Ik ben nieuw hier
- cooper
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Ik ben nieuw hier
Ik had hem ondertussen op smoelenboek al zien passeren en het is en blijft een beauty Mathijs, nog veel plezier ermee.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 17 jul 2022, 17:50
Re: Ik ben nieuw hier
Hartstikke bedankt allemaal.
Loop alleen nog te kloten met de vering en cruise control.
Bij de vering staat een E ben er nog niet achter of ik die met de hand moet oppompen of dat er hier een compressor op hoort te zitten.
Zitten helaas geen boekjes bij
Loop alleen nog te kloten met de vering en cruise control.
Bij de vering staat een E ben er nog niet achter of ik die met de hand moet oppompen of dat er hier een compressor op hoort te zitten.
Zitten helaas geen boekjes bij
- cooper
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Ik ben nieuw hier
Op je linkerstuurhelft zit een knoppenblok "auto levelling" hiermee kan je de vering instellen.
Heb je in je rechterkuip EEEEEE op je beide displays zal je deze eens moeten losmaken en de connectoren moeten voorzien van contactspray.
Dat hielp bij mij althans.
Heb je in je rechterkuip EEEEEE op je beide displays zal je deze eens moeten losmaken en de connectoren moeten voorzien van contactspray.
Dat hielp bij mij althans.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 17 jul 2022, 17:50
Re: Ik ben nieuw hier
Hallo Cooper
Jij geeft het antwoord waar ik de hele dag al naar aan het zoeken ben. Heb 2x een E.. kan ze wel oppompen met een fietspomp.
Was vergeten een werkplaats handboek te bestellen
Jij geeft het antwoord waar ik de hele dag al naar aan het zoeken ben. Heb 2x een E.. kan ze wel oppompen met een fietspomp.
Was vergeten een werkplaats handboek te bestellen
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 17 jul 2022, 17:50
- cooper
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Ik ben nieuw hier
Ik zit om en bij de 5 a 6l/100km. Das een 1 op 18 als ik het goed heb.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 17 jul 2022, 17:50
Re: Ik ben nieuw hier
Ik kom uit op 1 op 13 en dat is bij rustig rijden.
- Rongoos
- alias Stuiterbal
- Berichten: 2332
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Velserbroek
Re: Ik ben nieuw hier
ik heb een 1500 gehad die eerst 1 op 17 liep en na de winter ineens 1 op 11 reed.
alles vervangen wat maar mogelijk was maar nooit meer goed gekregen.
De 1500 die ik nu heb rijd 1 op 15 ongeveer en dat is denk ik redelijk normaal.
alles vervangen wat maar mogelijk was maar nooit meer goed gekregen.
De 1500 die ik nu heb rijd 1 op 15 ongeveer en dat is denk ik redelijk normaal.
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: Ik ben nieuw hier
Een LTD zou gewoon tussen de 1 op 18 en de 1 op 25 moeten kunnen rijden…
Als dat niet het geval is dan heb je een uitdaging waarschijnlijk met je lucht mengsel of met je choke die er niet helemaal afgaat… dan zal hij iets hoger in de toeren lopen stationair en niet mooi lopen onder de 2500 toeren.
Als dat niet het geval is dan heb je een uitdaging waarschijnlijk met je lucht mengsel of met je choke die er niet helemaal afgaat… dan zal hij iets hoger in de toeren lopen stationair en niet mooi lopen onder de 2500 toeren.
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)