Net mn Gl1800 de straat op gestuurd met voor t eerst iemand achterop, en wat schetst mn verbazing, ze vindt t maar niks, vol in de wind, niks mee krijgen van t geluid uit de boxen.
Had ik t idee als rijder redelijk verwend te zijn om van een HD FLHTCUI (=Ultra) naar een GL1800 te gaan, mn 1e passasier krijgt direct heimwee naar een Ultra. Wat ik als strak sturen ervaar, ervaart zij als minder comfort (ik heb de casseien in Antwerpen nog maar even achterwege gelaten).
Scherm omhoog, omlaag, t maakt niet heel veel uit (ja voor mij, door de ruit kijken is niet echt super rijden).
Tips ?
Comfort voor passagier
Kijk eens bij "Add On Products "
Wij rijden zelf met:
-Upper Side Fairing Lexan Wind Deflectors - 5 Colors!
-Lower Side Fairing Air Deflectors
Mijn vrouw is 1,67 en ik zelf ben 1.81, en wij hebben hier goede ervaringen mee, dit is de enige accessoire die voor de duo is .
Mocht dit nog niet genoeg zijn kun je dit ook over wegen:
-Side Windshield Aero-Wings
-Stock OEM Windshield Side Adjustable Winglets .
Ik vind die dingen zelf niet echt mooi om te zien , maar kan functioneel zijn.
Suc6
O ja, en als je kilometers wilt vreten ga je toch niet terug naar een HD
Met een GW, veel rijden en geen smeer onder de nagels onderweg
Ja en strak sturen nodigt uit tot steppies en valbeugels langs de straat, ik weet uit ervaring dat mijn duo dit niet altijd weet te waarderen
Wij rijden zelf met:
-Upper Side Fairing Lexan Wind Deflectors - 5 Colors!
-Lower Side Fairing Air Deflectors
Mijn vrouw is 1,67 en ik zelf ben 1.81, en wij hebben hier goede ervaringen mee, dit is de enige accessoire die voor de duo is .
Mocht dit nog niet genoeg zijn kun je dit ook over wegen:
-Side Windshield Aero-Wings
-Stock OEM Windshield Side Adjustable Winglets .
Ik vind die dingen zelf niet echt mooi om te zien , maar kan functioneel zijn.
Suc6
O ja, en als je kilometers wilt vreten ga je toch niet terug naar een HD
Met een GW, veel rijden en geen smeer onder de nagels onderweg
Ja en strak sturen nodigt uit tot steppies en valbeugels langs de straat, ik weet uit ervaring dat mijn duo dit niet altijd weet te waarderen
vandaag eerste rit met Tulsa Mirror Hand Reflectors EN passagier gedaan. Top! passagier met potje op dr hoofd had totaal geen last meer tot ca 100 a 120 kmh van turbulenties (daarvoor was het een ramp qua turbulentie achter).
Nu viel wel op dat de headset achter in t rechterkanaal storing geeft vanaf 120 kmh, vanaf 140 zo erg dat de stekker eruit moest.
Iemand bekend met storing van dien aard ? Loopt er ergens een hoogfrequent signaal langs de radio/connectie naar headset achter ?
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Bilzen