Hoi echte Wingers,
Na alle verhalen aangehoord te hebben van bestuurders van beschikbaar gestelde Harley's een klein schrijven van een achteropzitster/meerijdster.
Het was even jakken en jagen op de vroege morgen om toch op tijd te kunnen vertrekken naar Veghel maar het is gelukt om er toch op tijd te kunnen zijn.
Tja, de motor die ik eigenlijk had uitgezocht mocht het niet worden want die had Chris al uitgezocht en kregen wij, ik had het er net met Nick over gehad, de motor die geen kleur had, de grijze.
Ach, het was ook maar proefrijden en geen definitieve aankoop dus wat maakt de kleur dan uit.
Je hebt zeker de ruimte achterop maar ja door het trillen van de motor en het zeer stug over drempels gaan, soms werd ik zelfs gelanceerd, bleef ik niet op mijn plaats zitten en dus steeds weer verzitten en proberen de klappen op te vangen die ik toch zeer regelmatig kreeg in mijn rug.
Na paar km. had ik eigenlijk al zoiets van.... laat mij maar gewoon op mijn Pan gaan zitten of achterop de Wing, ik heb het al gezien en gevoeld, niets voor mij.
Bij de pauze onderweg bij Kasteel Heeswijk Dinther mocht ik van Ronalt ook even stukje rijden, recht stukje maar door het akelig geschud en de hak/teen schakeling ging hem dat toch niet worden.
Eerst al zoeken hoe dat ding te starten alle knoppen zijn gewoon zwart met witte opschrift en geen oranje voor startonderbreker of alarmlichten, bah.
Na aanwijzing van Herr Director werd de Harley gestart, wel leuk zonder enige sleutel ( ligt gewoon in topkoffer of andere opbergplaats of jaszak).
Of mijn voeten zijn te klein of de teenschakeling staat te ver weg, moest dan echt mijn been optillen en dan nog zoeken naar de schakeling, waardeloos dus niet eens een poging meer ondernomen.
Verder zien ze er wel heel mooi uit en moet je van het geluid en schudden/trillen houden, maar ik ben niet om en gelukkig ook mijn echtgenoot niet.
Gewoon heerlijk zoeven met de Wing en geen geluidsoverlast voor de buurt is mij heel wat waard.
Na de middagpauze bij de Mc ben ik samen met Iris naar Volkel gereden en later met Astrid nog wat shopping gedaan voor de BBQ.
Met volle maag nog gezellig nagekletst bij het zwembad en Astrid werd bestookt door echtgenoot over haar verjaardagscadeau.... en na 24.00u wisten wij in ieder geval wat zij kreeg.
Een mooie nieuwe tuinbank ter vervanging van oude, rotte, bank voor het huis, hij zit prima want dat heb ik uitgeprobeerd.
Allemaal lekker gaan slapen en na goed ontbijt met het zingende ei!!!! en nog paar bakken koffie en gekeken te hebben naar de uitgebroken Campina koeien zijn we huiswaarts gegaan.
Natuurlijk een mooie, lange route want de Wing kent geen korte, snelle route blijkt weer eens waren we laat in de middag dan weer thuis.
Even bij mijn ouders gaan melden dat er GEEEEN Harley komt en later heerlijk mosseltjes gegeten aan de waterkant bij Overstag in gezelschap van ganzen, zwaan, meerkoet en papa, mama en kleine waterhoen ( wat kan dat kind gillen zeg....).
Verder was het gewoon een hele leuke, supergezellige dag
Hierbij nog wat foto's, zodat degene die er niet bij konden zijn toch beetje indrukken krijgen.
Die ene bewogen foto is resultaat als je op een langzaam rijdende Harley foto's wil maken, de rest maar gewist omdat er wat kleurige strepen op stonden.
Veel kijkplezier.
klik op de foto om de rest van de foto's te bekijken, die wel geslaagd zijn....