Weekend Duitsland

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Karin

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Karin » 09 jul 2012, 19:11

Geweldig!

Wat een weekend was dit zeg!
We hebben nu nog spierpijn van het lachen. :?
Alle organisatoren enorm bedankt voor het mogelijk maken van dit geweldige weekend.
En speciaal Monique bedankt voor het heen en weer rijden van de bbq spullen.
Ik vind dat wel een vermelding waard. :wink:
Jammer van de schade van Marcel en Lia, maar gelukkig zijn jullie er zelf wel goed vanaf gekomen.
En ook tof dat jullie toch het weekend gebleven zijn.

Ik hoop dat we nog eens zo'n weekend meemaken. :mrgreen:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 09 jul 2012, 20:07

peter schreef:Nu eerst wat eten. Denk dat het een kipfiletje wordt :lol: :lol:
Hey Meneer de F.B.O. (Forum BBQ Organisator) je blijf wel van ONZE kipfiletjes af, hé! :mrgreen: :mrgreen:

Wij waren om 5 over 7 thuis. Na een rondrit door het gehele Eifelgebied (organisator Garfield, waar Karin hem ZEER zeker niet dankbaar voor is) zijn we Jan en Huib helaas kwijtgeraakt. Op de autoweg is het altijd lastig om in de gaten te houden wat er allemaal achter je gebeurt. (sorry dames en heren), ik zag Karin komen en dacht dat de rest er achter reed......

Wel een leuke dag geweest met erg veel bochten!


Later meer....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Weekend Duitsland

Bericht door bertzwanen » 09 jul 2012, 20:50

Leuk te lezen dat jullie alle het naar je zin hebt gehad .
Behalve dan een ongeluk(je) succes met de afloop Marcel .
Maar zijn er nog foto`s gemaakt van dit evenement ???
Wij vetrekken Maandag as naar Platja d`Aro en maken zeker weer een verslag met Foto`s .

:wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Mestreechteneer » 09 jul 2012, 21:01

Chrit schreef:
Mestreechteneer schreef:Enkele trefwoorden van het weekeind
zon
regen
BBQ
rijden
shoppen
cochem
ducktape
Freundengeschmiermittel
Contrategenonnatuurlijk
Spitsmuis
uitwonen
Dierenriemteken icm kamasutra
..............
??????

Jan, mis de LOL en het plezier en de gezelligheid!!! TOON GEZET?
Hey Chrit
TUURLIJK zit lol er ook bij maar das toch vanzelfsprekend :-)
We hebben je wel gemist.
Volgende keer gewoon weer aanwezig zijn.
Nu watren mijn bonbons binnen 30 minuten op, dat was een halve kilo. kun je je voorstellen :-)
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Weekend Duitsland

Bericht door marcelk » 09 jul 2012, 22:01

hier wat foto's
https://picasaweb.google.com/1025114891 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes marcel en lia

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Weekend Duitsland

Bericht door bertzwanen » 09 jul 2012, 22:13

Bedankt Marcel

Leuke foto`s met bekende gezichten en onbekende .
Wel bekende locatie`s .
Nogmaals succes met je Wing

:wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: Weekend Duitsland

Bericht door jan dubbel » 09 jul 2012, 23:43

Hallo allemaal
Ook wij zijn weer thuis, na een tocht van bijna 580 kilometer, met een enkele koffie en tankstop 12 uur op de motor gezeten. Karin en Ronald hadden turbo getankt want die vlogen op het laatst weg, of misschien hadden de motoren de stal geroken. In ieder geval een heel fijn weekend gehad met veel gezelligheid en prima weer, we hebben het wel getroffen. Graag zijn we een volgende keer weer van de partij.

groetjes, Jan en Marjan

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 10 jul 2012, 00:15

Ik ben blij dat jullie allemaal weer heelhuids thuis zijn en een top weekend hebben gehad.
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk. Wel balen zeg van dat ongelukje van Marcel en Lia.
Ik hoop dat de schade meevalt. Leuke foto's in ieder geval en ik ga erg mijn best doen om er volgend jaar bij te kunnen zijn.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Karin Troost » 10 jul 2012, 00:18

Hallo voor de thuisblijvers, jullie hebben een super geweldig spierpijn-vermakend weekend gemist met heel erg veel mooi en warm weer.

