Net nieuw hier( dus helemaal vers)

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Miranda-goldwing1100

Bericht door Miranda-goldwing1100 » 30 mei 2007, 11:39

Hallo Bart,
Ik kan alleen maar oordelen over een 1100.
Ik heb in september vorig jaar mijn rijbewijs gehaald op een BMW 550
en daarna (en stiekum ook een keertje op een parkeerterrein daarvoor)
op mijn 1100 gereden. Hiervoor eigenlijk alleen maar brommertjes. Ik ben 1.72 en eigenlijk nooit problemen gehad. Het was even wennen binnen de bebouwde kom maar verder alles prima. Ik heb van de week even op een yamaha 700 gereden, maar geef mij mijn Goldwing maar, die voelt veeeeel safer.
Groeten en heel veel succes met het behalen van je stempeltje :D

Gouden-Vleugel

Bericht door Gouden-Vleugel » 30 mei 2007, 21:58

Ook vanuit dit deel van Drenthe een hartelijk welkom.

Bart

Bericht door Bart » 05 jun 2007, 22:12

Pffff ik kan bijna niet wachten, want 8jes draaien en keren (geen pilonnetje raken)begin ik een beetje beu te raken.
Nog 13 dagen en dan op voor de bijzondere verrichtingen.
En ik heb me heilig voorgenomen, eerst het rijbewijs en dan kijken naar een GW.

gr.Bart.

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 05 jun 2007, 22:37

Bart schreef:Pffff ik kan bijna niet wachten, want 8jes draaien en keren (geen pilonnetje raken)begin ik een beetje beu te raken.
Nog 13 dagen en dan op voor de bijzondere verrichtingen.
En ik heb me heilig voorgenomen, eerst het rijbewijs en dan kijken naar een GW.

gr.Bart.
daar moet ik nog aan beginnen , nu zaterdag 9de , en dan klaag jij dat je nog 13 dagen moet wachten :P , ik 3 zaterdagen achter elkaar , en dan oftewel 1jaar voorlopig rijbewijs , of nog eens 2 uren bijnemen , en onmiddelijk gaan voor het rijbewijs , daar ben ik nog niet uit
in ieder geval veel sucses
grtz
mark

jjohn
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:27
Locatie: Engelen

Bericht door jjohn » 06 jun 2007, 14:18

Hallo Bart,
Ik heb vorig jaar Juni op 48 jarige leeftijd mijn motorrijbewijs gehaald en heb gelijk een GL1200 aangeschaft. Ik had les op een Honda NTV 600. Ik heb maar een uurtje nodig gehad om te wennen aan het veel grotere gewicht, vooral bij langzaam keren op de weg, maar voelde me wel gelijk save op de Goldwing. Een "langzame sla-om" heb ik met deze machine niet meer geprobeerd want ik denk dat de pionnetjes dat niet overleven :? maar voor de rest heb je zo alle controle over de motor. En het rijdt geweldig!!!!
Veel plezier,
Groet,
John :wink:

Plaats reactie