iPhone 17 kan niet werken met Carplay

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
GL black beauty
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 aug 2024, 14:14
Type Goldwing: GL1800

Re: iPhone 17 kan niet werken met Carplay

Bericht door GL black beauty » 05 mei 2026, 10:46

Hallo Athome;

Dat maakt voor mij de zaak weer wat duidelijker;
en weer wat geleerd over dat draadloze AA & ACP.
Die term kende ik (nog) niet en duik daar eens in; nooit te beroerd om iets bij te leren.

En ja; Apple vergeet weleens backwards te denken; en Honda v.v. En dat geldt voor meer merken.
En inderdaad, ook BT is in de loop van de tijd aangepast en beter geworden.

Jammer; maar tis voor wat 't is.

Gelukkig had ik nog m'n oude iPhone X Pro Max nog; 't kopppelen met de Sena Audio en de Honda was wel weer een kleus van veel geduld.
Maar het werkt icm de duo Sim card.

Maar als 't geldschip toch onverwachts langskomt, ( onwaarschijnlijk 😅 dan zou ik toch voor een 2025 model gaan. Dat gemier met die stekkers en BT.

@ PCRider;

Foto gezien; mooi plekje; is de Zumo niet te zwaar voor die ventilatieklep?

Beetje off topic...
Ik had ook de Zumo XT 2, maar deze ingeruild voor de XT 3.
Wereld van verschil ! Zoveel sneller !
Ook de interface is beter, duidelijker én sneller; ook de zoeken naar de satellieten gaat sneller en naar meerdere.
Honda CB 500 Four
Yamaha XJ 900 Diversion
BMW R75 ( Gläserkuip) en R100T
1x GL1000 KZ ( 1978 )
2x GL1100
GL1800 Tour (2023)

athome
Berichten: 264
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:20
Type Goldwing: GL1800

Re: iPhone 17 kan niet werken met Carplay

Bericht door athome » 05 mei 2026, 19:01

Gezien mij eigen ervaring net Wireless dongles op de Goldwing. Wireless in onze vorige auto en ervaringen van andere mensen in diverse configuraties. Ben ik helemaal happy met bedrade Android Auto.
Ook in de auto alleen bedraad. Draadloos heb ik uitgezet. Geeft zelfs gezeik dat draadloos. Het is iedere keer maar weer afwachten welke telefoon er voor Android Auto gepakt wordt als je beiden in de auto zit of als beide telefoons binnen bereik van de auto zijn.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten