EZS aanhanger aangeschaft

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Genieters

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door Genieters » 07 dec 2009, 22:03

Ik heb 2 eenvoudig opgestelde berichten getypt.
Nergens moeilijke woorden.
En dan ga jij mij vals beschuldigen van dingen die er niet staan.
Dan loop je best niet voor mijn voeten, begrijpend lezen van dergelijke teksten kan een kind van het derde leerjaar.
Ik haat het om vals beschuldigd worden voor iets waar geen discussie over mogelijk is.
Iemand helpen doe je niet door hem vals te beschuldigen, maar wel door berichten te typen zoals ik deed in gps route uitstippelen.
Dat is iemand helpen.

Einde

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door G.winger » 09 dec 2009, 19:21

vanmorgen de kuststof bak en deksel van m`n aanhangertje naar de spuiter gebracht.
alles er af gehaald, kan ik het onderstel even onder handen nemen.
die wieldoppen die te koop zijn bij motortrend in herenveen zijn die ook elders te koop
of zijn zij de enigste in het land op ht net vindt ik er niks van.
misschien volgend jaar op de motorbeurs in utrecht even neuzen wie weet.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Red Eagle
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 aug 2007, 00:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Drachten

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door Red Eagle » 12 dec 2009, 00:18

Hoi , zuidelijke vriend,

Ik zie dit item nu pas maar je hoeft niet helemaal naar Friesland te komen voor wieldoppen en/of brede bandjes.
Kijk eens bij Bikers Best (doet ook aan internetbestellingen) of bij EZS in Zelhem.
Die hebben dit gewoon op voorraad. :wink:
Trouwens waar heb je dit karretje geparkeerd? Ook buiten onder een hoes? :lol:

Groeten uit Friesland. :D
Be happy, Be Winged !!

Gebruikersavatar
ferre
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:45
Locatie: Berlaar (BE)

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door ferre » 12 dec 2009, 08:53

G.winger schreef:als ik straks de EZS helemaal kaal heb wil ik ook de velgen aanpakken, of ietjes breder nemen of ik zet er een paar wieldoppen op.
.
ben je er wel zeker van of er ook plaats is voor brede velgen :?: :shock:
ik heb eeb freewheel overgekocht van een collega en wilde toen ook naar BB om brede velgen , en na enkele mails bleek dat er helemaal geen brede velgen op konden omdat die tegen de bak aanliepen :( heb de aanhanger dan weer verkocht :(
greetz
ferre
een zilveren GW 1800 A9 + Garmin Zumo 660
blauwe CBF 600 A6 voor t'vrouwke.

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door G.winger » 12 dec 2009, 14:41

kijk maar eens op de site van motortrend in heerenveen onder het kopje aanhangers
daar staat een een candy rood EZS met brede velgen en bandjes die bij hun te verkrijgen zijn.
hoogte is het zelfde alleen ze zijn wat breder en als die nog te verkrijgen zijn in lichtmetalen
of zo iets dergelijks of ik doe er wieldoppen op en die staan er bij hun ook op de site.
maar omdat hun zover weg zitten om even te kijken dacht ik misschien zit er een zaak die
iets dichter in de buurt van mij is om even te kijken.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door G.winger » 12 dec 2009, 14:47

Red Eagle schreef:Hoi , zuidelijke vriend,

Trouwens waar heb je dit karretje geparkeerd? Ook buiten onder een hoes? :lol:

Groeten uit Friesland. :D
dit karretje past binnen in m`n blokhut bij de wing en gaat straks ook onder een hoes.
alleen voor bescherming tegen de stof omdat ik er regelmatig moet klussen in m`n blokhut
maar dat is alleen voor de winterdat ze binnen staan.
dat is m`n hobby plek voor de diverse klussen ook voor de wingklusjes.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door johnj » 12 dec 2009, 17:22

