om schakelen van mile naar km
om schakelen van mile naar km
wie weet hoe je de display kunt omschakelen van mijlen naar kilometers graag jullie reactie gr.carlo
-
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
- Locatie: Merksem - Belgie
- Contacteer:
Re: om schakelen van mile naar km
Hallo Carlo,cvb schreef:wie weet hoe je de display kunt omschakelen van mijlen naar kilometers graag jullie reactie gr.carlo
Tussen de links staan der enkele die dit gebeuren aanbieden zowel in Belgie als in Nederland
GOLDWING FOR ALWAYS
-
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
- Locatie: Kortrijk (B)
ml .....km
Ik denk dat ik een adres weet hier bij ons in Ledegem , kijk eens op
petersmotoshop.be, hij is ook Garmin dealer, dus via Garmin zou je hem ook kunnen bereiken.
gr Sandor
petersmotoshop.be, hij is ook Garmin dealer, dus via Garmin zou je hem ook kunnen bereiken.
gr Sandor
- taxiad
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 25 mar 2006, 11:48
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: tilburg
ik zit er steeds meer over te denken om een nieuwe gl 1800 te kopen.
't zal een aankoop zijn voor de rest van mijn leven,maar ik kan niet goed beslissen of ik nou een nieuwe koop of een overjarige een us model of een europees model
ik heb al geinformeerd en een US model kost 32500 en een europmodel
34000 dus dat scheelt niet zo veel,altans bij die dealer waar ik geweest ben.heeft iemand nog nuttige tips want gezien deze discussie ook over die dachbord wisselingen weet ik het niet goed meer.
het scheelt uiteindelijk dan maar 1500euri
't zal een aankoop zijn voor de rest van mijn leven,maar ik kan niet goed beslissen of ik nou een nieuwe koop of een overjarige een us model of een europees model
ik heb al geinformeerd en een US model kost 32500 en een europmodel
34000 dus dat scheelt niet zo veel,altans bij die dealer waar ik geweest ben.heeft iemand nog nuttige tips want gezien deze discussie ook over die dachbord wisselingen weet ik het niet goed meer.
het scheelt uiteindelijk dan maar 1500euri
- harryvbr
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14
Als ik in jouw motorlaarzen zou staan wist ik het wel. Een europese uitvoering. Ben je van een hoop gedoe af. En voor onderhoudis het ook gemakkelijker. Er zit onderhuids wel enig verschil in o.a. de bedrading. De monteurs hebben over het algemeen alleen de technische gegevens van de europese uitvoering.
Maar ik moet toegeven dat een Amerikaanse uitvoering ook zijn voordelen kan hebben. Denk alleen maar eens aan een CB. Die is even simpeler aan te sluiten als de europese.
Maar ik moet toegeven dat een Amerikaanse uitvoering ook zijn voordelen kan hebben. Denk alleen maar eens aan een CB. Die is even simpeler aan te sluiten als de europese.
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag