2013 Weekend Duitsland

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Black Wing » 21 jul 2013, 20:12

klinkt goed allemaal, en natuurlijk zijn ikke nieuwschierig :D :mrgreen:
Groeten, Eric

Karin

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Karin » 21 jul 2013, 20:19

Ik wil het ook wel allemaal weten. :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 22 jul 2013, 18:00

Zo, ook weer thuis. Een heel fijn weekend achter de rug. Pension Arnold is aan te bevelen. Niet al te duur, goede kamers en bedden, goed te eten (vrijdag en zaterdag het avondeten in buffetvorm). Ook in de Biergarten is het goed toeven, drankjes in overvloed.
Een uitgebreid verslag volgt later. Nu eerst bijkomen van de warme rit vanuit Dodenau naar huis.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Devoraz » 22 jul 2013, 19:15

Zo, ik ben ook thuis. Ik was al weer een dikke twee uur thuis maar eerst de belangrijkste zaken voordat ik me op het forum begeef. Er zullen ongetwijfeld verhalen en verslagen verschijnen maar 1 ding staat als een paal boven water: Het was een topweekend. Zelf ga ik een verslag schrijven voor op mijn biker weblog, dus houd hem in de gaten. :lol: :lol: :lol:

Alle aanwezigen in Dodenau enorm bedankt voor de gezelligheid. Chapeau voor pension Arnold, een geweldige lokatie. Ik heb genoten.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 22 jul 2013, 19:27

Wij zijn ook thuis. Denk 460 km vandaag. 5 kastelen, 3x tanken (!) en 2x eten in 11 uur, rapper dan de heenweg. Tot Gummersbach binnendoor, daarna via A4, A3 en A40 naar huis. Filmpje hoop ik morgen te bewerken en plaats ik dan. Het was een top weekend met allemaal gezellige mensen. Zie al weer uit naar het volgende Duitsland weekend.

Gebruikersavatar
t.thomassen15011964
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 okt 2012, 20:05
Type Goldwing: GL1800

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door t.thomassen15011964 » 22 jul 2013, 19:33

hallo allemaal ik ben ook weer thuis. na een heeeeeeerlijk weekend duitsland. ik kan er ook niet te veel over vertellen wat er allemaal is gebeurt in duitsland maar het wat super gezellig met zijn alle voor herhaling vatbaar. en wat mijn ouders betreft zijn leuke mensen groetjes thomas

Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door jan dubbel » 22 jul 2013, 22:08

Ook wij zijn weer veilig thuis, na een lange, warme rit. We vertrokken vrijdag alleen, kregen onderweg steeds meer aansluiting, en op de terugweg vertrokken wij met een leuk clubje, waar onderweg de één na de ander afhaakte, zodat we het laatste stuk weer alleen reden.
We vonden het een zeer geslaagd weekend, met goed gezelschap en voldoende te eten en te drinken. We hebben, met dank aan RonalT, weer een mooi stukje Duitsland gezien.

groetjes aan alle reisgenoten, Jan en Marjan

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Karin Troost » 22 jul 2013, 22:59

