Kruisraketje voor paal zetten ?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
UptownWings

Kruisraketje voor paal zetten ?

Bericht door UptownWings » 19 sep 2007, 13:45

Misschien was ie al een keer gepost, maar ik kon het zo niet vinden.

Mijn onderkaak raakte de tafel toen ik dit zag :shock:

filmpje

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 19 sep 2007, 14:57

volgens mij heb ik m zowel op youtube gezet als op dit forum een hele poos terug.

De beste man heeft helaas zn wing niet meer (heeft ie echt spijt van), maar crosst wat rond met zn zoon op crossmotors en vrachtwagens.
Zn bedrijfje Yellowwolfvideo's is naar mijn weten ook inactief.
t plekje Deals Gap in North Carolina is nog wel erg in trek, maar redelijk gevaarlijk aan t worden door t vele verkeer, verkeers drempels worden volgend jaar verwacht.

voor plaatjes van Deal gap (iedere dag) kan je naar http://killboy.blogspot.com

Yabbanoname

Re: Kruisraketje voor paal zetten ?

Bericht door Yabbanoname » 19 sep 2007, 16:43

UptownWings schreef: Mijn onderkaak raakte de tafel toen ik dit zag :shock:


youtu.be/0nrMQ3QwyPo
dan deze, hiervan zakt mn kaak echt op de grond ...

youtu.be/JrWDXf2eJbg

zinvol ?
als je toch naar je bandenboer moet en de banden hebben nog wat rubber, heel misschien

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Bericht door frank's » 19 sep 2007, 18:26

Ja ik had hem al gezien maar wat een mafkees om de goldwing te misbruiken.
frank

olle griese
Berichten: 508
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:58
Locatie: Groningen

Bericht door olle griese » 19 sep 2007, 18:32

Dat eerste fimpje vind ik wel gaaf (mits je het veilig doet)
Dat 2e fimpje vind ik ronduit belachelijk, die vent verdient een knal voor zijn kanus.
En dat aan de grond zetten is ook niet zo,n kunst.
Ik heb zowel links als rechts de uitlaten al aan de grond gehad en ben echt niet zo,n racepiloot hoor.

goldwing25

Bericht door goldwing25 » 19 sep 2007, 20:32

olle griese schreef: Dat 2e fimpje vind ik ronduit belachelijk, die vent verdient een knal voor zijn kanus.
Nou nou olle griese(Klap tegen zijn kop :cry: ) ik neen aan dat iedereen zelf mag weten wat hij of zij met zijn eigen bike wil doen. Tenminste ik rij ook zo als ik het zelf wil .JIJ TOCH OOK ?

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Bericht door frank's » 19 sep 2007, 21:27

Ik ben het met olle griese eens.
Ga lekker op een circuit racen dan breng je anderen niet in gevaar.
Als jij ook zo rijd goldwing 25 hoop ik dat je een goede levensverzekering hebt voor de nabestaanden.

frank

olle griese
Berichten: 508
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:58
Locatie: Groningen

Bericht door olle griese » 19 sep 2007, 21:32

goldwing25 schreef:
olle griese schreef: Dat 2e fimpje vind ik ronduit belachelijk, die vent verdient een knal voor zijn kanus.
Nou nou olle griese(Klap tegen zijn kop :cry: ) ik neen aan dat iedereen zelf mag weten wat hij of zij met zijn eigen bike wil doen. Tenminste ik rij ook zo als ik het zelf wil .JIJ TOCH OOK ?
Uiteraard mag iedereen zelf weten hoe hij z,n eigen spullen vernield maar als ik zie dat zoiets duurs moedwillig word gesloopt gaan mij de haren recht op mijn hoofd staan.
Zo iemand vind ik niet waardig motor te rijden.

goldwing25

Bericht door goldwing25 » 19 sep 2007, 23:09

frank's schreef:Ik ben het met olle griese eens.
Ga lekker op een circuit racen dan breng je anderen niet in gevaar.
Als jij ook zo rijd goldwing 25 hoop ik dat je een goede levensverzekering hebt voor de nabestaanden.

frank
Nee Frank ik rij niet zo dus wat heeft het met mijn levensverzekering te maken ? Maar om zo'n film te zien is echt gaaf :lol:


olle griese schreef:Uiteraard mag iedereen zelf weten hoe hij z,n eigen spullen vernield maar als ik zie dat zoiets duurs moedwillig word gesloopt gaan mij de haren recht op mijn hoofd staan.
Zo iemand vind ik niet waardig motor te rijden.
Niet waardig.............Daar ga ik niet over het is zijn motor en het zijn ook zijn eigen centjes (neem ik aan). En het levert een hele mooie film op waar toch iedereen naar kijkt :shock:

UptownWings

Bericht door UptownWings » 19 sep 2007, 23:11

Hooo... hu dan...

Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Nait soez'n of ruzie moak'n jullie.... Ik bedoel, met alle respect voor de skills van die yellow wolf of hoe heet ie, dit is een pure zelfmoord actie. Er hoeft maar 1 slaapkop in een koekblik over die gele streep te komen en het wordt bumper koppen voor de 'coureur'.

Waar het mij om ging is dat het me enorm verbaasde dat een goldwing die toch een beetje als 'sofa on wheels' wordt gezien op deze manier te berijden is en dat op deze manier zelfs een kruisraketje moet zweten om hem bij te houden. Met andere woorden, het 'suffe' imago van de Wing is dus compleet onterecht en daar is dit het bewijs van.

Die burnout.. mjah... ach... rookt leuk, maar ik had wel liever gezien dat ie het met een oud barrel had gedaan. Met een nieuwe wing doet me een beetje pijn aan mijn brommerhartje.

Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

Bericht door harryvbr » 26 sep 2007, 17:10

Heb het genoegen gehad om enkele weken in Amerika rond te toeren op een 1800 en daarbij heb ik ook Deals Gap gehad. Nou ik kan zeggen dat de bergwegen in Oostenrijk, Italie of Zwitserland aanmerkelijk smaller en dus gevaarlijker zijn als daar. Het rijden van ideale lijnen vereist op die smallere wegen toch een andere insteek. De toeristen die in blik rondtoeren zitten regelmatig op de verkeerde weghelft.

En wat die burnout van die achterband betreft blijkt nergens dat ze daarvoor een nieuwe band hebben gebruikt. Als je toch al een nieuwe band moet hebben dan kan ik mij goed voorstellen dat je hem even helemaal opbrand.
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

thedutchman1975

Bericht door thedutchman1975 » 05 dec 2007, 22:15

Waar het mij om ging is dat het me enorm verbaasde dat een goldwing die toch een beetje als 'sofa on wheels' wordt gezien op deze manier te berijden is en dat op deze manier zelfs een kruisraketje moet zweten om hem bij te houden
Het was een andere goldwing die yellow wolf filmde. Genaamd Fuse.... Hij rijdt een roode 1800.

Zelf heb ik Deals Gap de nodige keren bezocht, en op mijn 1500 maakte het niet veel uit of ik 25 m/h of 50 m/h reed schrapen deed ik evengoed.

Tevens is Yellow wolf niet de idioot maar zijn het de kruisraketten die het gevaarlijk maken voor iedereen. zij denken dat met hun snelweg ervaring hun motor kennen, en 318 bochten in 11 mile op topsnelheid kunnen rijden.

just my 2 cents.

Plaats reactie