Mensen lezen en kijken en hebben direct een conclusie klaar
beginnen te blerren dat ik in T-shirt op de motor zit............zit ja, volgens mij sta ik daar stil
Soms stop je wel eens voor een foto en als dan het uitzicht en de plaats prettig is , trek je ook wel is wat uit
zoals ik al zei......................sommigen trekken sneller een conclusie dan ze nadenken
Ik rij ook niet graag tussen vrachtwagens..........zorg altijd voor veel afstand
maar zelfs dat mag je niet schrijven........................de lontjes worden korter want 31 december nadert
ligt het aan mij of is de gezelligheid weg hier.....................de verdraagzaamheid in elk geval wel
jammer :(
Mooi hee............die gele

Gebruikersavatar
jantje beton
Berichten: 271
Lid geworden op: 23 aug 2008, 11:41
Locatie: HOESELT

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door jantje beton » 12 dec 2009, 17:47

Ik zeg zo dat iedereen rijd dat hij dat zelf wil maar hoe dat hier de laatste tijd aan toe gaat is de gezellig heid er ver doorheen ik weet niet hoe dat maar volgens mij komt het door het vallen van de bladeren :x :evil: :twisted:
wees niet bedeesd jantje is hier geweest

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door G.winger » 12 dec 2009, 21:31

ik dacht het en jullie vertellen het :| :|
wat kan eens mens zich druk maken wat erop een foto staat.
kan er niet een soort van "afreageerkamertje" gemaakt worden hier.


had intussen ook even bij bb gekeken op de site die heeft ook wieldoppen iets duurder als motortrend.
had ook een mailtje gehad van EZS van Dave Engbers die vertelde het vogende:

Wij hebben wel “wieldoppen” maar die zijn anders dan op de site van Motortrend in Heerenveen.
Die wij hebben zijn van aluminium en gepolijst en lopen met de vorm van de velg mee. Er zitten 7 gaten in, 4 voor de wielmoeren, 1 voor het ventiel en 2 voor de bevestiging op de velg. Hiervoor moet je dan nog wel 2 gaatjes in de velg boren om de wieldop op te zetten. Deze kosten € 45,- per stuk, maar geven de velg dan wel een glanzend uiterlijk. Helaas heb ik geen foto beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Dave Engbers
Engbers Zijspan Service B.V.

dan is het net of je aluminium velgen eronder heb liggen denk ik.
jammer dat ze er geen fototje van hebben.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door johnj » 13 dec 2009, 10:39

Ik heb onder mijn freewheeler ook bredere velgjes zitten..............ze zijn zeker een stuk breder dan de standaardvelgjes
er zaten toen ook van die aluminum randjes op die een nog breder effect geven :)
na een put in de weg ben ik er 1 verloren en heb toen chromen sierdoppen gekocht op een treffen
die zitten nu vast met een boutje aan de vetdop van het wieltje
onmogelijk om ze nog te verliezen en ziet er mooier uit
ik dacht dat die verkoper een fries of een drent was, hij deed ook in schoonmaak spul :roll:
Mooi hee............die gele

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door japie de cipier » 13 dec 2009, 12:46

[quote="G.winger"]ik dacht het en jullie vertellen het :| :|
wat kan eens mens zich druk maken wat erop een foto staat.
kan er niet een soort van "afreageerkamertje" gemaakt worden hier.
quote]

En dat in jou topic, het moest verboden worden.

maar ja op een of anderé manier zijn er toch mensen die zich drukker maken over hoe jij leeft dan dat ze zichzelf eens aan een krities onderzoek onderwerpen.

laat gewoon ieder zich bemoeien met zichzelf, wil je in je adamskostuum op de motor doe het gewoon, wil je ook nog met je eigen motor dan boven de 200 km per uur ga je gang. en als je in een dubbel motorpak met tempraturen boven de 40 graden met zadel en handvat verwarming aan, ook goed het is uw eigen keuze.
en heb niet het lef om één vinger naar die ander te wijzen, omdat wij allen oud genoeg zijn om ZELF beslissingen te nemen en niemand zit te wachten om AFGEZEKEN te worden, dat doe je maar lekker thuis.

en tot slot als de aanhanger is gespoten laat je toch wel weer een foto impressie achter.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
meisterjager59
Berichten: 618
Lid geworden op: 25 mar 2009, 19:46
Type Goldwing: GL1500
Locatie: rijssen

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door meisterjager59 » 13 dec 2009, 19:03

