REACTIE Drenthetocht:: In het land van Bartje

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
goldwing mania

REACTIE Drenthetocht:: In het land van Bartje

Bericht door goldwing mania » 30 sep 2006, 21:46

Vandaag in het land van Bartje gereden met het Forum. Bartje hebben wij niet gezien ,wel Hunebedden. Langs de Drentse hei gereden ,geen schapekuddes gezien, wel wingers van het forum. Wat ik hiemee wil zeggen, dat het een zeer geslaagde dag was. Mooi weer ,mooie toer en een uitstekende manier van rijden met meerdere deelnemers, geweldig, niemand onderweg verloren met dit systeem.(houden we erin voor de volgende keer). Jan ,ega en henry, namens mijn vrouw willen wij jullie bedanken voor een prachtige rit door het Drentse landschap, en ik ben zeer benieuwt naar de foto,s die zijn geschoten.HOOSE NEXT?

Gebruikersavatar
summermade
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Elim

Bericht door summermade » 30 sep 2006, 22:04

Hey allemaal,


Het was een geweldige dag vooral door het weer, geen regen gezien. Ik hoorde gelukkig na afloop van de rit positieve geluiden over de rit. Tsja, want je moet maar afwachten als je zoiets doet voor de eerste keer. :roll:

Op de volgende link zijn alle foto's te zien die henri heeft gemaakt:

http://home.wanadoo.nl/summermade/index.htm

Houd er rekening mee dat mijn homepage een datalimiet heeft van 50 Mb per dag. Krijg je dus een foutmelding dan is zeer waarschijnlijk de datalimiet overschreden en moet je het de volgende dag nog eens proberen. :D

Ook pieter heeft al foto's op het forum geplaatst zie onderstaande link:


FOTO'S!


Ook Jan van "De Casteleyn" nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en medewerking, ook bert van de Elim-site bedankt voor de medewerking.

We hebben zelf ook geweldig genoten vandaag. :!:


Gr.


jan, henri, berta.
Laatst gewijzigd door summermade op 01 okt 2006, 13:35, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Grunnwing
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 mar 2006, 10:44
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ten boer

Bericht door Grunnwing » 30 sep 2006, 22:31

Hallo forumwingers,

Ook wij hebben vandaag enorm genoten, van de drentetocht.
We hebben onderweg veel mooi's gezien zoals vennen, heide en bossen.
De wegen varieerden enorm, van b-wegen tot aan trotoirachtige toestanden.

Al met al een zeer geslaagde dag !!! :D

Groet,
Grunnwing & miss goldie (miss goldie is mijn vrouw en bijrijdster)

P.s. wat voor mooie claxon met sirenetoestanden hoorden wij onderweg?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht

Gebruikersavatar
goldwingrider
GL 1800 rijder
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Route en verslag

Bericht door goldwingrider » 01 okt 2006, 00:44

Het was weer een geweldige dag, mooie route, :D
Volgend jaar wil ik wel een route organiseren , in de omgeving van Amersfoort, / prov Utrecht/Gelderland/ZHolland, als er behoefte bestaat tenminste.
Op mijn website www.goldwingrider.nl kun je het korte verslag en de GPS route vinden met kaartjes . ook van Google Earth, onder de knop GPS routes.
:idea:
Nulla Vita Sine Goldwing

Karin

Bericht door Karin » 01 okt 2006, 09:27

Wij sluiten ons bij voorgaande reacties helemaal aan! :lol:
Jan en vrouw en Henri, Bedankt!

goldyfan

Bericht door goldyfan » 01 okt 2006, 10:27

:evil: S`morgens naar het werk was het al mooi weer, en ik dacht "de jongens hebben er gelukkig mooi weer bij" en volgens mij was het WEER een geslaagde dag :D

Heb de foto`s al bekeken.

Goed gedaan Jan. :)

Remcko

Bericht door Remcko » 01 okt 2006, 12:24

Hey luitjes,
Het was een zeer geslaagde dag, de rit was super en het
weer zat erg mee.

Jan, Berta en Henry bedankt

Remcko&
vriendin

Gebruikersavatar
summermade
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Elim

Bericht door summermade » 01 okt 2006, 17:10

Hey jongens/meisjes,


Op de site van het dorpje Elim staat onze toertocht ook vermeld:

http://www.elim-drenthe.nl

Sommige leden hebben de fotograaf/redacteur van de Elim-site die 's morgens bij het verzameldpunt ook aanwezig was ook nog gesproken.

Ook voor het forum is reclame altijd goed. :wink:

Henri

Bericht door Henri » 01 okt 2006, 17:21

Even een verslagje over de Toertocht

Toertocht Midden-Drenthe
Het land van de weide, de schaapskuddes, hunebedden, mooie binnenwegen en natuurlijk Bartje. Hier moest een keer een toertocht gereden worden en zo dacht het gehele www.goldwingforum.nl erover. Dus dat hebben we gedaan op zaterdag 30 september.
Rond 10:00 uur kwam iedereen aan bij het verzamelpunt, De Casteleyn, hier was de gelegenheid om een kopje koffie te drinken. De Goldwingrijders kwamen overal vandaan bijvoorbeeld uit: Amersfoort, Purmerend, Hoogezand, Hilvarenbeek en Ten Boer We vertrokken om 10:50 met 13 motoren (11 Goldwings en 2 andere motoren) om de toer te rijden tussen Hoogeveen , Emmen en Assen.
Voordat we vertrokken wet er een voorstel gedaan om gebruik te maken van het “tweede man wisselsysteem”. Gezien de wat mindere ervaring met het rijden, met meerdere personen tijdens de vorige toerrit. Zo werd er dus afgesproken om van dit systeem gebruik te maken. En het werkte perfect we zijn niemand kwijt geraakt.
Het is werkelijk een prachtige route over veel kleine weggetjes. Tussen de weilanden, bossen en vennen door erg weinig verkeersdrempels.
Het weer is erg goed onderweg zo'n 22 graden. Onderweg moesten we de mederijders natuurlijk wel wat laten zien van de omgeving. We zijn over de weide gereden, langs de grote boortoren, tussen en door de bossen en natuurlijk naar het grootste Hunebed van Nederland. Hier zijn we om ongeveer 12:40 uur gestopt voor koffie bij het bezoekerscentrum van dit Hunebed en om 13:35 uur weer vertrokken voor het tweede deel van de tocht.
Na een verder ook probleemloos verlopen tocht en zo’n 172 km op de teller kwamen wij weer aan in Elim bij De Casteleyn. Na nog wat genuttigd te hebben gaan de Goldwingrijders er weer vandoor.
Het was een geweldige dag een we hebben mooi weer gehad. :P

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3912
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Route en verslag

Bericht door director » 02 okt 2006, 20:49

goldwingrider schreef:Volgend jaar wil ik wel een route organiseren , in de omgeving van Amersfoort, / prov Utrecht/Gelderland/ZHolland, als er behoefte bestaat tenminste. :idea:
Bedankt, staat genoteerd voor in de lente ?!?
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
goldwingrider
GL 1800 rijder
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Route en verslag

Bericht door goldwingrider » 04 okt 2006, 00:47

director schreef:
goldwingrider schreef:Volgend jaar wil ik wel een route organiseren , in de omgeving van Amersfoort, / prov Utrecht/Gelderland/ZHolland, als er behoefte bestaat tenminste. :idea:
Bedankt, staat genoteerd voor in de lente ?!?
Is goed, herrinner mij er maar aan tegen die tijd, :idea:
Nulla Vita Sine Goldwing

Plaats reactie