- vanaf zondag 13 november kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de 13 inzenders.
- De peiling loopt 14 dagen.
- De winnaar van deze ronde is dan winnaar van "Waar was jouw wing het afgelopen seizoen?".
Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.
Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.
Deelnemer 1: sterfreak
Een foto van ons beiden op de Goldwing tijdens de beklimming van de Mont Ventoux deze zomer. Verder ook verschillende Gorges en de Alpen gedaan.

Deelnemer 2: Anjer
Jaren geleden op mijn witte 1500 was ik te gierig om de foto (21 euro) te kopen die door een prof op weg naar een top gemaakt was en daar heb ik altijd spijt van gehad. Dus had mij voorgenomen de eerste, goede foto (waar Binky met z’n koppie dus de goede kant op zat) dit jaar aan te schaffen… Heel blij mee, mooie herinnering van de heerlijke tourtjes die ik rond Les Deux Alpes heb gedaan. Op deze col, op weg naar de top, van de la Croix de fer 2.67 mtr, hebben we verschillende keren gereden (lag op route) en ja hoor, het is gelukt! Met dank aan photo Breton!

Deelnemer 3: marcdereus
Sinds dit voorjaar na 10 jaar weer op de motor gestapt en dan gelijk goed! Wat een geweldige machine is de Goldwing, zelfs nog beter dan verwacht. Ik ben er dan ook erg trots op. De foto is genomen tijdens een avondrit door Zeeuws Vlaanderen.

Deelnemer 4: RedBiohazzerd
Ik kreeg de eer om het internationale treffen van de Honda CB1100R club te begeleiden met een toertocht. Dit treffen werd gehouden in Lunteren/Nederland.

Deelnemer 5: Tourer
Hierbij een foto van mijn "Wing" in Sauerland van dit jaar 2022.

Deelnemer 6: NickW
De foto is genomen tijdens een dagtripje naar de Eifel.

Deelnemer 7: Pep
Waarschijnlijk 1 van de laatste ritten dit jaar voor mijn Goldwing broeder en mijzelf. Mooi rit rond de Westeinderplassen gereden laatste weekend oktober 2022

Deelnemer 8: marionenhenk
De foto is gemaakt op 3-9-2022 op de N59 richting Bruinisse. We kwamen terug vanuit Rotterdam met de groep Wie Rijdt? Zeeland. De wing heeft afgelopen seizoen meegereden met de Dutch 1000, op vakantie geweest naar Frankrijk en wat ritten gereden in België en in Nederland. Maar deze foto vond ik toch de mooiste van 2022.

Deelnemer 9: Bertwing
Op zonnige zaterdagochtend gaan we er maar weer eens op uit. Het blijven maar schitterende weekenden om even lekker op de motor een eindje te toeren. Vandaag naar de eilanden van Zuid-Holland en via Rozenburg sturen we aan op Hellevoetsluis. De Haringvlietdam over en Ouddorp bezocht. Omdraaiend naar Oude-Tonge en genoten van de rust die de weilanden uitstralen. Niet verwacht dat het hier zo rustig zou zijn. Op weg naar huis toch weer de Haringvlietdam over en even de weg afgedraaid om te genieten van de ondergaande zon.

Deelnemer 10: director
Waar was mijn Wing het afgelopen seizoen? Gelukkig regelmatig gereden, dit jaar zo'n 5000 kilometer. Op deze avond bij de F16 rotonde in Volkel, dat is een paar km van mijn huis. Volgende keer toch eens die bult op rijden om de motor echt onder die F16 te parkeren.

Deelnemer 11: Marco1
Nadat ik 2e paasdag mijn wing achterop een auto had gereden en Antoon de wing vervolgens had opgehaald, heeft deze lange tijd in de zomerstalling gestaan in Hilvarenbeek. Deze foto stuurde Antoon op een gegeven moment door.

Deelnemer 12: tsmitje1963

Deelnemer 13: kristof
Deze zomer naar Schotland geweest prachtige streek om te rijden

Succes allemaal!