Precies daarom gebruik ik alleen Garmin (en zelfs neem ik de Garmin mee in onze camper waar ik van allerlei navigatie systemen ter beschikking heb en toch steeds kies voor de Garmin)
Groeten Jan
Update gps voor 2021
- Jan Wing
- Type Goldwing: GL1800
Re: Update gps voor 2021
Het maakt niet uit wat je rijd zolang je maar rijd.
Groeten Jan
Groeten Jan
- highlander
Ik dacht nochtans dat ze elk jaar een update beloofd hadden?
Als ik goed ingelicht ben staat er op de 2025 geen gps meer.
Als ik goed ingelicht ben staat er op de 2025 geen gps meer.
De huidige versie heeft inderdaad geen ingebouwde navigatie meer en word je gedwongen tot Apple Carplay of Android te gebruiken.
Wat me bij mijn 2019 GW opvalt: die laat me als ik bijna thuis ben een rare omweg maken door het aangrenzende dorp. Een omweg van maar een paar honderd meter.
Niks ernstigs, maar onnodig.
Nu het gekke: mijn 2020 Toyota Corolla van het werk laat me dezelfde maffe omweg maken!
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze van dezelfde kaart-aanbieder gebruik maken.
Edit: de Toyota heeft ook nog nooit een kaart-update gehad.
Wat me bij mijn 2019 GW opvalt: die laat me als ik bijna thuis ben een rare omweg maken door het aangrenzende dorp. Een omweg van maar een paar honderd meter.
Niks ernstigs, maar onnodig.
Nu het gekke: mijn 2020 Toyota Corolla van het werk laat me dezelfde maffe omweg maken!
Ik kan niet anders concluderen dan dat ze van dezelfde kaart-aanbieder gebruik maken.
Edit: de Toyota heeft ook nog nooit een kaart-update gehad.
- highlander
Als je via android gps gebruikt, hoor je dan in allebei de helmen de instructies?
Bij de externe garmin is dit niet mogelijk?
Bij de externe garmin is dit niet mogelijk?
Als je gebruik maakt van Carplay of Android Auto. Hoort alleen de headset op het eerste kanaal de navigatie aanwijzingen.
Het idee is dus dat het eerste kanaal voor de bestuurder is.
Het idee is dus dat het eerste kanaal voor de bestuurder is.
De garmin kan je in beide helmen krijgen.
Door op de aux aansluiting een bluetooth receiver aan te sluiten en deze te koppelen met de garmin.
Motor heluid op aux en beide helmen hebben aanwijzingen.
Door op de aux aansluiting een bluetooth receiver aan te sluiten en deze te koppelen met de garmin.
Motor heluid op aux en beide helmen hebben aanwijzingen.