23:48

8) Deze moet ik toch maar eens aanschaffen! Dat zonnetje was fel aan mijn oogjes. :wink: Dochter heeft genoten van de rit, heerlijk over de dijkjes en langs vliegveld Midden Zeeland gereden. :lol: Is nu ook aangestoken met het motorrijdenvirus :D Wat een prachtig weer voor februari!! :lol: Morgen misschien toch maar weer rijden. En voor een ieder die ook gaat, veel plezier en vooral genieten en voorzichtig zijn!!! :roll:

happygoldwing

Bericht door happygoldwing » 10 feb 2008, 00:03

rij alweer de gehele week op de Wing naar me werk
Vandaag lekker een toertje gedaan over de zeeuwse eilanden
Prachtig genieten lekker terasje pikken en van de zon genieten
FF kijken wat het weer morgen brengt

Bart

Bericht door Bart » 10 feb 2008, 16:57

Ik ga morgen denk ik maar een eiland-hoppen en ik zie wel waar ik uitkom.
Dus als een van jullie een grijze 1200 tegenkom dan ben ik het.
Misschien doe ik Kattedijke nog wel aan :D :D

gr.Bart.

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Bericht door G.winger » 10 feb 2008, 17:26

heb ook de wing uit de schuur gehaald en vandaag eens naar de camping,
de heldense bosse, gereden waar we deze zomer 2 weken naar toe gaan. 1 van de zoons mee achterop en meteen de intercom uigeprobeerd ( M I T 30 ) werkte perfect.
was lekker weer en de nodige motors tegen komen ook een aantal wings.
dus was weer handjes zwaaidag.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Ria1966
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2008, 23:26
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Ria1966 » 10 feb 2008, 19:34

Mario was na een dag zich flink beroerd gevoeld te hebben vandaag weer goed opgeknapt. Dus, vandaag om 10:30 op de motor gestapt, en de caruso route gereden, geweldig! We moesten weer op tijd thuis zijn omdat we bezoek kregen, maar, ondanks dat, genoten vandaag!
Volgende week is Mario nog vrij, maar ben ik weer naar het werk... Helaas, want het wordt de hele week mooi weer om te rijden. Maar goed, ik gun het hem om lekker te genieten, (al zal ik er met weemoed aan denken als ik achter mij pc zit...) Ik kijk ondertussen uit naar volgend weekend, dan kan ik weer lekker mee achterop!
Trouwens, heeft er iemand nog een stekkie voor mij van zo een geldboom, kan ik volgende week ook beginnen om dat roze papiertje te halen, zodat ik niet meer afgankelijk ben of Mario vrij is of niet!
Ik houd me aanbevolen voor zo een stekkie!

Groetjes Ria

happygoldwing

Bericht door happygoldwing » 10 feb 2008, 20:09

Vaandaag ook weer een kleine 300 km getourd
Het weekend is weer prima
Van Terneuzen over diversen binnen wegen naar uiteindelijk Loon op Zand gereden en weer terug he
Hebben weer genoten van het weer en de KM
Ik hoop vanaf nu het weer alleen maar beter wordt dan gaat het helemaal goed komen

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 10 feb 2008, 20:29

Jawade....ik heb mijn kas vandaag nogal opgevreten zenne, hier zijn vandaag ettelijke motorrijders langsheen ons huis voorbijgereden :( .

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 10 feb 2008, 20:42

haha, gw-boy
wacht nog efkes tot de bloesems er zijn.....
enne, met - cataract - op één, dat zal daar een overrompeling wezen.
kzal uitkijken naar z'on zwarte cabi :lol: :roll:

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Bericht door G.winger » 11 feb 2008, 09:05

ria 1966, wij zijn vorig jaar verhuisd naar een huis met grote tuin m`n vr ouw is meteen begonnen met groenten in de tuin te zetten en had nog een stukje over en heeft ook geprobeerd om een geld boompje te kweken maar helaas er kruipen hier slakken rond die alles opvreten we gaan nu de slakken bestrijden en als het lukt gaan we meteen stekken maar kan wel even een jaartje duren voor dat het aanslaat we proberen het eerst met de 1 euromunten ach je moet klein beginnen wie zaait zal oogsten. :wink: :wink:
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Plaats reactie