2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door DeWoert » 02 jun 2012, 22:20

Wij zitten lekker in de accomodatie, dus ROEPEN naar de camping-gasten is niet echt een optie :D

Prachtige dag gehad, en dat toch hoofdzakelijk door de invloed van Paulus Pietsma (ofzoiets).
Heerlijk weer, wel wat veel wind, maar dat hoort blijkbaar zo "Boven de grote rivieren". (Sommingen noemen dat "het Riool :shock: )
Gelukkig ook de gehele route, 255 kilometer ?, gereden, dat lukte vorig jaar helaas niet.

Wou proberen wat filmpjes te uploaden, maar dat wil even niet lukken vanaf deze mini-laptop :oops:
Zal proberen dat zsm thuis af te handelen.
Ben benieuwd naar alle andere foto's / Video's.

Nu nog even bedenken hoe we morgen nar huis gaan.. Blehhhhh....

Karin

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Karin » 02 jun 2012, 22:40

Nou, ik ben weer thuis. 8)
Het was een gezellige dag.
Veel gelachen, heerlijk!
Gelukkig geen regenpak nodig gehad, ook heerlijk! :lol: :lol:
BBQ was ook heerlijk!
Al met al een heerlijke dag!
Allemaal bedankt! :mrgreen: :mrgreen:

Ben nu wel benieuwd naar de foto's zonder regenpakken!

peter

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door peter » 02 jun 2012, 23:00

Ook wij ( quintin en ik) zitten weer in de tent na een mooie rit en een lekker happie. Het was een mooie dag met wat veel wind maar dat weet je als je dichter bij de noordpool komt. Nu een nachtje genieten van het gekwaak van de kikkers en het gesnurk van de heren in hun semi bungalows naast ons. Morgen de zooi weer afbreken en naar huis knoerten.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Revanche voor Frieslanf

Bericht door RonalT » 03 jun 2012, 00:09

na de verregende rit vorig jaar mogen we nu wel spreken over "de Revanche van Friesland". Want deze provincie heeft zich van haar beste zijde laten zien.

We hebben een heerlijke dag hebben gehad. Vanmorgen vroeg opgestaan en lekker ontbeten. Daarna motorpak aan en om half tien op de motor gestapt.
Lekker tochtje, bij de Potvis lekker op het terras gezeten met een bakje koffie en broodje kroket. Nog een beetje gekeken naar een kitesurfer.
Verder gereden, op een moment gestopt om een ijsje te eten. Om half Zes waren we terug.
Nu dacht ik dat dit weekend me ongeveer 200 euro ging kosten, maar het blijkt heel wat meer te zijn...... :? :?

Zoals de meesten weten heeft Karin een Deauville 700, maar die bevalt haar nog steeds niet, dus heeft ze een ritje gemaakt op Pan European..... en dat is echt veel leuker. :shock: :shock:

Daarna lekker gegeten en nog wat gedronken. Nu naar bed. Tot morgen
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Black Wing » 03 jun 2012, 09:43

Goedemorgen allemaal,
helaas word ik wakker met het geluid van regen op de tent,
maar dat mag de pret niet drukken, even lekker onder de douche geweest en zit nu te ontbijten,
de kachel brand dus het is ook wel uit te houden zo :mrgreen:

we hebben inderdaad een hele mooie rit gemaakt, en de organisatoren hebben alles weer prima geregeld hier,
waarvoor mijn dank :D
Groeten, Eric

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Cor » 03 jun 2012, 13:02

Ook namens Henny en mijn persoontje een bedankje naar een ieder toe voor deze leuke dag. Ondanks het niet al te warme weer hebben wij genoten van deze dag.Dit komt door de leuke en spontane mensen die hier weer bij aanwezig waren. En een speciaal bedankje voor de mensen van de organisatie,het was geweldig.



youtu.be/ZatAeFpvKXI

groeten Cor

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Borretje » 03 jun 2012, 13:54

