Dus mijn vraag is: controleer a.u.b. uw email-adres wat bij het forum bekend is eens. Het is gemakkelijk om contact met u te leggen indien nodig.
gegevens actueel houden
-
RonalT
gegevens actueel houden
Dames, Heren en Goldwinger, af en toe probeer ik een mail van iemand te beantwoorden en dan krijg ik een mail retour van een provider dat een email-adres niet (meer) bestaat.
Dus mijn vraag is: controleer a.u.b. uw email-adres wat bij het forum bekend is eens. Het is gemakkelijk om contact met u te leggen indien nodig.
Dus mijn vraag is: controleer a.u.b. uw email-adres wat bij het forum bekend is eens. Het is gemakkelijk om contact met u te leggen indien nodig.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: gegevens actueel houden
Hoe kan dat nou!?probeer ik een mail van iemand te beantwoorden....
mail retour van een provider dat een email-adres niet (meer) bestaat. :(
.
Je beantwoord een mail en dan bestaat dat mail adres niet meer...
Volgens mij kan dit niet op deze wijze... of ze moeten je op de blocktsenderlist gezet hebben...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Re: gegevens actueel houden
hoe moet ik mijn eigen e-mail adres wijzigen kan het nergens vinden .
Groet Bertus
Groet Bertus
Re: gegevens actueel houden
Wijzigen gaat bij Gebruikerspaneel - Profiel - Accountinstellingen
Mvg Ruud
-
RonalT
Re: gegevens actueel houden
Ook de foto's die u op het forum heeft staan vragen onderhoud.
Niet zo zeer wat er op het forum staat, maar de websites waar u de foto's heeft ondergebracht willen foto's nog wel eens verwijderen na een bepaalde tijd.
Ik heb gisteren wat rondgekeken en op diverse plaatsen vind ik plaatjes zoals hieronder..... en dat is jammer, want zo verdwijnt er informatie van het forum


Niet zo zeer wat er op het forum staat, maar de websites waar u de foto's heeft ondergebracht willen foto's nog wel eens verwijderen na een bepaalde tijd.
Ik heb gisteren wat rondgekeken en op diverse plaatsen vind ik plaatjes zoals hieronder..... en dat is jammer, want zo verdwijnt er informatie van het forum


Re: gegevens actueel houden
Wat is nu de mededeling in jouw bericht? Zo kan ik er niet veel mee 
Een knop maken die verwijst naar bv Postimage.org zou makkelijk zijn als je een bericht schrijft.
http://postimage.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een knop maken die verwijst naar bv Postimage.org zou makkelijk zijn als je een bericht schrijft.
http://postimage.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten,
Ed
Ed
-
peter
Re: gegevens actueel houden
Ik host veel foto's vanaf mijn eigen webruimte op bruikman.eu. Mocht ik ooit besluiten die ruimte weg te doen gaan er heel veel plaatjes op zwart. Ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen oplossen. Voorlopig niks aan de hand maar je weet maar nooit. En om nou effe al mijn postingplaatjes te verhuizen naar een of andere fotosite lijkt me vrij veel werk en bijna ondoenlijk voor iemand met mijn geduld.
-
Rob Pt
Re: gegevens actueel houden
Een vergelijkbaar probleem doet zich ook voor bij links naar verkoopsites zoals bijv. marktplaats. Zodra zo'n advertentie weg is i.v.m. verkoop van het te koop aangebodene of om een andere reden, dan is het gehele topic in feite 'waardeloos' geworden omdat de betreffende link dan geen info meer geeft en het hele verband uit het topic is!RonalT schreef:Ook de foto's die u op het forum heeft staan vragen onderhoud.
Niet zo zeer wat er op het forum staat, maar de websites waar u de foto's heeft ondergebracht willen foto's nog wel eens verwijderen na een bepaalde tijd.
Rob
Re: gegevens actueel houden
Daar kan ik wel een nieuw wachtwoord ingeven maar zie geen mogelijkheid om een nieuw e-mail adres op te geven.
HONDA driver sinds 1986: CX500E-sport, 1988: CB750C vetter kuip en krauser kofferset, 1990: GL1100 Aspencade 1999 -- 2006: Pasific Coast 800, 2008: Pan European 1100 abs cbs tcs ,
2009: Goldwing GL 1500 Aspencade(1988), 2014:Goldwing GL1800 (2002)total-loss); GL1800 touring deluxe 2020
2009: Goldwing GL 1500 Aspencade(1988), 2014:Goldwing GL1800 (2002)total-loss); GL1800 touring deluxe 2020
- RoelH
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 04 mei 2022, 15:32
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Land van Maas en Waal
Re: gegevens actueel houden
Email adres en gebruikersnaam kan denk ik alleen worden aangepast door een admin/beheerder.
Honda GL1000 (1977) | Honda GL1100 (1980) | Honda GL1800 (2001) | Honda VFR800VTEC (2005) | Kawasaki ZZR1400 Performance Sport (2016)
- DonvanVliet
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Den Briel
Re: gegevens actueel houden
Inderdaad. Alleen je wachtwoord kan je aanpassen. Volgens mij kan je die optie wel geven zodat iemand zijn mail adres kan wijzigen.
"When music is a religion, Zappa will be our god"
- Honda CB750 Four
- Suzuki GT750
- Benelli 750 Sei
- Honda GL1000 K0
- Harley Davidson FXSTC 1340 Softail
- Honda F6C/Valkyrie
- Honda CB750 Four
- Suzuki GT750
- Benelli 750 Sei
- Honda GL1000 K0
- Harley Davidson FXSTC 1340 Softail
- Honda F6C/Valkyrie
- Panrider1300
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 11 feb 2025, 20:46
- Type Goldwing: GL1000
Re: gegevens actueel houden
Dat is niet zo moeilijk. De plaatjes hier op het forum uploaden in plaats van een externe website.peter schreef: ↑08 okt 2014, 21:33Ik host veel foto's vanaf mijn eigen webruimte op bruikman.eu. Mocht ik ooit besluiten die ruimte weg te doen gaan er heel veel plaatjes op zwart. Ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen oplossen. Voorlopig niks aan de hand maar je weet maar nooit. En om nou effe al mijn postingplaatjes te verhuizen naar een of andere fotosite lijkt me vrij veel werk en bijna ondoenlijk voor iemand met mijn geduld.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


