Tsjechië, Is 't wat,......

Plaats hier je mooie reisverhalen
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door RonalT » 30 jun 2013, 19:50

Het regende zachtjes .... maar twee buien een lange en een korte .... we werden wakker met zacht getik op de tent .... Nee, dat is mijn bestemming niet. :lol:
Tent, regen, kachel aan om het warm te hebben en een elektrische deken...... :?
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Borretje » 30 jun 2013, 19:53

Johan,

Ik heb voor volgend jaar al wat anders op de planning staan, een Monsters leuk weekeind...... vorig jaar is het bolletje gepland en 1 keer opgekomen, nu de 2e keer.... ter zijner tijd komt er wel weer meer info over....

Cheers
Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door RonalT » 30 jun 2013, 19:55

Borretje schreef:Een mooie rit door de Bush Bush van Tsjechië gepland maar de TomTom dacht daar anders over en zodra de route geladen was bleek dat Tommie er een heel eigen interpretatie aan gegeven had. Diverse instellingen geprobeerd maar hij bleef de kortste route pakken via de “provinciale” wegen en niet de binnendoor weggetjes die ik wilde.
Tja, ik zeg niets..... :P :P
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Borretje » 30 jun 2013, 20:05

RonalT schreef:Het regende zachtjes .... maar twee buien een lange en een korte .... we werden wakker met zacht getik op de tent .... Nee, dat is mijn bestemming niet. :lol:
Tent, regen, kachel aan om het warm te hebben en een elektrische deken...... :?

Merk t alweer, zit geen romanticus verscholen in Ronalt..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Borretje » 30 jun 2013, 21:09

RonalT schreef:
Borretje schreef:Een mooie rit door de Bush Bush van Tsjechië gepland maar de TomTom dacht daar anders over en zodra de route geladen was bleek dat Tommie er een heel eigen interpretatie aan gegeven had. Diverse instellingen geprobeerd maar hij bleef de kortste route pakken via de “provinciale” wegen en niet de binnendoor weggetjes die ik wilde.
Tja, ik zeg niets..... :P :P

Nee idd niet doen,..... hahahahahahaha
Bleek een software foutje te zijn, bitje omgevallen,.... zijn van die zaken die je zelf kunt uitzoeken bij TT zou dat ook bij andere merken zo makkelijk kunnen? Just a question,.... nothing more :-)
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Honda GL Castlebiker » 30 jun 2013, 21:10

Rob had dit jaar gewoon pech met het weer in Tsjechië. Maar in NL is het net zo slecht geweest. Normaal is de zomer in Tsjechië minimaal net zo goed als in NL, vaak zelfs nog beter. 25 graden is leuk. 35 graden moet je ook niet hebben met je motorpak aan, toch?

Tonny de Woert gaat volgens mij ook regelmatig naar Tsjechië. Ron Balkema was er laatst ook geweest. De winters zijn er kouder, de zomers warmer. Maar regen kun je overal hebben :-(.

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Borretje » 30 jun 2013, 21:25

Ach Johan, pech met t weer wil ik het echt niet noemen,
Vorig jaar 10 dagen engeland 2 middagen zon
nu 15 dagen Tsjechie drie x een bui en harde wind.

Ons hoor je niet klagen hoor.

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Tsjechië, Is 't wat,......

Bericht door Honda GL Castlebiker » 01 jul 2013, 08:12

Dat bedoel ik. In het begin was het er juist eigenlijk te warm. Maar denk niet dat je kan stellen dat het in Tsjechië slechter weer is in de zomer dan in NL.

Maar ben benieuwd. Sauerland weekend over 2,5 weken heb ik veel zin in. 4 dagen met de motor weg. Maar 6 of 7 dagen is voor mij ook geen probleem, en Tsjechië is mooi (qua natuur, qua cultuur, qua motorweggetjes) en zeker niet duur. Mochten er liefhebbers zijn om er volgend jaar met het forum naar toe te gaan, ga ik in ieder geval wel mee.

Zo zijn er nog meer mooie regio's om naartoe te gaan. Lees het wel eens hier: we zijn lekker weggeweest (met vrouw of met vrienden). Maar waarom niet met het Goldwingforum? Vrouw heb ik ook, vrienden ook (echte vrienden trouwens heel weinig, die kan ik op 1 hand tellen). Maar geen van beiden heeft wat met Goldwings. En om met iemand met een Hayabusa weg te gaan, is niet leuk met m'n ouwe Goldwing. Voor hem niet, voor mij niet. Van mij mag er best wat meer georganiseerd worden. Kijk dat weekend in Friesland, allemaal mensen die je maar een enkele keer per jaar ziet, maar de sfeer was top. Denk dat we best wel een leuke club hier hebben op het forum.

Plaats reactie