Het begon al heel spannend toen de motor van Marcel en Lia spontaan een eigen leven ging leiden en dat vlak voor mijn nieuwe Pan, ieks...gelukkig heb ik het oliespoor gemist maar wel gezien wat een Wing zelfstandig aan speciale verrichtingen kan uitvoeren :( :wink:
Afbeelding
Na de schrik konden er bij de koffiestop toch ook al wel wat grapjes gemaakt worden en ik heb medelijden met Pieter van Sturgis, wat zullen zijn oren getuterd hebben want het is niet meer op 2 handen en voeten te tellen hoe vaak zijn naam is gevallen afgelopen dagen.

Vrijdag na aankomst op de camping de eerste gasten achter gelaten en even later waren daar dan ook de echte campeerders met al hun hebben en houden inclusief een mooie TARP waar ze knus onder konden zitten.
Afbeelding
Daarna reden wij terug naar onze hotels, Haus am Wald ( Karin en Gijs, Lia en Marcel en ondergetekende met echtgenoot) en Haus Wellinger ( Jan en Marjan, Huib en Thea en Cor en Henny) het ene lag linksaf en de andere rechtsaf van de doorgaande weg van Camping naar Boulevard.
Afbeelding
's Avonds heerlijk gegeten met de pensionbewoners bij Restaurant das Anker alwaar we ontdekten dat Cor jarig was en deze is luid toegezongen.
De avond nog even doorgebracht bij de campingbewoners en hun gasten en toen nog verder gezellig gezeten, gepraat en gelachen tot de late uurtjes op ons eigen terras voorzijde hotel onder afdak waar de druiven aan groeiden en de Malotige wijn bij Gijs goed in de smaak viel.

De volgende morgen besproken wie wat ging doen en ben ik samen met Marcel en Lia en Jan en Marjan en Huib en Thea naar Koblenz gereden naar Louis.de.
Daar heb ik een paar elegante dameslaarzen met hak gekocht en kan nu wat beter met de voeten bij de grond als ik op de Pan zit, de service was toppie omdat ik met de nieuwe laarzen naar mijn motor mocht om te kijken welke het beste waren voor de meeste grip, uiteindelijk toch ook wel gekozen voor hoge comfort en iets minder voor de grip.
Na het shoppen en het niet kunnen vinden van de juiste weg naar de Flohmarkt zijn Lia, Marcel en ik op ons gemak terug gegaan, na eerst hapje eten bij de Mac.
Het avondeten is genuttigd bij de Italiaan en kregen we nog gezelschap van 2 camping huisbewoners ( Marco en Monique) en 1 campinggast ( Jan Dols) en hebben we veel LOL gehad en moesten we ook wel wat geduldig zijn voor we allemaal te eten hadden gekregen maar dat mocht de PRET niet drukken we hadden alle tijd en het was super zonnig.

De volgende morgen bij het ontbijt wilde ik weten wie de echo was van het snurkende geluid van mijn lieve schat en dat bleek, volgens Gijs die net zoveel had geslapen als ik blijkbaar, Karin te zijn.
Volgende keer wordt de kamerverdeling iets gewijzigd :lol: :lol: :lol: zodat we allemaal aan onze slaap kunnen komen.
Het weer zat een beetje tegen maar nadat het droog was geworden ben ik bij Ronalt achterop gestapt zodat ik ook wat foto's kon maken van de omgeving, dit gaat verdomd lastig als je zelf moet rijden. :D en achteraf was ik heel erg blij dat ik niet zelf had gereden want er waren toch wel wat bochtjes waar ik het beetje benauwd van kreeg bij.
Onze tussenstop, in Nassau, verliep ook niet vlekkeloos want we wilden heel stoer buiten zitten maar de regen en harde wind liet ons toch afdruipen naar binnen bij Goldene Fass Hotel waar ook nota bene nog de stroom was uitgevallen en er geen tosti's gemaakt konden worden, wel kregen we als compesatie allemaal soep, want gas was er wel en wat later kwam ook de stroom weer terug en werden de tosti's alsnog geserveerd terwijl het buiten zeer nat was.
Afbeelding
Na de tussenstop was het weer droog en kon de rit via ingekorte versie vervolgd worden om op tijd op de camping te zijn om Monique en Quinten te ontvangen met hun BBQ spullen.
We waren op tijd want Monique was er nog niet en kwam toen wij net terug reden naar ons Hotel om ons om op te frissen en om te kleden voor het BBQ feest.

