Wauw! Dat is lang geleden. De laatste 'Show Your Wing', bedoel ik. Overigens ben ik zelf ook een hele tijd niet meer actief geweest op het forum. Maar... we gaan weer beginnen met de leukste competitie op internet.
Deze zomer was het best heet en ik kan me voorstellen dat rijden soms erg afzien moet zijn geweest. Jullie zullen desondanks toch nog wel een paar leuke plaatjes kunnen schieten van jullie favoriete vervoermiddel.
Tijd voor "Waar was jouw wing het afgelopen seizoen?" Heb je een mooie foto van je wing in dit seizoen? Stuur m in.
Regels:
- Je eigen Goldwing moet minstens op de foto staan.
- Is het een oude foto en was je toen eigenaar ? Geen probleem maar liever een recente van deze lente.
- Jullie hebben tot en met 11 November 2022 de tijd om een leuke foto in te sturen, doe dit naar showyourwing@gmail.com onder vermelding van je inlognaam. Je ontvangt altijd een bevestiging.
- Een leuke anekdote of kort verhaaltje erbij is ook altijd leuk, dit plaatsen we eventueel later bij de foto.
- de foto's graag in een zo groot mogelijk formaat toesturen, maar niet groter dan 5 Mb.
- foto's mogen niet gefotoshopt worden. Bewerkingen zoals randen wegknippen, kleur en/of contrast aanpassen zijn wel toegestaan.
- Maximaal één inzending per forumlid.
- Vanaf 12 November 2022 worden alle inzendingen door ons in een poll geplaatst waarna alle leden hun stem kunnen uitbrengen. De poll loopt vervolgens 14 dagen waarna de inzending met de meeste stemmen wint.
- De winnaar krijgt een "eervolle status" op dit forum, het Goldwingforum prijzenpakket met een tegoedbon van Biker's Best en natuurlijk eeuwige roem.
- Bij te veel of te weinig inzendingen kunnen bovenstaande data door ons worden aangepast.
Kom maar op met die seizoensfoto's!