Vanochtend alweer vroeg wakker, na een sanitaire pitstop terug gestapt in de "zak" om nog een beetje slaap te pakken. Was me niet gegunt,.... vlieg vogels en drijf vogels hielden me wakker. Ingegeven door de voorspellingen van de weer profeten van de vorige dag getracht in het pre regen tijdperk de tent af te breken en droog op te kunnen bergen. Is me bijna gelukt, alleen het buitenzeil stond nog en toen begon het te druppelen. Zooitje maar in een afvalzak geprakt en in de aanhanger geduwd.
Na een ontbijtje te hebben genoten ben ik samen met Foks opgestapt. In de regen in de polder kwam ik Peter weer tegen, een gestrande mede motorrijder stond langs de snelweg op de vluchtstrook. Na het probleem te hebben aangehoord was al snel duidelijk dat we geen hulp konden bieden en ging hij andere krachten mobiliseren die hem op zouden kunnen halen. Ik heb toen mijn weg vervolgd in de regen en heb helaas Foks niet meer gezien, mogelijk dat hij voorbij is gekomen terwijl ik aan een capucino stond te lurken bij een restaurant langs de weg.
Goed 11 uur was ik thuis, tent uitgehangen om te drogen en de aanhanger uitgeladen en opnieuw beladen, klaar voor t volgende avontuur.

Allen weer bedankt voor de gezelligheid, tot de volgende ronde

Daniel en Maya tige bedanke nou!!
Oant sjens,...

Foto's en filmpje volgen

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door DeWoert » 03 jun 2012, 15:23

Wij zijn weer thuis van een geweldig weekend in Friesland.
De rit op de zaterdag was geweldig, eindelijk de complete route gereden.

Op de route terug vandaag naar huis 1 regenbui gehad, die begon in Boarnshiem, en stopte bij Tilburg :shock:
Was ook best KOUD vandaag, gelukkig waren we niet de enigste die daar problemen mee hadden 8)
Bij Apeldoorn "afscheid" genomen van RonalT en Karin.
Rob is vanaf de A50 de A15 opgedraaid, en het laatste stukkie hebben we solo gereden.
Even gestopt bij de McDonalds, en nu thuis lekker opwarmen.
Straks de foto's uitzoeken, en daarna eens met de videootje's aan de slag.

Iedereen bedankt voor een super gezellig weekend !!!!
Vooral natuurlijk Daniël en Maya !!
En niet te vergeten Marco en Monique voor het "voor-rij-werk".

Gebruikersavatar
stephanrau
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2008, 18:32
Locatie: Oost - Souburg

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door stephanrau » 03 jun 2012, 15:26

Zo, wij zijn ook weer thuis. Jammer dat wij het niet hellemaal droog hebben gehouden :? maar ach, dat kan de pret niet meer druken na zoon mooie tocht door Friesland op Zaterdag. 8) Nogmaals iedereen bedankt voor de gezellige en fijne dag en tot snel weer. Greetje en Stephan
Hoe lang ik ook onderweg ben op mijn GW, het lijk altijd te kort!

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door alkyone » 03 jun 2012, 15:28

Na een prachtig weekend zijn wij ook weer thuis
1 gedeelte van de drijfnatte tent ligt in de kleine slaapkamer en het andere gedeelte uitgevouwen in de het schuurtje. :x
Laat de spullen maar lekker drogen. :P
Daniel en Maya jullie kunnen weer terug kijken op een geslaagd evenement, en onze dank hiervoor
We hebben ook weer een hoop geleerd over kleurtjes en we weten ook dat Karin geen 1800 meer wil. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb ook geleerd dat de juiste 240 volt euro stekker dus niet in de aanhanger ligt en dat het echt belangrijk is dat de lucht in je luchtbed moet blijven om lekker te slapen.
Ook vonden we het heel fijn om de oude bekende weer eens te zien en de nieuwe gezichten te ontmoeten.

In een woord was het weer super

https://picasaweb.google.com/1068584855 ... directlink

Groet Martin en Els

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Rongoos » 03 jun 2012, 15:51

