*****
Sorry Peter,
Met alle respect......dat is niet juist.....tenzij je het zelf doet gaat deze vlieger niet op (en zelfs dan nog niet)......
Deze LTD kopen is de goedkoopste manier om aan een zo goed als nieuwe/gloednieuwe LTD te komen.
Ik heb bij de "restauratie" van mijn GL1000-K1 tussen 2014 en 2015 (als gepensioneerde) de volgende tijd moeten besteden........ 800 uur/arbeidsloon (ik noem het "hardware"); plus 400 uur/(uit)zoeken op internet (ik noem het "software") van hoe/wat; afstellingen; leveranciers etc. etc; ook in dat laatste gaat onnoemelijk veel tijd inzitten............
Ja....en dan ook nog eens geen vinger hoeven uit te steken naar (het inwendige van) het motorblok/versn. bak en eindaandrijving.......dat was overbodig.
Ergo....als je een uurloon neemt van € 40,- bij het "laten doen" dan kom je dus dik over de € 40.000,-
Voor nwe. banden en andere vervangingsdelen ben je nog een € 3.000,- kwijt........
Je ziet dat je dan zo tegen de € 45.000,- zit.......