Woorden kom ik tekort om te beschrijven hoe het BBQ feest is geweest, SUPER GEZELLIG, GOED GEREGELD, ZEER SMAKELIJK EN ENTHOUSIAST BEREID, LEERZAAM (gezien de woordenschat die Jan al heeft opgesomt),ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR( om de overgebleven kipfilet op te maken) :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
En ineens was het tijd voor Monique en Quinten om weer huiswaarts te keren en werd met vereende krachten alles ingepakt en in de auto geladen en werden zij door vele handen uitgezwaaid.
Afbeelding
Toen alvast van grootste deel van de groep afscheid nemen en zijn we terug gewandeld naar ons hotel waar de resterende malotige wijn en andere dranken werden opgemaakt en het een en ander nog eens besproken werd en als ik aan de uitspraak denk over die rommelende darmen dan lig ik weer in een deuk.

Vanmorgen bij het opstaan scheen de zon aan een kraakheldere blauwe lucht en zijn we na de mislukte SchatZoekPoging van Gijs aan ons laatste ontbijt begonnen in Haus am Wald bij vrouw met snor. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Spullen weer in de tassen, motoren van stal en afscheid nemen en we gaan weer op weg naar huis om alles te laten bezinken en na te genieten van de foto's.
Tja Marco, ook jij bedankt al was ik blij toen we afscheid namen en de grote weg gingen berijden, konden mijn zenuwen een beetje tot rust komen.
Ik weet dat de motor de bochten aan kan en dat de berijder wat meer vertrouwen in zichzelf moet hebben maar ze heeft het hem toch geflikt en zonder vallen thuis gekomen en de eerste 2000 km. zijn er door mij in 4 weken tijd al mee gereden dus komt wel goed tussen ons 2. :wink:

Allemaal die hierbij aanwezig waren zeer bedankt voor jullie aanwezigheid en vooral de saamhorigheid en LOL die we gehad hebben.
Tot de volgende keer.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Karin Troost » 10 jul 2012, 01:08

Een weekend allerlei voorvallen.

Wat ik nog mee wilde geven na mijn lange verhaal.

Op de heenreis ging bij RonalT de mijlentellerkabel stuk en heeft zich moeten waarmaken als normale motorrijder, zonder cruisecontrole, de radio die niet naar behoren werkt en ook de richtingaanwijzers doen het minder goed en moet op zijn navigatiesysteem vertrouwen als het om snelheid gaat. :wink:
Wel legt hij nu stiekeme mijlen af die wel zijn gereden maar niet genoteerd. :lol: :lol:
Op de heenreis was mijn pootje van mijn zonnebril een beetje lamgeslagen maar dit werd door Ronnie opgelost door de beruchte DUCKTAPE :D even uit te lenen.
Helaas was het maar voor korte duur want bij een tussenstop( in een scherpe bocht linksom naar benee) bij Dedenborn in de buurt knakte de bovenrand van mijn rechterglas en was het einde verhaal voor mijn zonnebril.
Er werd eerst nog een opmerking gemaakt om nu mijn rechterkant af te plakken met Ducktape zodat hij op iets bekends ging lijken :lol: :wink: .
Heb hem maar in mijn lege soepkom gezet zodat hij bij het vuilnis kon worden gedumpt.

Dit heeft 2 voordelen, verplicht ritje Hilvarenbeek naar Antoon en ik mag weer even gaan shoppen.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Chrit » 10 jul 2012, 11:17

Een hele soap hier... :lol:
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Mestreechteneer » 10 jul 2012, 12:28

Chrit schreef:Een hele soap hier... :lol:
Das een ander woordt voor Freunden geschmiermittel LOL
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 10 jul 2012, 12:47

Na aankomst op de camping even tentje bouwen en lekker decadent parkeren. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Overzichtje van het gezellige kamp. Mein kampf dus in slecht duits :lol:
Afbeelding

Afbeelding

De spitsmuis die het nodig vond om de motorhoes van Erik even lekker vol te schijten :lol:
Afbeelding

Erik wilde graag uitgewoond worden en nam maar alvast DE positie in in afwachting van het Freundegeschmiermittel. :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 10 jul 2012, 19:08

hahaha Peet, ligt hij daar nog?
Prachtige verhalen jongens. :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Cor » 10 jul 2012, 19:53


Plaats reactie