Vrijdagochtend om 10.30 vertrokken vanuit Haarlem, om via de highway ons te melden bij de strooppot(of kan) in Nunspeet waar we om 12.30 hadden afgesproken.
Mijn timemanagement is nog voor verbetering vatbaar want we waren daar ong 20 minuten te vroeg. Maar gelukkig hoefden we niet lang te wachten voordat Tonny en Ria, Rob, Bart en zijn vrouwtje, Marcel en Lia en Ronald(t) en Karin het grindpad op kwamen scheuren. Na een lekkere lunch en een beetje genieten van het zonnetje binnendoor naar Kraggenburg gereden en daar werden we hartelijk onthaalt met een bak koffie. Bart kon nog even een spoedreparatie aan zijn wing doen en Rob kon daar mooi nog even een brievenbus voor zijn 1200 scoren, en na een goed half uur weer op pad naar zoals Martin (alkyone) het noemt biobodebodebi gereden. Daar was het alsof je weer allemaal oude vrienden ontmoette zo hartelijk ging het allemaal. Na een heerlijk chinees buffet nog lekker een paar biertjes genomen en rond 12-en naar bed. Kwam zeker door de buitenlucht want ik moest s'nachts 3 keer mijn nest uit met kramp. Ik kwam om 3.30 Tonny (De Woert) nog tegen op de gang maar die herkende me niet want hij had zijn bril niet op. :lol: De volgende ochtend zei hij tegen me oh.. was jij dat :). Na een goed ontbijt vertrokken voor een prachtige rit door het Friese landschap. Geweldig motorrij weer was het, zonnetje erbij, een beetje wind, kortom genieten geblazen. Het follow up systeem was voor mij helemaal nieuw en de eerste keer dat ik werd "weggezet" was ik helemaal zenuwachtig of ik het allemaal wel goed had begrepen :) maar het ging perfekt! prachtig systeem. Na een lekkere lunch bij de Potvis en een ijsje ergens in Friesland kwamen we om een uur of 17.30 weer het erf opgereden. S'avonds een heerlijke barbeque en weer een paar biertjes en oh jee om half 11 al naar ons mandje, uitgeblust waren we. :D Na een geweldige nachtrust vanmorgen afscheid genomen van al die fijne mensen, want wij (Ron en Carla) hebben een heerlijk weekend gehad. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor. Dit was zeker niet ons laatste weekend.

Samen met Marcel en Lia naar huis gereden en voor het eerst van ons leven over de afsluitdijk gescheurd.
Halverwege nog een peukenpauze en toen we daarna weer verder reden kwamen we Martin en Els met hun aanhangertje tegen.. :?: waar kwamen die nou vandaan haha.
Nog een bakkie koffie bij Mars en Lia gedronken in het pittoreske Opperdoes en rond 14.00 waren we thuis.

Ik wil speciaal de organisatie bedanken voor het perfekt geregelde weekendje. Daniel en Maya echt helemaal top gedaan jongens! Grandioos daar mag je echt trots op zijn.
Ook onze Belgische Dirk heel erg bedankt en hopelijk volgens jaar weer op de motor.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

peter

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door peter » 03 jun 2012, 15:57

Wij zijn ook weer thuis aangekomen. Alleen de laatste 238km een beetje regen gehad dus dat viel geweldig mee :!: :D De tent hangt ook hier te drogen in de schuur en de kar is verder uitgeladen. Morgen weer even inpakken voor het Duitsland weekend.
Ik heb me weer eens goed vermaakt dit weekend, goed geslapen, goed gegeten, goed gedronken, lekker gereden en gisteren nog een prima bbq naar binnen gewerkt. Jammer dat het vanmorgen begon te regenen maar gelukkig gisteren met de rit de hele dag droog gehad.

Het sd kaartje van de camera is helaas net gesneuveld (krak bij het verwijderen is dus niet goed) dus jammer genoeg geen beelden van de rit. :(

Daniel en Maya bedankt voor een tof weekend. De rest van de forumleden ook bedankt voor een mooi weekend en tot de volgende keer.

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door alkyone » 03 jun 2012, 16:02

Kijk Ron

Je heb een garmin op het stuur dus die stuurt je gewoon de verkeerde kant op.
Ik had dat niet dus ging ik de goede kant op.
Na het tanken gingen jullie terug naar oldebarnborbneshiem.
Fout: Jullie hadden precies de andere kan op moeten gaan.
Misschien is de route dan wat langer maar na 4 kilometer zaten wij al op de snelweg.
Dat zal het gat geslagen hebben voor de lichte voorsprong.

Martin

Ria
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2011, 19:26

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Ria » 03 jun 2012, 16:04

Mensen nog bedankt voor de gezelligheid, was super.
Daniel en Maya bedankt voor lekker eten en ontvangst.
Gaan we zeker nog eens doen..

Hier de fotos.
https://picasaweb.google.com/1019517328 ... 3Juni2012#

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: 2é forumelfstedentochtweekend 1-2-3 juni 2012

Bericht door Cor » 03 jun 2012, 17:19


Plaats reactie