Zooo...ben wel erg lang afwezig geweest, wellicht tot plezier van velen.....k hoop t niet..
Zoals veel eerder hadden wij met onze pracht 1.5 n ongeval gehad, wij leven, Wing niet meer. Rijden opgeven zou ik never toelaten, Jo wel. Destijds n Haya gekocht voor alleen te rijden maar Jo wilde...toch...proberen.

. YES!!
Week gezocht, wellicht 2 en van alles geprobeerd. Maar dan alles op tourgebied. Zelf n H.D. Ook n Pan, vanzelf ook de 1.8. De laatste zou t geworden zijn mits....voor Jo ok, heeft eea over gehouden na de knal helaas. Ook wel n nadeel is de ziekelijk hoge prijs voor relatief hoge km standen en leeftijd, velen zagen er ook onderhuids vuil en verweerd uit. Ok, ze zijn er voor t gebruik, dat wel weer.
1 gevonden, blauw, 50000 km, volgehangen met tuinhekken......

, helaas maar te verwijderen, wellicht deze?? Rijden....ritsel in t blok, vorige eigenaar gesproken, had m nieuw gekocht en rijd n 20K per jaar. Die halve ton onzin dus. Weer mis.
Wat nu!!
Nooit over n K gedacht. Ergens 1 gezien, Jo best.....nee erg blij opeens. He????? Okeeeee!!
Proberen dan maar. En dat was opeens n paar duimen voor mn gezicht. Ik moet zeggen dat ik ook heeeeeeel tevreden werd. Nu de juiste vinden en voila!! Deze had er 1 die t zou moeten worden. Ook proberen, mooiste uitvoering, slechtste stoel helaas. Dr is altijd wat!! Ik te laag, Jo te ver naar voren en n glad dek. Waardeloos gewoon. Maar de rest was indrukwekkend dus......info gevonden om de stoel aan te passen.
Om t verhaal niet te lang te maken, stoel veranderd, helemaal top, MJ seats in Groningen, voor als iemand s iets wil......Tipje dus.
Geachte testrijder, wij hebben dus n K 1600 Exclu, idd een indrukwekkende motor, zat te vinden over evt problemen, in t algemeen zijn de dealers verschrikkelijk, heb 2 opties, motor arena en motorplaza groningen, fijne eerlijke winkels dus.....n beurt duurt n dag...

maar verder wij hopen deze keer WEL s geluk te hebben.
Alles koek en ei? Ach, 360 kg, voel je bij stilstand en manouvreren, koppeling gevoelloos, dat elektrieke gas.....bah. Bak, best veel speling, voel je. Maar verder, echt n feestbeest hoor. Vanaf 1500 RPM n koppel als n tractor en dat maakt alles goed betreffende de bak....Haat t schakelen dus.....So what??
Zoals topicstarter melde, lange afstandsraket en dat....klopt wel.........
Maarrrrrrrrr.....t goedmoedige, vriendelijke van de 1.5............mis ik wel. Maar dat was ons maatje......