On route op SD card kwijt na update Nordics ?

Alle vragen en opmerkingen over navigatie en GPS systemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 85
Lid geworden op: 08 mei 2006, 15:43
Locatie: (NL)

On route op SD card kwijt na update Nordics ?

Bericht door stanley » 11 jun 2014, 17:39

Hallo,

Ik heb een update gedaan van mijn Nordics kaart, en nu vraagt dus de Garmin communicator plugin waar deze weg te schrijven

A Garmin zumo 660 (39 mb beschikbaar) dus te weing
B SD O: 3998 mb beschikbaar (dus enigste mogelijkheid)

Na update echter zie ik mijn On Route kaart niet meer ??

Wie o Wie heeft hier het antwoord op

Alvast bedankt

Gr Stanley

Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 483
Lid geworden op: 22 mei 2012, 18:57

Re: On route op SD card kwijt na update Nordics ?

Bericht door Hans Vaessen » 11 jun 2014, 17:56

Als die motorkaart op SD stond zal dat het bestand gmapsupp.img zijn geweest (en is dat bestand nu overschreven).

Had je de OMK op DVD: opnieuw installeren, liefst op een andere SD

Had je 'm pre-installed op SD: oeiii.. Hopen dat de unlockcode nog op de SD staat; dan zou download via http://www.onroute.nl/page/product/moto ... 4_download" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen helpen. Anders even contact opnemen met waypoint.

Let op: indien voor-installed op SD werkt de kaart ook alléén op die SD en kun je je nordic kaart beter op een ander kaartje zetten.

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 85
Lid geworden op: 08 mei 2006, 15:43
Locatie: (NL)

Re: On route op SD card kwijt na update Nordics ?

Bericht door stanley » 11 jun 2014, 18:38

Thx voor de snelle reactie ga eerst even op vakantie en ga daarna wel met Waypoint mailen/bellen

Gr Stanley

Gebruikersavatar
stanley
Berichten: 85
Lid geworden op: 08 mei 2006, 15:43
Locatie: (NL)

Re: On route op SD card kwijt na update Nordics ?

Bericht door stanley » 07 jul 2014, 21:37

Terug van vakantie en gelijk naar Waypoint geweest en zonder extra kosten de motorkaart weer terug gezet op de sd card ;-)

Kijk dat noem ik nou service !!

Gelijk ook maar de 590LM gekocht en geïnstalleerd op de motor, echter daarmee wel wat problemen waar ik nog niet uit ben.

Heb de banden spanning sensoren erbij gekocht alles geïnstalleerd en al 2 x een harde reset moeten doen, toestel gaat spontaan uit en probeert dan opnieuw op te starten echter zonder resultaat, maar eens gaan zoeken waar dit nu aan kan liggen.

Na de laatste reset de banden spanning sensoren maar eens niet geïnstalleerd kijken of die dan het beter blijft doen.

Wordt vervolgd

Plaats reactie