voorstellen

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
jandree

voorstellen

Bericht door jandree » 01 jul 2007, 20:51

hoi ik ben andre ja een nieuw lid maar zonder goldwing heb een shadow maar aangezien mijn vriendin en ik veel rijden en steeds langere afstanden afleggen en op vakantie gaan is de shadow eigenlijk niets en zo kom ik bij de goldwing een schitterende motor wil er graag een aanschaffen maar zou ook graag eens wat meer informatie willen over de goldwing van hoe hij rijd waar ik op moet letten enz. enz. hoop dat ik wat reacties krijg en dan hoop ik jullie gauw eens te zien met mijn eigen wing gr andre.

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 01 jul 2007, 21:45

hey Andre
welkom hier
ik ben ook onlangs overgestapt op een gl 1500, rij al een maandje centrum maar vandaag men eerste lange rit met andere wingers in Dinant (be) , en ik moet je zeggen het is gewoon zalig , je stapt van de motor persies of je hebt niet gereden , nergens last van , behalve het onweer dat we in het opgaan hebben gekregen , maar dan ook blijkt het nog goed te gaan , hij is mss zwaar maar blijkt vlotjes alle bochten goed te nemen , al is het wel een aanpassing als je dat nietveel hebt gedaan

dus ik zou zeggen neem een wing :P

veel plezier nog
grtz
mark

goldyfan

Bericht door goldyfan » 01 jul 2007, 22:14

Hallo Jandree,

Het is en blijft de koning onder de motoren :lol: , er gaat niets boven een wing. veel voordelen,

1. veel bergruimte
2. comfortabel rijgedrag
3. geweldig comunnicatie systeem en radio
4. goede zit voor partner (zeer belangrijk)
5. bij regenval en wind goede bescherming

het zijn er zo maar een paar, maar ik hoop ik je zo overtuigd heb van de voordelen.
En het gewicht van een wing :?: dat valt best mee, maakeens een proefrit.

Harrry

Bericht door Harrry » 02 jul 2007, 20:08

Topic verwijderd, ik ben geen lid meer van het GoldwingForum.
Laatst gewijzigd door Harrry op 29 jan 2008, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 02 jul 2007, 21:18

Welkom Andre, veel succes met je zoektocht naar de ideale toerbuffel.

Gebruikersavatar
RonWing
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2006, 00:52
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door RonWing » 02 jul 2007, 22:26

hey André

Ook welkom vanuit Helmond.
Ik ben ook 2 jaar geleden van een Shadow overgestapt op een Wing.
Een wereld van verschil... De Shadow was wel mooi, maar niet echt geschikt om mee te touren, zeker met z'n 2en. Ik heb geen moment spijt gehad van de overstap.
Ik zou zeggen: niet te lang denken: gewoon doen.
Groetjes
Ronwing :wink: :wink:

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 02 jul 2007, 23:40

hoi andre
Welkom bij het Goldwingforum bij uitstek alles op te beleven :lol:
probeer eens een Wing :shock:
Ik zelf ben 163cm groot met een gewicht van 65kg.
Diana heeft een flink porstuur en weegt 57kg :lol:
Wat ik hier mee bedoel te zeggen ??????????
motorrijden doe je met je verstand dus ook een Wing.
veel succes met het zoeken naar ?? je toermotor( Wordt een Wing)

Groeten uit Breda
Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 03 jul 2007, 21:43

:) Hoi Andre, het forum gevonden? We hebben elkaar afgelopen zaterdag ontmoet bij John in Renswoude (Bikers Best) :wink: . Je was aan het rond kijken met je vriendin. We hebben buiten nog gepraat over de Shadow en de GW 8) . Het is een uitgave, maar je krijgt er zoveel voor terug. Afijn, voordelen heb je eigenlijk wel volop zelf kunnen zien. En er op rijden...Je blijft er op rijden als je er goed voor zorgt. De mijne is van hetzelfde bouwjaar als jouw Shadow. Je hebt kunnen vergelijken. Je hebt ook gezien wat mijn lichaamslengte is (ja,ja ik ben klein), maar rij wel op een GW1200. :roll: Bert Zwaanen rijdt op een 1500 en hij is niet groter dan ik, dus daar hoef je geen zorgen om te maken of je wel op een GW kan rijden. :roll: Voor de duo-passagiere is het ook veel aangenamer dan achterop de shadow. Vraag maar om reacties op het forum!!! aan de achteropzitters :lol: !!
Ik hoop dat je er uit komt. :D

Plaats reactie