Het is mooi geweest...

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Gebruikersavatar
Dilemma
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 dec 2009, 15:00
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Oud-Vossemeer (Zeeland)

Het is mooi geweest...

Bericht door Dilemma » 08 jan 2024, 12:35

Hey forumleden,

Ze is verkocht... Het einde van een tijdperk. Het is mooi geweest!

15 jaar lang met diverse Goldwings gereden. Helemaal verkocht aan het comfort, de power en tegelijk de souplesse... En, natuurlijk ook de beauty.

Tegelijk weegt het ding zo'n slordige 400 kilo. Ja, het is waar: eens je in beweging bent, rijdt ze als een fiets. Je voelt het gewicht helemaal niet. Dat is: als er zich tenminste geen noodsituatie voordoet. Dan moet je de fiets wel de baas kunnen blijven. En ik ben er niet meer zeker van dat me dat fysiek nog lukt. Dat maakt het rijden er niet leuker op. Ik heb geen zin om het uit te proberen, de Goldwing horizontaal te parkeren en dan alsnog verplicht te moeten stoppen. Dat zou de Goldwing beschadigen, maar mijzelf waarschijnlijk nog veel meer!

Dus: de beslissing is genomen: stoppen met rijden terwijl het nog leuk is. Zij het dan met pijn in het hart! Het is mooi geweest, Héél mooi.

Eind deze maand ga ik van het forum af, vermits ik niet langer een Goldwing bezit. Ik heb eerst mss nog een paar dingetjes om te koop aan te bieden. Ik heb (de laatste tijd wat minder) veel mooie uren op het forum gehad. En het vaan gebruikt als de Wikipedia voor de Goldwing. Bedankt!

Het ga jullie goed!

Ride safe and may the Lord be with you!

Groet,

Dirk
RIDE SAFE AND MAY THE LORD RIDE WITH YOU!

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 618
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Herveld

Re: Het is mooi geweest...

Bericht door orie » 08 jan 2024, 12:49

Het beste gewenst Dirk en ik zal goed voor de spulletjes die ik gekocht hebt zorgen. :D
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Andrewing
Berichten: 212
Lid geworden op: 22 mei 2022, 13:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Emmen

Re: Het is mooi geweest...

Bericht door Andrewing » 08 jan 2024, 14:33

Hallo Dirk,

Jammer altijd om zoiets te lezen dan bedoel ik natuurlijk jammer dat iedereen het zelfde lot in het vooruitzicht heeft, maar gelijk heb je beter op tijd er mee ophouden voor je de macht over de wing verliest en je iets overkomt, ik hoop dan ook dat iedereen deze verstandige keuze zult maken dat geld voor mij net zo 🥲 idd, met een grote traan zal dat zijn.

Beste Dirk, ik wens je veel plezier met de andere dingen in je leven en bedankt voor je aanwezigheid hier op het forum en op de weg.

Het ga je goed Dirk.

Mvg, Andre
Onder het mom, niet ouwe hoeren maar toeren!!!

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2072
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Het is mooi geweest...

Bericht door cooper » 08 jan 2024, 18:24

Jammer dit te lezen, maar als je je niet meer veilig voelt is het misschien een verstandige keuze.
Als nu dus ex-Goldwingrijder hoef je voor mij het forum niet te verlaten, eens Winger altijd Winger.
Veel succes in je verdere Wingloze leven.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans van der Lugt
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 jul 2023, 22:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ede

Re: Het is mooi geweest...

Bericht door Hans van der Lugt » 08 jan 2024, 19:29

Hoi Dirk, heel begrijpelijk en invoelbaar.
Maar blijf gerust hier aanwezig.
Je kunt een boel kennis overdragen aan de jonge garde.
Groeten, Hans.
2004 Goldwing 1800, blauw.
Just so you know,
Cool people ride slow
😎

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten