Johan is niet meer Johan Helmond

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Gebruikersavatar
Chrisje66
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jun 2012, 20:41
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Best

Re: Johan stelt zich voor

Bericht door Chrisje66 » 29 jun 2012, 18:59

Hoi Johan,

Ontzettend veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.
Ook ik ben sinds kort lid van dit form en ik vind dat er een hele gemoedelijke sfeer hangt en dat mag ik wel.
Alles mag en niets moet, en iedereen is bereid om elkaar te helpen!

Helaas heb ik op dit moment zelf nog geen Goldwing, maar ik kom ook uit de omgeving van Eindhoven en wil t.z.t graag met jullie een ritje maken.

Groetjes Chris
Verwunden mein Herz mit eintöniger Mattigkeit

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Johan stelt zich voor

Bericht door Honda GL Castlebiker » 29 jun 2012, 19:16

Chrisje66 schreef:Hoi Johan,

Ontzettend veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.
Ook ik ben sinds kort lid van dit form en ik vind dat er een hele gemoedelijke sfeer hangt en dat mag ik wel.
Alles mag en niets moet, en iedereen is bereid om elkaar te helpen!

Helaas heb ik op dit moment zelf nog geen Goldwing, maar ik kom ook uit de omgeving van Eindhoven en wil t.z.t graag met jullie een ritje maken.

Groetjes Chris
Hoi Chris, dank je. Wat het snel kan gaan. Zomaar even googlen naar een Goldwing forum,
kijken bij wat er te koop is, en dan meteen kopen. Maar heb er zin in.

Sfeer vind ik ook aardig hier. Ik zit heel vaak op een ander forum (heeft niks met motorrijden
te maken), en daar is het voornamelijk elkaar en bepaalde bevolkingsgroepen zwart maken. Dat
heb je op den duur wel gehad. En hier is veel nuttigs te lezen, mooie verhalen en mooie foto's.

En met de rit samen rijden is alleen maar mooi. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Hoop dat je er
ook rap in slaagt een leuke Goldwing te vinden! De zomer moet nog komen, dus we kunnen nog
genieten :D

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Johan stelt zich voor

Bericht door Honda GL Castlebiker » 29 jul 2012, 10:32

Zat net nog even het foto album door te bladeren. Ik schreef dat ik 2x van de motor ben afgereden, maar zat toen te bedenken dat toen ik net 16 was ik ook van de brommer was afgereden. 16 was de leeftijd waar ik lang op had gewacht. Eindelijk brommer rijden. En wel een "echte" hè. Een schakelbrommer. Het werd een Yamaha DT. En de dag van m'n verjaardag regende het pijpestelen, maar ben de hele middag wezen rijden. Naar Venraij, Veulen, Helenaveen... De dag was eindelijk aangebroken dat langere afstanden overbrugt konden worden. Ben met de brommer toen ook naar België enzo geweest.

Afbeelding

Ik reed toen een keer in Deurne van het centrum naar huis. Gewoon simpele doorgaande weg. Kwam me een auto tegemoet, een Renault 5je. En die sloeg gewoon linksaf. Zat vrouw achter het stuur, ze had me niet gezien zei ze. Brommer vol in de flank en total-loss, en ik over de motorkap heen gelanceerd. Okay, gebeurde denk ik maar met 35-40 km/u, het was tenslotte een brommer. Maar toch. Valt toch onder ongelukken. Maar van verzekering rap geld gebeurd en snel weer een andere brommer gekocht.

De Goldwing die ik in 1996 had. Heb er maar 1 foto van kunnen vinden. En dat ook nog in het reserve foto boek. Het andere foto boek waar ik de foto's van alle auto's en motors in heb die ik heb gehad, ben ik even kwijt. Raar. Zat niet in de doos met de andere foto boeken. Maar dit is hem dan:

Afbeelding

Vond het eigenlijk best een mooie als ik hem zo weer terug zie. Met ruggesteun en highwaysteps. Dat wil ik er nu nog op hebben op de Goldwing die ik nu heb. Het was een 1100 Interstate, bij Joppen gekocht, en dacht dat hij uit 1981 kwam.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13424
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door RonalT » 01 mar 2014, 11:55

Honda GL Castlebiker is uit zijn as herrezen
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door Honda GL Castlebiker » 01 mar 2014, 12:54

Dank RonalT. Ik heb toen ik hier lid werd maar snel een naam verzonnen, beetje logiche, vandaar Johan Helmond. Woon er nog steeds trouwens :mrgreen:

Maar heb nu zelfde naam als op Facebook, en Honda GL Castlebiker staat ook wel leuker op een Goldwingforum hè.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13424
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door RonalT » 01 mar 2014, 12:57

Ach, ik moet zeggen dat ik Jo-han Hel-mond ook wel lekker vond klinken. Gewoon lekker kneuterig Hollands....
Maar we gaan je voortaan Castlebiker noemen
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door wilcom2005 » 01 mar 2014, 14:03

hoi , welkom hier !
ik rij ook 1200 en vind het met de 1500 de mooiste...maar ik ga bewust niet op een 1500 proefrijden want ik heb net mijn 1200 helemaal opgeknapt :-)

gr wilcom2005
GL 1200 "Collector's Edition "

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door Honda GL Castlebiker » 01 mar 2014, 14:15

Wilcom, ik ben gewoon dezelfde Johan, niet gereïncarneerd ofzo. Alleen een andere forum naam, zoals Marijke Helwege ook wel eens iets nieuws heeft. Maar die komt niet klaar met een PB naar RonalT sturen denk ik :mrgreen:

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door wilcom2005 » 01 mar 2014, 14:17

maar ik lees dat jij niet meer rijd ? terwijl ik wel steeds verhalen lees ?
nouja beter een keer teveel welkom :-)

gr wilcom2005
GL 1200 "Collector's Edition "

Gebruikersavatar
wilcom2005
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door wilcom2005 » 01 mar 2014, 14:19

ik snap um...oude topic haha

gr wilcom2005
GL 1200 "Collector's Edition "

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Johan is niet meer Johan Helmond

Bericht door Honda GL Castlebiker » 01 mar 2014, 14:37

Wou al zeggen Wilcom. Maar ik rijd eigenlijk ook niet meer, die dag voor die Brabant-forumrit, toen heb ik laatste keer gereden, en toen deed de Goldwing het niet meer. Hij hield er spontaan mee op. Powerpack, aanduwen, overstarten van andere auto, niets kreeg hem meer aan de praat (klinkt als dynamo). De week erop heeft Ger uit Oss hem opgehaald en alles gemaakt, en nog wat andere dingen, maar al die tijd (wat is het, sinds eind september?) staat hij al in Oss. Maar binnenkort gaan we hem veer van stal halen, met een beetje mazzel kan ik met Lord of the Wing weer meerijden. Zal dan aan Ger wel vragen wat het was. Factuur uiteraard wel vorig jaar al betaald, anders zou Ger ook niet happy zijn denk ik :mrgreen:

Maar het seizoen gaat binnenkort weer beginnen, heb iets van 6 weken Goldwing vakantie ingepland, en dan nog de overige weekenden. Dus hij zal z'n kilometers wel weer gaan maken. Tot die tijd is het flink op de vrachtwagen rijden, want de vakanties moeten betaald worden, kost altijd meer dan dat je denkt.

Plaats reactie