Hallo aan allen die thuis zijn gebleven, jullie hebben weer van alles en nog wat gemist.
Op tijd aankomen en ook met z'n alle tegelijk vertrekken blijft toch altijd beetje lastig is weer gebleken maar na wat paniekerig gedoe en in afwachting zijnde is toch alles goed gekomen. Les voor volgende keer om eerst met elkaar telefoonnummers uit te wisselen en ook zorgen dat je telefoon onder handbereik is :roll: :roll: . Als je dan routes hebt zorg dan ook dat je goed kaartmateriaal in je navigatie hebt zitten anders rijd je zomaar in een leeg veld en een update kan ook geen kwaad.
Van ruilen komt huilen maar bij elkaar gaan hokken kan ook in Duitsland zomaar en hebben we ineens het hele weekend met DIE PAPPA UND MAMA te maken :?: :?: :?:
Kamernummers en drankenkaartnummer willen nog wel eens voor verwarring zorgen en ook hoe je een nummer benoemt maakt niets uit, uiteindelijk weet de bediening de nummers beter dan bepaalde personen zelf :lol: :lol: , Ja met die Duitse lui ga je niet aan de wandel andersom wel, bleek ook menig avondje.
Wat hebben we weer een ontzettende lol gehad, het was weer tranen met tuiten lachen en waarom??? om een stompzinnig vliegje die last heeft van aerodynamica.
Ook is er dit weekend een wereldse curryworst genuttigd door menige Wingrijder en ze smaakten als Werelds Beste!!!
Toch hebben we dit weekend ook weer een soort verhaal van 10 kleine negertjes gehad, al waren het nu 8 motoren. Allereerst bleek Mucha zijn motor ook last te hebben van de warmte en wilde steeds maar water hebben wat hij niet binnenhield en dus de kortste weg terug naar de Camper genomen en dag later afscheid genomen omdat hij bij al die leuke dingen die wij meemaken erbij wil zijn en niet de verhalen wil afwachten bij het pension :evil:. En inderdaad je moet er gewoon bij zijn om dit allemaal te kunnen geloven wat wij schrijven. Helaas moest ook door familie-omstandigheden Rens Janssen eerder afscheid nemen maar had in die korte tijd, na goed uitleg van menige bestuurder, uitleg gekregen over bochtentechniek en had na 1 vermoeiende dag de volgende nog wel een extra rondje willen toeren. Tenslotte ging Johan, onze vrachtwagenchauffeur, samen met Marciano ( hopelijk schrijf ik dit goed en anders graag verbeteren) al op tijd rijden om nog wat kastelen te bezoeken. Zo bleven wij uiteindelijk met 5 motoren over waarmee we op deze vreselijke warme dag weer huiswaarts keerden maar niet nadat er eerst een aantal voorruiten waren ontdaan met heel speciaal wonderlijk spul uit een flesje waarmee vliegen ed. als sneeuw voor de zon verdwenen, daarvoor nog dank aan onze gulle gever met zijn ontzettende leuke vrouw en allerliefste hond. Na een laatste stop in Duitsland vlakbij Goch hebben we met pijn in ons hart weer afscheid van elkaar genomen en een enkeling nog succes gewenst met zijn melk- ...... o nee, gebit. Volgende keer gaat ook de staafmixer mee in de koffer.
Zo, hier laat ik het even bij en kom met uitgebreider verslag en meer details en foto's als ik alles uitgezocht heb en alle hilariteiten uit mijn hersenpan krijg gewrongen want met dit warme weer komt het er niet zomaar uit. Een goed nachtrust zal wonderen doen en zullen jullie weten dat je heel wat hebt gemist :D .
Groetjes,
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 22 jul 2013, 23:13

Na een ietwat valse start vrijdag heb ik uiteindelijk ook een topweekend gehad. En een Duitsland tour met een benelux kaart in je navigatie is niet aan te bevelen. We hebben het met elkaar echt vreselijk gezellig gehad, en is dus ook voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Ronald bedankt voor de geweldige routes. Ik heb echt alleen maar zitten genieten op de motor.
Thomas, volgende keer doe ik een laskap op als ik achter je rijd die vonken die van je highway steps komen zijn bloedheet.
Mensen allemaal onwijs bedankt voor de gezellige dagen en jullie hebben goed op me gepast de rest van het weekend. :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door De Motormuis » 23 jul 2013, 00:26

Leuk om te horen dat jullie samen weer een top weekend hebben gehad.
Ben benieuwd naar de verdere verhalen en de foto's en video films.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 23 jul 2013, 10:36

En een hele aparte motor die zaterdag ook even bij Arnold voorbij kwam:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 23 jul 2013, 10:43

Je ziet Karin zo kijken van: als ik er op zou zitten, in welke versnelling zou ik dan een wheelie gaan maken? Jan kijkt zo van: ik zou het wel weten. :mrgreen:

peter

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door peter » 23 jul 2013, 16:43

Vindt Karin meer kijken zo van: Had mijn vent maar zo'n motor i.p.v die rooie met die 2 antennes :lol:

Jan heeft volgens mij net de remblokken eruit gehaald, zitten in zijn borstzakjes. :lol:

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 23 jul 2013, 17:17

Wat een monster was dat, hij wilde hem niet eens ruilen voor mijn goldwing 8)
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door De Motormuis » 23 jul 2013, 18:04

Rongoos schreef:Wat een monster was dat, hij wilde hem niet eens ruilen voor mijn goldwing 8)

Onbegrijpelijk. Kreeg hij er een echte motor voor terug.
En als je naar de grote kijkt had hij er bijna 2 motoren
voor terug gekregen. :lol: :lol: :lol:

Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Plaats reactie