Dat maakt voor mij de zaak weer wat duidelijker;
en weer wat geleerd over dat draadloze AA & ACP.
Die term kende ik (nog) niet en duik daar eens in; nooit te beroerd om iets bij te leren.
En ja; Apple vergeet weleens backwards te denken; en Honda v.v. En dat geldt voor meer merken.
En inderdaad, ook BT is in de loop van de tijd aangepast en beter geworden.
Jammer; maar tis voor wat 't is.
Gelukkig had ik nog m'n oude iPhone X Pro Max nog; 't kopppelen met de Sena Audio en de Honda was wel weer een kleus van veel geduld.
Maar het werkt icm de duo Sim card.
Maar als 't geldschip toch onverwachts langskomt, ( onwaarschijnlijk
dan zou ik toch voor een 2025 model gaan. Dat gemier met die stekkers en BT.@ PCRider;
Foto gezien; mooi plekje; is de Zumo niet te zwaar voor die ventilatieklep?
Beetje off topic...
Ik had ook de Zumo XT 2, maar deze ingeruild voor de XT 3.
Wereld van verschil ! Zoveel sneller !
Ook de interface is beter, duidelijker én sneller; ook de zoeken naar de satellieten gaat sneller en naar meerdere.


