Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 24 mar 2016, 23:45

Betere berichten...

Afbeelding

succes...
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Devoraz » 25 mar 2016, 01:19

Sterkte en succes met de strijd komend jaar.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Rens Janssen
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 sep 2009, 09:43
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Rens Janssen » 02 apr 2016, 21:34

Devoraz schreef:Sterkte en succes met de strijd komend jaar.
Daar sluit ik me helemaal bij aan....
Rens

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 05 apr 2016, 21:33

Lieve Peter, Bob en natuurlijk ook Christine (die ik niet persoonlijk ken),

Tot mijn grote schrik lees ik jullie verhaal hier. Ik hoop en wens dat alles positief verloopt en we jou en Bob weer heel snel op ritten mogen begroeten. Jullie kracht als koppel en gezin is een voorbeeld voor velen.

Heel veel sterkte in dit jaar van behandeling, hoop en vrees. En blik op de toekomst.... samen!!!

Dikke knuffel uit Axel
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 08 apr 2016, 20:09

Beste Anjer , bedankt voor het berichtje . Groeten Bob , Christine en Peter n.d.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 11 apr 2016, 18:52

Beste Forumrijders , volgende week start Christine met haar chemo . De arts wist ons te vertellen dat zij om de 3 weken een chemokuur krijgt en dit een jaar lang . De eerste 3 kuren valt alle aanwezige kankercellen aan die zich nog ergens in haar bevinden . Eerst word er volgende week nog een echo van haar hart gemaakt en dit word alle 3x maand herhaalt . De chemo die ze eerst krijgt heeft de bijwerkingen : spierpijn ( daarom de echo van het hart = spier) , braken , aften in de mond ( niet iedereen krijgt dit ) , haaruitval , vermoeidheid . De tweede reeks is milder ( minder ongemakken ) maar wel kans voor blaasontstekingen en kan allergische reacties veroorzaken . De 3 reeks is een nieuwe geneesmiddel dat afkomstig is van de taxushagen . Dit middel word na een paar behandelingen samen met de tweede chemo toegediend . Dit geneesmiddel ( taxus ) word nu vooral aan mensen gegeven met uitzaaiingen en houdt deze mensen min of meer stabiel . Voorlopig word dit middel nog steeds samen met chemo gegeven . Het middel werkt zo goed dat in de toekomst dit middel waarschijnlijk de chemo zal vervangen of afwisselend met chemo ( bijvoorbeeld 1maal chemo en 2x taxus ) . Tijdens haar behandelingen moet ze zich goed tegen de zon beschermen ( kans op een blauwe , paarse huidskleur ) en zich inwrijven met factor 50 . Ook krijgt ze bestraling na haar chemo behandeling ( 25 sessies ) . Daarna volgt nog een herstelperiode van een paar maand . Ze zal pas den vroegste weer kunnen werken in het jaar 2018 ( wanneer juist hangt af van haar herstel ). Tot zover deze update . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 11 apr 2016, 19:47

Heel veel sterkte en succes met alle behandelingen.
Hopelijk gaat alles dan weer goed komen.
En jij en je zoon ook veel sterkte.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 20 apr 2016, 21:56

Beste Forumrijders , Christine heeft gisteren haar eerste chemokuur gekregen . Na thuiskomst ze was nog tamelijk goed , beetje moe en hoofdpijn . Maar omstreeks 7uur begon ze zich steeds meer misselijk te voelen en begon ze te braken . Na een zeer onrustige nacht waar ze nog een paar keer heeft moeten braken , opgestaan om 6uur . Bob ,die bij mij sliep , heeft van dit alles niets gehoord ( toch eentje die goed heeft geslapen ) . Na dat ze iets had gegeten was dit er weer snel uit . Bob afgezet aan school en wij twee doorgereden naar het ziekenhuis .Christine had afspraak met een dame waar ze mutjes kan kopen tegen dat haar haar helemaal weg is . Na dit weer naar huis , emmer op de schoot . Thuisgekomen had ze zich neergelegd en viel dadelijk in slaap . Ze sliep nog steeds als Bob en ik weer kwamen van de school . Na onze middagmaal tafel afgeruimd en afwasmachine gevuld . Daarna nog wat boodschappen gedaan . Christine lag nog steeds te slapen . Na dat ze weer wakker was heeft ze ge dracht van iets te eten maar ze werd weer misselijk . Nu ligt ze al in bed , ik hoop dat ze rustige nacht heeft . Ondanks dat ze gisteren een paar middelen tegen misselijkheid had gekregen en ook een paar pilletjes mee naar huis heeft gekregen is ze vandaag zeer misselijk geweest .Binnen drie weken krijgt ze al haar volgende chemokuur . Het is te hopen dat ze dit weekend niet meer misselijk is en ze weer wat kan aansterken .Als ze morgen nog niet beter is blijf ik nood gedwongen vrijdag ook thuis . Intussen proberen we er de moed in te houden en ons sterk te houden . Gisteravond Wingske nog gepoest en ik had een paar zwaar momenten als ik dacht dat het 3jaar geleden was dat ze mij deze motor cadeau had gedaan na haar vorige herval . Ik hoor haar het nog steeds zeggen : neem dit cadeau aan wat ik weet niet wat het binnen twee jaar met mij zal zijn . Zo zie je maar vrienden dat je moet genieten van de goeie momenten in het leven en dat je moet koesteren wat je liefhebt en het leven meepakken . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 20 apr 2016, 22:26

