Ik heb zo'n beetje alles aangeklikt wat mogelijk was, sommige opties waren niet mogelijk in combinatie met een pakket. Eén matje in de zijkoffer-mat (alleen dat zwarte matje

Ik zie nergens staan dat we allemaal hetzelfde aantal kilometers hebben gereden?pieter schreef: ↑30 jul 2019, 16:51Met alle respect, maar je kan dit met de beste wil van de wereld geen testdrive noemen, net zo min als die van RonalT en van mij !!!
Met 133,333333 hele km PP op de klok, wat kan je dan daadwerkelijk vertellen? Laten we hopen dat Harry Nelissen (Wingnut) zijn ervaringen hier eens weg pent, want die heeft er inmiddels alweer meer dan 40000 km opzitten.![]()

Van de (bijna) 400 kilometer hebben Antoon en Nick er samen zo'n 130 gereden, ikzelf zo'n 270 km. We hebben gezamenlijk goed besproken wat we er van vonden en daar is bovenstaand verslag uit gekomen.
Naast het rijden hebben we gekeken naar de bagagemogelijkheden en werking van het multimedia-systeem. Natuurlijk zullen er mensen zijn die er al duizenden kilometers op hebben zitten, hun mening lezen we dan ook graag hier.