Helemaal mee eens Japie, principe splinter en balk, weet je wel :wink:
Live and let live :!:
grtz Harry
beter 1 wing in de hand dan 2 op je rug
Vaake b'j te bange
inwoner van Terra Promissa/Tubantia

Genieters

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door Genieters » 14 dec 2009, 09:28

[quote="j
laat gewoon ieder zich bemoeien met zichzelf,
en heb niet het lef om één vinger naar die ander te wijzen, omdat wij allen oud genoeg zijn om ZELF beslissingen te nemen en niemand zit te wachten om AFGEZEKEN te worden, dat doe je maar lekker thuis.

en tot slot als de aanhanger is gespoten laat je toch wel weer een foto impressie achter.[/quote]

Ik heb en had het niet op een persoon of op goldwing rijders staat er duidelijk bij.
En ook al rij jij maar aan 50 met u moto een ander kan u ook omver rijden.
Als je eens kijkt naar het aantal motor ongevallen en de letsels, dan weet je genoeg.
En al die wonden en medische kosten worden nog steeds betaald door de maatschappij, dus ook door u buur die niet met de moto rijdt.
Dus heeft iedereen recht om er iets over te zeggen, want de verzorging van die motorrijder word door ons allen betaald.
Motor kledij kan men wettelijk heel moeilijk of niet verplichten.
Maar men kan wel weigeren de maatschappij te laten betalen omdat u weigert zonder pak te rijden.
Kom je dan iets tegen en ben je in u recht maar droeg geen motorpak moet je maar zien dat je zelf geld genoeg hebt om dat alles te betalen.
Denk dat velen na een ongeval veel geld tekort zouden komen.
Ik denk dat dit in duitsland reeds gedaan word.
Tevens kan je dan maar hopen dat je nog kan gaan werken, want als men het ook daar door trekt????
Van jij kan niet meer werken door dat je toen .....

Ooit al mensen geholpen bij een zwaar motor ongeluk?
Deze mensen van dicht de herstelling mee gemaakt?
Of rest van hun leven zien voort leven met beperkte middelen of als last voor de naasten?
Wij wel, heb zelf reeds in coma gelegen en even in een rolwagen gezeten, na een ongeval met de fiets.
Schoon pa was er bij zijn ongeval zo erg aan toe dat niemand hem nog herkende.
Toch kwam hij er weer door, verder leven vast geriemd in een rolwagen omdat je verlamd bent tot boven je middel.
Heel u huis ombouwen en tuin enz... want zelfs een deur kon hij niet openen.
Is de maatschappij wij allen die al deze kosten mogen dragen, dus ja wij hebben recht van spreken.

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door sylviacbr » 14 dec 2009, 10:04

ikzelf rijdt ook altijd wel met goede motor kleding aan , en wil het ook zeker iedereen aanraden om het te doen , ( al gaat deze discussie eigenlijk weer nergens over omdat de persoon op de foto dit alleen maar voor de foto had en hij rijdt niet zo ) .
Maar motorkleding beschermt niet altijd .
Mijn schoonvader reed met mijn schoonmoeder op de goldwing , helaas door een inhaal manouvre komt hij te vallen , mijn schoonmoeder helemaal in het leer , mijn schoonvader in spijkerbroek , bomberjack en hesje er over .
Mijn schoonmoeder overlijdt ter plaatse en mijn schoonvader had alleen een schaafwond op zijn rug .

Ik vindt dat de mensen het voor zichzelf moeten weten , ze weten ook wel dat het niet verstandig is .
Als er dan uitzonderingen zouden moeten zijn of er wel of niet uitbetaald gaat worden , dan is dat met auto mobilisten ook vaak het geval .
Kijk naar het te hard rijden , geen gordel om , hoeveel letsel ontstaat daar door :shock: .

Nee , mensen moeten het zelf weten ,dit is dan een discussie zonder einde .

en het gaat ook nog eens niet meer over een aanhanger :D
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

nedkelly
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:18

Re: EZS aanhanger aangeschaft

Bericht door nedkelly » 14 dec 2009, 10:13

Discussie motorpak of geen motorpak hoort niet in deze topic thuis, deze gaat over een aanhanger! :x

Plaats reactie