Afbeelding


Groeten, RonalT

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door pieter » 20 apr 2016, 23:07

Afbeelding

Alle goeds en ontzettend veel kracht toegewenst.

Pieter & Lianne.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 20 apr 2016, 23:23

Peter,
Heel veel sterkte voor je vrouw je zoon en ook voor jouzelf.
Je hebt het er maar druk mee de komende tijd.
Hou jezelf dan ook in de gaten. Want als jij ook ziek wordt heb
je er nog een probleem bij.
Ik hoop dat je vrouw de komende dagen toch weer wat opknapt,
want als ze zo misselijk en ziek blijft is ook niets natuurlijk.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Devoraz » 20 apr 2016, 23:47

Ik weet van mijn schoonvader dat de misselijkheid na een chemokuur 1 á 2 dagen erg heftig kan zijn en daarna weer afneemt. Hopelijk duurt het niet langer. Dat wens ik jullie niet toe.

Sterkte!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 21 apr 2016, 11:12

Een dikke knuffel en sterkte voor jullie alledrie. Christine ondergaat het én Bob en jij worden daar volledig in meegenomen. Wat heerlijk dat Christine een man heeft waar ze zo op mag en kan steunen!

Afbeelding
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 11 mei 2016, 21:18

Beste Forumrijders , vandaag heeft Christine haar tweede zware chemo achter de rug . Christine moest een dagboek bijhouden zodat de arts kon lezen hoe ze de eerste chemokuur heeft verwerkt .Ze is misselijk geweest tot de eerste zaterdag na haar eerste chemokuur . Daarna begon het stilletjes te beteren . En kon ze weer eten zonder dat het er weer uit kwam . Ze bleef nog wel zeer moe . Nadat ik weer was gaan werken , haalde mijn schoonvader zoon Bob op en bracht hem heen en weer van school en mijn schoonmoeder maakte ook extra porties eten mee voor ons . Ook had Christine last van een wazige blik en tranende en prikkende ogen ( daarom reed schoonvader Bob heen en weer van school ) . Verleden week begon ze pijn aan haar hoofd te krijgen en begon ze haar haar te verliezen . Hier en daar is het haar helemaal verdwenen . Nadat de arts vandaag het dagboek had gezien en gelezen werd haar medicatie tegen de misselijkheid aangepast . Ook tegen haar tranende ogen kan ik morgen bij de apotheek druppeltjes gaan halen .We waren maar laat thuis omdat er eerst geen bed beschikbaar was en we ook moesten wachten op de resultaten van het bloed onderzoek . De arts heeft ons gezegd , dat wanneer Christine weer zo misselijk is als vorige keer , we haar dan moeten bellen . Als we thuis kwamen van het ziekenhuis , is Christine in haar bed gekropen , totaal op en met hevige hoofdpijn . Voorlopig heeft ze nog niet moeten braken en slaapt ze . Ik hoop dat ze een rustige nacht heeft . Ze slaapt weer in het bed van Bob en hij slaapt weer een paar nachten bij mij . Ook ik blijf weer zeker drie dagen thuis en zorg ervoor dat ik er ben voor haar . Vorige keer vond ze het fijn en lief van me dat ik het huishouden op mij nam en dat ik haar de tijd gaf om te slapen en weer op krachten te komen .Ook Bob vind het tof als ik hem ophaal aan school met de motor . Tot zover deze update . Groeten Bob , Christine en Petern.d.

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door inside » 11 mei 2016, 22:38

Hoi Peter,

Bewondering voor jullie alle drie en hoe je ermee omgaat en ook nog de kracht heb om het met ons te delen.
Hou je taai en en groetjes aan Christine en Bob.

groet Hans

Plaats reactie