Weekend Duitsland

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 05 jul 2012, 17:33

Zoals andere jaren even mijn idee ontvouwen, voor diegene die het nog niet kennen.

We vertrekken op verzorgingsplaats "Roevenpeel". Deze ligt net ten zuiden van Weert langs de A2.
Op Roevenpeel is geen mogelijkheid om te tanken, dat moet je een parkeerplaats eerder doen, Parkeerplaats 't Haasje gelegen tussen de opritten 35 en 36.

We proberen om half 10 daar te zijn zodat we nog koffie kunnen drinken. Vertrek om half 11.
Na 50 km, dan is het half 12, zijn we in de buurt van Geilenkirchen waar Marco en Monique staan te wachten. Op deze parkeerplaats maken we een korte stop voor de rokers....
Weer 100 km verder stoppen we nog een keer maar dan ietsjes langer, benen strekken, misschien iets eten/drinken en alweer roken. :shock:
Na nog eens 100 km komen we aan in Brodenbach. De route eindigt bij de camping, de hotels liggen circa 500 meter terug in het dorp.

Zoals steeds zeg ik dat ik niet zeker weet of we een café / eetgelegenheid zullen vinden wat open is, dus zorg er voor dat je een paar broodjes en iets te drinken bij je heb.

Ik hou rekening met een gemiddelde snelheid van bijna 50 km/uur. Dus we rijden er circa 5 uur over.... inclusief de stops kunnen we dan om 4 uur - half 5 op de plaats van bestemming zijn.
Dat is ook de reden dat ik liever niet stop bij een eetgelegenheid, want daar zit je met zo'n groep snel al een uur te wachten....

Nog ideeën of op- of aanmerkingen...... ik lees ze tot 11 uur vanavond
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6766
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Weekend Duitsland

Bericht door De Motormuis » 05 jul 2012, 17:48

Wens allen die dit Duitsland weekend gaan meemaken
een heel fijn en gezellig weekend.
En een mooie tocht ernaar toe, gezellige bbq
en een fijne en veilige terugrit naar huis.
Dus kortom, allemaal een super fijn weekend.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 05 jul 2012, 17:56

Voor degene die mee gaan: heb je je nog niet opgegeven voor de bbq doe dat dan snel :!: Vrijdagmorgen om 9 uur gaat de bestelling eruit. Sta je dan niet op de lijst dan is het helaas pindakaas en doe je niet mee. Grijp deze kans dus nu het nog kan :!:

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 05 jul 2012, 19:42

Volgens mij mis ik alleen George Bolk samen met junior op mijn bbq lijstje. Thomas, Martin en Els, en berthu zijn afgemeld. Dus als iemand george via telefoon of telegram kan vragen dan zeer gaarne. :D

george bolk

Re: Weekend Duitsland

Bericht door george bolk » 05 jul 2012, 20:00

peter hoi.

gisteren heeft ronalt mij gebeld met de vraag voor bbq ik heb als antwoord gezegd dat is oke voor twee man.


groeten van george &george jr

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 05 jul 2012, 20:30

Mooi volgens mij zojn we dan compleet. Ik heb voor 23 man besteld en Monique komt dan met het hele gebeuren naar brodenbach met de auto. Dan moeten we op vrijdag alleen even kijken waar het plaats gaat vinden, ik denk dat we wel ergens ruimte kunnen vinden op de camping. Drank en fris zullen we moeten kopen in de winkel want dat hebben we er niet bij. Nu nog een beetje mooi weer en we kunnen niet stuk :D

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 05 jul 2012, 20:40

Zoals andere jaren even mijn idee ontvouwen, voor diegene die het nog niet kennen. :wink:

Om half elf wil ik na het het genot van een bakkie koffie gaan vertrekken. We rijden eerst een stukje A61 en gaan na Jakerath er vanaf. Dan rijden we binnen door naar Merzenich aan de B264 en stoppen voor lunch bij restaurant Zum Boss. Ik weet niet of ze open zijn maar anders rijden we door naar een andere plek. Wel pikken we Jan op bij Zum Boss dus misschien even wachten.
Daarna gewoon lekker door tuffen met de nodige stops tussen door om eventueel te tanken en wat te eten of te drinken. Ik hoop tegen drie uur op de camping te zijn zodat we alles klaar kunnen maken.

Voor morgen allemaal een goede reis gewenst en we zien elkaar in Brodenbach :!:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 05 jul 2012, 20:48

peter schreef:Mooi volgens mij zojn we dan compleet. Ik heb voor 23 man besteld en Monique komt dan met het hele gebeuren naar brodenbach met de auto. Dan moeten we op vrijdag alleen even kijken waar het plaats gaat vinden, ik denk dat we wel ergens ruimte kunnen vinden op de camping. Drank en fris zullen we moeten kopen in de winkel want dat hebben we er niet bij. Nu nog een beetje mooi weer en we kunnen niet stuk :D
Over ruimte, heb je dit wel eens gezien? Dat is achter de huizen die door een aantal mensen gehuurd zijn....

Afbeelding

Nog wat stoelen er bij en we hebben volgens mij een mooi plek. Maar dat zien we vrijdag/zaterdag wel!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: Weekend Duitsland

Bericht door peter » 05 jul 2012, 21:16

En als sneeuw voor de zon verdween er een probleem :D

Ik heb voor alle zekerheid meegnomen: paraplu ( die miste ik in friesland), regenpak en de motorhoes. Ik neem dus aan dat het droog blijft :lol:

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Black Wing » 05 jul 2012, 22:53

Ik heb er zin in mensen, weer of geen weer :D
tot morgen 8)
Groeten, Eric

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Chrit » 05 jul 2012, 22:55

Black Wing schreef:Ik heb er zin in mensen, weer of geen weer :D
tot morgen 8)

Dat is de juiste instelling!! :wink:
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Weekend Duitsland

Bericht door marcelk » 06 jul 2012, 06:26

zo wij zijn er klaar voor en vertrekken :D
tot straks
groetjes marcel en lia

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Cor » 06 jul 2012, 06:47

Zo wakker geworden met gezang naast mijn bed , en nu de laatste dingen vastmaken op de motor en dan op weg.Rijden maar. :) :) We zien jullie zo.
groeten Cor

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Mestreechteneer » 06 jul 2012, 07:20

Ook deze jongen is ready to go alleen duurt het nog zo lang voordat ik mag vertrekken
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Gebruikersavatar
Pieter58
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 apr 2012, 23:04
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Twello

Re: Weekend Duitsland

Bericht door Pieter58 » 06 jul 2012, 07:51

Vanuit Zakynthos wens ik jullie een heel prettig weekend toe. Veilige heen- en terugreis.
Maak plannen voor morgen..., leef vandaag.

Plaats reactie