Normaal gesproken maakte RonalT een mooie rit vanuit ”ergens” naar Renswoude, maar dit jaar is RonalT er helaas niet meer om de weg te wijzen.

Ik heb daarom besloten om (bijna) alle paasroutes naar Renswoude die RonalT heeft gemaakt eens op elkaar te leggen en van daaruit een route te maken. We hebben dan toch een route gemaakt door RonalT

Ik ga de komende weken eens kijken of ik hier iets moois van kan maken. Lukt vast wel, MRA heeft steeds minder geheimen voor me.
Ga er maar vanuit dat we ergens bij een McDonalds starten.
Laat in de poll even weten of je meerijdt, nadere informatie over startlokactie, starttijd enz volgt. Je kunt je stem altijd aanpassen.
Aanvulling 15 april:
De route is definitief en kun je hier downloaden.
We vertrekken op maandag 21 april om 10.30 vanaf McDonald's Alblasserdam (Kelvinring 46, 2952 BG Alblasserdam)
Kom lekker op tijd, er is plek zat bij de McDonalds en kunnen we allemaal weer even bijpraten.
Nog even de basisafspraken;
1. Kijk vandaag of morgen je motor even na. In een aantal gevallen staat je motor al een tijdje stil (winter?) dus kijk even naar je bandenspanning en profiel, je olie, je remmen en maak even een klein ritje. Zo weet je zeker dat je motor maandag start en je veilig de weg op kunt.
2. Zorg voor een gevulde tank benzine, de rit naar Bikers Best is 129km lang.
3. We stoppen 2 keer, een keer bij het pontje (als we moeten wachten) en een keer vlak voor Breukelen.
4. We hebben onderweg één veerpontje, een motor kost €2,60, een extra passagier is totaal €3,45 Je kunt gewoon pinnen
5. We vertrekken om 10:30, reken op een rijtijd van 2.5 uur inclusief het pontje.
7. Tot Maandag!