teleurgesteld

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Willemb
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 sep 2014, 16:45

Re: teleurgesteld

Bericht door Willemb » 11 feb 2015, 15:33

beinhart schreef:is nu te laat om te zeggen, maar daar hadden ze vroeger (mischien nogsteeds) bij de promotor zo'n figuur voor die je kon bellen voor een aankoopkeuring...
Ik denk dat jij niet alleen prettig gestoord bent,maar ook dit topic niet zo goed gelezen hebt :wink: .

1e.klaagt ww9466 niet over de kwaliteit v.d.Goldwing maar over achterstallig onderhoud veroorzaakt
door het niet uitvoeren van de WEL betaalde afleveringsbeurt.

2e.ww9466 schrijft in dit topic dat hij wegenwachter is,zo iemand is best zelf in staat om de technische staat van een Goldwing te beoordelen,
hij schrijft zelfs tevreden over de Goldwing te zijn.

3e.in een eerdere reactie heb ik een link geplaatst :

http://www.erikvanlent.nl/column/" onclick="window.open(this.href);return false;

zelfs met de vermelding van Promotor erbij!

Dus voortaan voor een reactie even de leesbril opzetten :D

ww9466
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 jan 2015, 16:09

Re: teleurgesteld

Bericht door ww9466 » 13 feb 2015, 17:59

Vandaag ook maar ff de distributieriemen en spanrollen vervangen.aan de verf merktekens te zien waren de riemen al eens gedaan...maar nergens een km stand gevonden.
Nu weet ik in ieder geval zeker dat het goed is !

Morgen nog ff een digitale voltmeter inbouwen... dan het zout nog ff van de wegen en dan gaan we los !!

Gebruikersavatar
pijnenburg
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 feb 2011, 20:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Westervoort

Re: teleurgesteld

Bericht door pijnenburg » 13 feb 2015, 22:32

Zo is dat. :wink: Jammer dat je een slecht begin hebt met de wing, maar als het zonnetje schijnt en je lekker over een mooie weg zoeft zal de ellende vast snel vergeten zijn. :D
Het kwaad bestaat niet, verschillende behoeftes wel.

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 649
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: teleurgesteld

Bericht door beinhart » 13 feb 2015, 23:51

Willemb schreef:
beinhart schreef:is nu te laat om te zeggen, maar daar hadden ze vroeger (mischien nogsteeds) bij de promotor zo'n figuur voor die je kon bellen voor een aankoopkeuring...
Ik denk dat jij niet alleen prettig gestoord bent,maar ook dit topic niet zo goed gelezen hebt :wink: .

1e.klaagt ww9466 niet over de kwaliteit v.d.Goldwing maar over achterstallig onderhoud veroorzaakt
door het niet uitvoeren van de WEL betaalde afleveringsbeurt.

2e.ww9466 schrijft in dit topic dat hij wegenwachter is,zo iemand is best zelf in staat om de technische staat van een Goldwing te beoordelen,
hij schrijft zelfs tevreden over de Goldwing te zijn.

3e.in een eerdere reactie heb ik een link geplaatst :

http://www.erikvanlent.nl/column/" onclick="window.open(this.href);return false;

zelfs met de vermelding van Promotor erbij!

Dus voortaan voor een reactie even de leesbril opzetten :D
als ik iets lees is het niet verplicht om alle reacties te lezen of wel soms?
Ik zit vaak op mijn telefoon en dan wil ik gewoon reactie geven. En aa een leesbril begin ik al helemaal nogniet, hoogstens pas over 4jaar
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Plaats reactie