- vanaf zaterdag 6 juli kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de 13 inzenders.
- De peiling loopt 14 dagen.
- De winnaar van deze ronde is dan winnaar van "Waar was jouw wing de afgelpen 6 maanden."
Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.
Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.
Deelnemer 1: Nick - Waar was je wing de afgelopen 6 maanden... Tja dat is een gevoelig onderwerp. Het frame heeft de afgelopen 6 maanden bij Wingservice gestaan in Hilvarenbeek. Het blok is in de tussentijd bij Harry van Meer geweest.
Deelnemer 2: andreanita - De GL 1000 staat in de winter altijd in de kamer, betere plek kan ik niet bedenken, zuinig op de oudjes zijn.
Deelnemer 3: Devoraz - Nog net op de valreep kan deze foto mee doen. Gemaakt op 2de Kerstdag 2018. Dit was de laatste rit die ik maakte voordat hij de garage in ging tot ongeveer eind April.
Deelnemer 4: Patrick - In het weekend van 01 en 02 juni was ik met de GL1200 PoliceWing op het hoofdpodium van een groot muziekfestival. Intentsfestival in Oisterwijk. We waren daar present omdat men graag wat Amerikaanse street sferen wilde oproepen. Dan kan je bijna niet om Amerikaanse politievoertuigen heen. En daar stond ik dan. Keertje of 4 op zaterdag avond en ook zoiets op zondagmiddag en -avond. Stukje rijden op mainstage, even blijven staan, stoer kijken en er weer af. Geweldige ervaring, zo’n 30.000 man publiek. De PoliceWing is op zich al redelijk uniek, maar op zo’n evenement op het hoofdpodium…. Hoeveel Wingers kunnen dat zeggen? Been there, done that
Deelnemer 5: Ijsbeer - Locatie 42 International Treffen in Dordrecht 6 - 10 juni 2019 van de Goldwingclub Holland
Deelnemer 6: Cooper - Meer bepaald eentje van Starrider ergens on the road in Romania. Foto is genomen dit jaar op mijn reis door Roemenie.
Deelnemer 7: Glimwas - Foto van een compleet gestripte Wing in afwachting van de terugkeer van de warme Tupperware aankleding die bij de spuiter lag.
Deelnemer 8: 25 jaar k2 - Bij deze een plaatje van mijn 1000 aan de voet van Loch Ness wij zijn net terug van 6 dagen Schotland. Wij hebben daar ( mijn vrouw achterop ) en ik ongeveer 1500 kilometer aan natuurschoon gezien waar onder Apple Cross dus ook de bergen op wat een geweldig mooi motor land is dat zeg als je de regen niet mee rekent grijns. De Wing is in 6 dagen wel 30 maal op de foto gegaan vooral de Free Bird vonden ze er erg uniek.
Deelnemer 9: Redmac - Vorige maand een toertje gemaakt tot iets voorbij Marrakech. Samen met m’n zoon. Het was in de Paasvakantie dus we hadden maar 14 dagen. Laatste moment ideetje dus totaal onvoorbereid op weg. Zoeken naar een boot voor de overtocht, slaapplekkies, eten op de markt etc. Klapband met 120/u in de woestijn doet je iets meer zweten dan normaal. Maar het was een heerlijk avontuur. Laat maar weten wat je er van vindt.
Deelnemer 10: marionenhenk - Rockenrit voor de Molukken 22 juni 2019 ergens onderweg!
Deelnemer 11: RB1800 - 7 dagen door zuid noorwegen met mijn 1800, TOP ! Foto genomen op 6-6-2019 in Eidfjord bij de garage van de Noorse jongens van Ice Road Rescue.
Deelnemer 12: bowser - Als je door rood rijd krijg je gratis een foto van je motor
Deelnemer 13: Marco1 - Deze foto is gemaakt bij de Paasparty 2019 bij Bikers Best in Renswoude. Er stonden er al 3 en ik kon het niet laten om de mijne erbij te zetten (meest linkse)
Succes allemaal!