Kan iemand mij uitleggen waarom RWS bij de toe en afritten van de snelwegen de lantaarnpalen in de buitenbocht plaatst
Hans
Straatverlichting
-
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 13:23
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Gouwe (Hoogwoud)
Straatverlichting
Echte motorrijders gebruiken geen honing, zij kauwen op bijen.
- RonalT
- Berichten: 13419
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: Straatverlichting
Ik zou zeggen, stel deze vraag aan RWS...
Stel uw vraag aan Rijkswaterstaat
Ik zit ook al jaren met de vraag waarom een marshal op het circuit van Spa-Francorchamps ons verbood in de binnenbocht van Stavelot te staan en ons naar de buitenbocht dirigeerde. Of zou die bij RijksWaterStaat gewerkt hebben?
Stel uw vraag aan Rijkswaterstaat
Ik zit ook al jaren met de vraag waarom een marshal op het circuit van Spa-Francorchamps ons verbood in de binnenbocht van Stavelot te staan en ons naar de buitenbocht dirigeerde. Of zou die bij RijksWaterStaat gewerkt hebben?
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: Straatverlichting
Omdat het licht anders uit de bocht vliegt
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: Straatverlichting
1. Anders is het moeilijker om de hele weg te verlichten
2. Kun je moeilijker zien hoe scherp de bocht is. De maximale radius is nu beter zichtbaar.
3. Het is voor uitzonderlijk vervoer ook noodzakelijk dat de lantaarnpalen aan een kant staan, omdat je dan met hoge transporten erlangs kunt. Vanwege de redenen die de vorige reageerders hebben gegeven, worden ze aan de buitenkant geplaatst.
2. Kun je moeilijker zien hoe scherp de bocht is. De maximale radius is nu beter zichtbaar.
3. Het is voor uitzonderlijk vervoer ook noodzakelijk dat de lantaarnpalen aan een kant staan, omdat je dan met hoge transporten erlangs kunt. Vanwege de redenen die de vorige reageerders hebben gegeven, worden ze aan de buitenkant geplaatst.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89